Jak skonfigurowac gprs w palmofonie z WM dla mbank (mobile.pl)

Data: 2009-12-29 23:32:38
Autor: topek
Jak skonfigurowac gprs w palmofonie z WM dla mbank (mobile.pl)
WItam,
od dzis uzywam simkarty mbanku (mobile.pl)
Na ich stronie znalazlem jak skonfigurowac polaczenie ale cos mi nie chce dzialac:
http://mbankmobile.pl/pomoc/internet/ustawienia.html

Moje urzadzenie to eten glofiish x500+
Czyli palmofon z Windows Mobile 6.1

Ktos moglby pomoc i krok po kroku wyjasnic co gdzie wpisuje?

topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

Data: 2009-12-29 23:41:40
Autor: Waldek Godel
Dnia Tue, 29 Dec 2009 23:32:38 +0000 (UTC), topek napisał(a):

[...]

Wpisujesz tylko APN, wszystkie inne pola pozostawiasz puste

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-01-01 20:30:34
Autor: topek
Waldek Godel <nospam@orangegsm.info> napisał(a):
> [...]

> Czyli palmofon z Windows Mobile 6.1

Wpisujesz tylko APN, wszystkie inne pola pozostawiasz puste
Ok, dzieki. Pomoglo.
Jeszcze trzeba telefon zrestartowac, zeby przyjal ustawienia :)

topek -> jak zwasze pozdrawiajacy

--

Jak skonfigurowac gprs w palmofonie z WM dla mbank (mobile.pl)