Jak skalibrować TV

Data: 2013-01-09 16:28:29
Autor: Trybun
Jak skalibrować TV
W dniu 2013-01-09 14:40, boukun pisze:
Mój Philips po kalibracji

Nie dziękujcie...

boukun

Jasne że nie, nawet nie mam Philipsa, ale za pomoc w skonfigurowaniu nowo nabytego tunera Ferguson 250 combo, bym był bardzo zobowiązany. Nie mogę w nim dobrać właściwych kolorów.

Data: 2013-01-09 07:32:38
Autor: Stachu Chebel
Jak skalibrować TV
On 9 Sty, 16:28, Trybun <CheIlih@.yachuoo.com> wrote:
W dniu 2013-01-09 14:40, boukun pisze:

> M j Philips po kalibracji

> Nie dzi kujcie...

> boukun

Jasne e nie, nawet nie mam Philipsa, ale za pomoc w skonfigurowaniu
nowo nabytego tunera Ferguson 250 combo, bym by bardzo zobowi zany. Nie
mog w nim dobra w a ciwych kolor w.

Jak kolory mają być właściwe, to daj na maksa czerwony.

Data: 2013-01-09 16:39:00
Autor: Trybun
Jak skalibrować TV
W dniu 2013-01-09 16:32, Stachu Chebel pisze:
[...]

M.in w tym problem - mimo że czerwony to mój ulubiony kolor, to jednak jego dominacja na ekranie tv - przeszkadza. A tu miejsce albo przeczerwienienie albo przezielenienie, albo przeniebieszczenie. Nie można dobrać właściwego bilansu między tymi kolorami.

Data: 2013-01-09 16:43:17
Autor: boukun
Jak skalibrować TV
Użytkownik "Stachu Chebel" <stchebel@gmail.com> napisał w wiadomości news:039bd0bb-05c1-4021-8a1d-8b7022c290f4r3g2000vbn.googlegroups.com...
> [...]

mog w nim dobra w a ciwych kolor w.

Jak kolory mają być właściwe, to daj na maksa czerwony.

Gówno prawda...

boukun

Data: 2013-01-09 20:19:02
Autor: the_foe
Jak skalibrować TV
W dniu 2013-01-09 16:28, Trybun pisze:
[...]

przez HDMI, czy przez SCART łaczysz tuner?

--
the_foe

Data: 2013-01-10 00:50:28
Autor: Trefniś
Jak skalibrować TV
W dniu 09.01.2013 o 20:19 the_foe <the_foe@wupe.pl> pisze:

[...]

Nie odpowie tak łatwo...
Bo przekaz ma być "za komuny to nawet kolory w TV były lepsze!"
Co byś nie poradził - i tak wtedy kolory były lepsze...

--
Trefniś
Nieszczęsny rodzaj ludzki tak został stworzony, że ci, którzy poruszają  się po gościńcu, zawsze będą obrzucać kamieniami tych, którzy wytyczają  nowe szlaki. (Wolter)

Data: 2013-01-10 09:55:44
Autor: Trybun
Jak skalibrować TV
W dniu 2013-01-10 00:50, Trefniś pisze:

Nie odpowie tak łatwo...
Bo przekaz ma być "za komuny to nawet kolory w TV były lepsze!"
Co byś nie poradził - i tak wtedy kolory były lepsze...

Żebyś wiedział, i tu wcale nie chodzi o komunę, bo telewizor jakiego już chyba nie będzie na świecie był produkcji japońskiej i kupiony w Pewexie. Takich kolorów jak w tej 29"wej, kineskopowej Toshibie nie widziałem już później w żadnym innym telewizorze.

Data: 2013-01-10 09:54:53
Autor: Trybun
Jak skalibrować TV
W dniu 2013-01-09 20:19, the_foe pisze:

[...]

Przez obydwa. HDMI sygnał idzie bezpośrednio na telewizor a EURO przez nagrywarkę. Wyjście nagrywarki na telewizor też przez HDMI.

Data: 2013-01-10 09:04:03
Autor: Chiron
Jak skalibrować TV
Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:kck2au$ecf$1node1.news.atman.pl...
[...]

Nie mam nawet TV, a kolory życia sobie sam kalibruję- co i Tobie gorąco polecam:-)

--
Demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

--

Chiron

Data: 2013-01-10 09:56:21
Autor: Trybun
Jak skalibrować TV
W dniu 2013-01-10 09:04, Chiron pisze:

[...]

U mnie we wszystkich pomieszczeniach jest odbiornik telewizyjny, no poza łazienką i kotłownią.
No cóż, piszesz to z pozycji kogoś młodego. Bo w moim przypadku (gdy jest się po czterdziestce) trudno jeszcze coś wykalibrować, pozostało co najwyżej raz na jakiś czas, na chwilę  rozjaśnić obraz. Generalnie nie sposób pozbyć się dominacji szarzyzny.

Jak skalibrować TV