Jak się wywracać?

Data: 2011-05-11 18:06:32
Autor: Roman Niewiarowski
Jak się wywracać?
W dniu 2011-05-11 16:58, Marcin N pisze:
Czytam sobie wątek o rękawicach i dotarło do mnie, że pojęcia nie mam,
jak bezpiecznie upaść w ślizgu.

W dol, zawsze w dol. Bo jak polecisz do gory to kyrjeelejson!

Powiedzmy że ucieka mi jedno koło i skończy się to ślizgiem. Jak
teoretycznie powinien wyglądać bezpieczny upadek tego typu?

Na spokojnie wyciagasz papierosa, uchylasz przylbice (tu dokladnie widac przewage szczekowca - czaszka ciagle jest chroniona!). Przypalasz. Zaciagasz sie gleboko (dla uspokojenia) i podejmujesz decyzje czy upadac na lewa czy na prawa strone. O wyborze powinno decydowac wiele czynnikow, ale jednym z istotniejszych jest to po ktorej stronie bedzie Ci wygodniej podsunac sobie Jaska (takiego z pierzem, nie Kildzona bo przeciez nie ma tyle KillJohnow zeby starczylo na kazdego motonite).
Jak juz zdecydujesz to podkladasz jasia i relaksujac sie czekasz na zakonczenie slizgu.

Wiecie?

Jasne!

Opowiadajcie.

drugi raz?

pozdr
newrom

Data: 2011-05-11 21:10:46
Autor: Jasio
Jak się wywracać?
Użytkownik "Roman Niewiarowski" napisał w wiadomości news:iqec5j$sv1$1news.onet.pl...
[ciach]

Jak juz zdecydujesz to podkladasz jasia i relaksujac sie czekasz na zakonczenie slizgu.

Udam, że nie zauważyłem co tu za prowokacje wypisujesz.

--
Jasio
etz vfr

Jak się wywracać?