[OT] Jak skopiować zawartość dysku

Data: 2010-12-11 00:17:22
Autor: Bartosz Paciorek
[OT] Jak skopiować zawartość dysku
Witam, przepraszam za OT, ale czy ktoś mi podpowie jak skopiować całą
zawartość dysku z systemem Vista używając może jakiegoś bootującego z
pendriva systemu?

Bartek

Data: 2010-12-11 10:55:23
Autor: RadoslawF
Dnia 2010-12-11 09:17, Użytkownik Bartosz Paciorek napisał:
Witam, przepraszam za OT, ale czy ktoś mi podpowie jak skopiować całą
zawartość dysku z systemem Vista używając może jakiegoś bootującego z
pendriva systemu?

A na grupie dotyczącej visty nie wiedzieli ?

Pozdrawiam

Data: 2010-12-11 15:15:32
Autor: Piotr Rezmer
Bartosz Paciorek pisze:
Witam, przepraszam za OT, ale czy ktoś mi podpowie jak skopiować całą
zawartość dysku z systemem Vista używając może jakiegoś bootującego z
pendriva systemu?

Bartek
Jak chcesz  zrobić baxkup/image to polecam Image for Windows - firmy Terabyte.

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2010-12-12 23:41:10
Autor: ąćęłńóśźż
Jak skopiowac zawartosc dysku padnietego laptopa?
Być może ostatecznie padło się mojemu notkowi (pamięć ma postępującego Alzheimera powyżej adresu 69 Mb).
System nie wstaje.
Memtest z dyskietki chodzi.
Jest jakaś prosta dystrybucja czegokolwiek, która po uruchomieniu z dyskietki + z CD-romu pozwoli zobaczyć notka przez sieć i
ściągnąć zawartość twardego dysku na inny komp?
Ewentualnie bez sieci na USB (np. pendrive)?
Nie chcę fizycznie przepinać twardego dysku do innego (stacjonarnego) kompa, bo akurat dysk siedzi w specjalnej kieszeni
antywstrząsowej z dodatkowymi złączkami i nie chciałbym tego rozkładać jeśli nie muszę.

Data: 2010-12-12 23:54:48
Autor: RadoslawF
Dnia 2010-12-12 23:41, Użytkownik ąćęłńóśźż napisał:
[...]

Większość wersji linuxa live, tyle że jeśli faktycznie pamięć padła
to jakim cudem ten linux ma działać poprawnie na tym sprzęcie ?
Ale jest spora szansa że padła nie pamięć a system.

Pozdrawiam

Data: 2010-12-13 00:34:00
Autor: ąćęłńóśźż
Jak skopiowac zawartosc dysku padnietego laptopa?
Wpisać w jakimś pliku inicjującym zakres pamięci dla systemu.
Tylko nie wiem jak, bo linusia nie używałem.
Generalnie dla prostego systemu wystarczy dolne 64 Mb

Co do padnięcia systemu - też możliwe.

-- -- -