Jak sie zabezpieczyc? Co kupic?

Data: 2009-08-25 23:41:37
Autor: Delfino Delphis
Jak sie zabezpieczyc? Co kupic?
Artek wrote:

... gdyby tak sie faktycznie stalo... ???
w co zainwestowac zeby nie stracic?

http://www.globalnaswiadomosc.com/bankructwousa.htm

W złoto :)

Data: 2009-08-25 22:07:27
Autor: ab
Jak sie zabezpieczyc? Co kupic?
smiech na sali, rownie dobrze mozesz sie przygotowywac do inwazji UFO.

Data: 2009-08-26 00:18:21
Autor: Dombrek
Jak sie zabezpieczyc? Co kupic?

smiech na sali, rownie dobrze mozesz sie przygotowywac do inwazji UFO.

No waśnie... co wtedy?!?!?! ;)
Dombrek

Data: 2009-08-26 09:50:15
Autor: DJ\(stopazwrotu.pl\)
Jak sie zabezpieczyc? Co kupic?
smiech na sali, rownie dobrze mozesz sie przygotowywac do inwazji UFO.

No waśnie... co wtedy?!?!?! ;)
Dombrek
Kilka rzeczy musisz załatwić:

Ja mam już wielofazowy anihilator obcych w wersji stacjonarnej jak i przenośnej - kupiłone na ebayu
Zapas gorących kubków na 100 lat - tych tańszych z biedronki
Teleporter w wersji wieloosobowej - to autorska przeróbka kabiny prysznicowej i telewizora Rubin

Kilka spraw jeszcze trzeba dopiąć, ale przygotowania idą pełną parą :-)

DJ

Data: 2009-08-26 12:44:29
Autor: Dombrek
Jak sie zabezpieczyc? Co kupic?

Teleporter w wersji wieloosobowej - to autorska przeróbka kabiny
prysznicowej i telewizora Rubin

Takowy teleodbiornik może jeszcze gdzieś znajdę na strychu w górach, tylko musisz mi pomóc go wytaszczyć, bo waży jak nic 80kg i jest chyba nieco większy od Smarta ForTwo, więc trudno go chwycić samodzielnie.
Dombrek

Data: 2009-08-26 13:11:22
Autor: DJ \(stopazwrotu.pl\)
Jak sie zabezpieczyc? Co kupic?
Daj namiary gps to Ci go teleportuję gdzie chcesz ;)

DJ

Data: 2009-08-26 19:59:30
Autor: marfi
Użytkownik "DJ (stopazwrotu.pl)" <dj@antyspamstopazwrotu.pl> napisał w wiadomości news:h7358r$cq6$1news.onet.pl...
Daj namiary gps to Ci go teleportuję gdzie chcesz ;)

 Masz mozliwośc przeniesienia Junosta  14" z Uralu na 52.2263/21.0286 ?

--
marfi

Jak sie zabezpieczyc? Co kupic?