Jak się zastanowić to ekonomia Putina jest propaństwowa

Data: 2014-03-19 20:54:17
Autor: boukun
Jak się zastanowić to ekonomia Putina jest propaństwowa
~sd 7 minut temu
Jak się zastanowić to ekonomia Putina jest propaństwowa a Balcerowicza z Rostowskim okupacyjna.

~ojciec 8 minut temu
Nastały ciężkie chwile.Skąd znamy to zdanie?

~tłusk 7 minut temu
Bla,bla,bla...tego ryja nie moge już oglądać i szybko przełączyłem !

~Lugano1 8 minut temu
Tusk ty zadbaj o swoich obywateli Anie calujesz w d...e banderowcow mało Polaków zarezali

~władca lemingów i gamoni 8 minut temu
Tusk. Co? Ty gamoniu wiesz co!

~co sie dziwic 8 minut temu
najwazniejszym filarem o ktory trzeba dbac to narod / polacy tu nad wisla/-tego nie powiedzial

~emeryt III RP 9 minut temu
Powiem tak: Co mnie obchodzi Ukraina. Polski Premier powinien dbać przede wszystkim o własny dom POLSKĘ. Kiedyś Naród obdarzył Go zaufaniem, więc powinien przede wszystkim wywiązać się z obietnic, jakie często składa swoim wyborcom

~karol 9 minut temu
Panie Tusk , Pan nam już da spokój z tym Krymem i Ukraińcami , mamy własne problemy.

~Anty PEło 9 minut temu
Panowie z WP.pl, nie chcę oglądać tej zakłamanej i obleśnej twarzy SBka Donalda Ryżego Tuska w newsach.

~cesar 9 minut temu
Najlepiej liczyć na siebie a nie oglądać się na innych.

~aaa 10 minut temu
Tusk ma jednak dar denerwowania Polaków nieznoszących banderowców i faszystów ukrańskich

~polak w pełni wieku 10 minut temu
Płacili zamnie ZUS jak zatrudnili, płaciłem ZUS Ifilar jak zaczełem robić na swoim, potem II filar, ateraz mam wizytę u lekarza na 12-2014, ale jest wyjście. Jak powiem że z ukrainy to bez kolejki!!!!!!!!!!!!

~kociol 10 minut temu
a skąd on wie takie rzeczy , 4 filar jest bajką promowaną przez naszych sojuszników... przecież Donald nie jest żadnym wybitnym znawcą tematu , a doradcy to banda sponsorowanych wyjadaczy

~kk 10 minut temu
a pomyslales o polakach ze ich ukraina nie interesuje

Jak się zastanowić to ekonomia Putina jest propaństwowa