Jak skonfigurować do Wi-Fi

Data: 2012-10-08 19:52:39
Autor: Iksiński
Jak skonfigurować do Wi-Fi

Użytkownik "Animka" <animka.to.nie..ja@wp.pl> napisał w wiadomości news:k4v2mj$f8$1node1.news.atman.pl...
Jak skonfigurować tablet po Wi-Fi, żeby mi łączył z internetem?
Wi-fi widzi, łączy, ale ze stronami internetowymi nie łaczy. Wi-fi jest w tablecie, drugie Wi-fi mam w routerze na biurku. W telefonie korzystałam normalnie, mam Operę Mini w telefonie. W tablecie jest Android 4.3.

Ja w swoim telefonie marki Samsung wpisuję hasło i działa.
Na pewno masz coÅ› popsute.

Data: 2012-10-08 20:16:54
Autor: Animka
Jak skonfigurować do Wi-Fi
W dniu 2012-10-08 19:52, Iksiński pisze:

Użytkownik "Animka" <animka.to.nie..ja@wp.pl> napisał w wiadomości
Jak skonfigurować tablet po Wi-Fi, żeby mi łączył z internetem?
Wi-fi widzi, Å‚Ä…czy, ale ze stronami internetowymi nie Å‚aczy. Wi-fi jest w
tablecie, drugie Wi-fi mam w routerze na biurku. W telefonie korzystałam
normalnie, mam OperÄ™ Mini w telefonie. W tablecie jest Android 4.3.

Ja w swoim telefonie marki Samsung wpisuję hasło i działa.
Na pewno masz coÅ› popsute.

Ja wpisałam tylko raz w telefonie i działa. Od dawien dawna.
Tablet mam od dzisiaj, nowy.

--
animka

Data: 2012-10-09 08:49:28
Autor: Tomek
Jak skonfigurować do Wi-Fi

Użytkownik "Animka" <animka.to.nie..ja@wp.pl> napisała:

Ja w swoim telefonie marki Samsung wpisuję hasło i działa.
Na pewno masz coÅ› popsute.

Ja wpisałam tylko raz w telefonie i działa. Od dawien dawna.
Tablet mam od dzisiaj, nowy.

I co stoi na przeszkodzie, żebys w tablecie zrobiła tak samo jak w telefonie, zamiast pisała, że masz go od dzisiaj, nowego?

Data: 2012-10-09 09:04:05
Autor: Iksiński
Jak skonfigurować do Wi-Fi

Użytkownik "Animka" <animka.to.nie..ja@wp.pl> napisał w wiadomości news:k4vm8e$k4a$1node1.news.atman.pl...

Ja wpisałam tylko raz w telefonie i działa. Od dawien dawna.
Tablet mam od dzisiaj, nowy.

Pewnie kradziony.

Data: 2012-10-09 16:50:37
Autor: Trybun
Jak skonfigurować do Wi-Fi
W dniu 2012-10-09 09:04, Iksiński pisze:

[...]

To akurat "dla sprawy" nie ma żadnego znaczenia;-)

Data: 2012-10-09 17:25:15
Autor: Iksiński
Jak skonfigurować do Wi-Fi

Użytkownik "Trybun" <rg@yahuoo.com> napisał w wiadomości news:k51dk3$39j$2node1.news.atman.pl...

To akurat "dla sprawy" nie ma żadnego znaczenia;-)

Ależ jak najbardziej ma. Udzieliłem odpowiedzi dokładnie w stylu Animki.

Data: 2012-10-14 19:07:19
Autor: Trybun
Jak skonfigurować do Wi-Fi
W dniu 2012-10-09 17:25, Iksiński pisze:

[...]

E tam..

Data: 2012-10-08 21:00:01
Autor: Waldek Godel
Jak skonfigurowaæ do Wi-Fi
Dnia Mon, 8 Oct 2012 19:52:39 +0200, Iksiñski napisa³(a):

Jak skonfigurowaæ tablet po Wi-Fi, ¿eby mi ³±czy³ z internetem?
Wi-fi widzi, ³±czy, ale ze stronami internetowymi nie ³aczy. Wi-fi jest w tablecie, drugie Wi-fi mam w routerze na biurku. W telefonie korzysta³am normalnie, mam Operê Mini w telefonie. W tablecie jest Android 4.3.

Ja w swoim telefonie marki Samsung wpisujê has³o i dzia³a.
Na pewno masz co¶ popsute.

Ta.. pewnie jak zwykle ³±cznik

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Nie pytaj, co rz±d mo¿e zrobiæ dla ciebie.

Jak skonfigurować do Wi-Fi