Jak siostra mo?e splacic mieszkanie ojca?

Data: 2011-03-23 09:26:55
Autor: ąćęłńóśźż
Jak siostra mo?e splacic mieszkanie ojca?
Skoro taka wola Ojca, to niech przepisze.
Jak już przepisze, to złożycie z siostrą wniosek do sądu o odpłatne zniesienie współwłasności.
Lub poprzez taką umowę u notariusza - trzeba przekalkulować, co wyjdzie taniej (zwykle przez sąd bez udziału notariusza było taniej,
ale znacznie dłużej - trzeba skonfrontować z aktualnymi stawkami).
Tak czy inaczej bez notariusza nie obędzie się, więc tam pytajcie

-- -- -