Jak skutecznie skasowac wszystko...

Data: 2013-04-20 20:44:09
Autor: Mr. Misio
Jak skutecznie skasowac wszystko...

....w telefonie z androidem. Tak, zeby jak go sprzedam to w nim nie zostaly zadne moje ustawienia, loginy, hasla, pliki - Nic.

Taki format C:

Data: 2013-04-20 21:45:17
Autor: Mr. Misio
Użytkownik Mr. Misio napisał:
Jak skutecznie skasowac wszystko...

...w telefonie z androidem. Tak, zeby jak go sprzedam to w nim nie
zostaly zadne moje ustawienia, loginy, hasla, pliki - Nic.

Taki format C:

Nooo ludziki, bo najlepiej dla mnie jak i dla grupy bedzie, jak pozbede sie calkiem sprzed moich oczu tego gownofonu z srandroidem.

a nie pozbede sie go poki nie bede mial pewnosci ze nic z moich prywatnych rzeczy nie wycieknie do innego wielce podekscytowanego nowego wlasciciela.

bo mozliwe, ze komus taka ułomna zabawka przyniesie wiele radosci, nawet jakby mial sluzyc tylko do grania w gierki i sluchania muzika.

Data: 2013-04-20 21:59:32
Autor: atm
On 2013-04-20 20:44, Mr. Misio wrote:
Jak skutecznie skasowac wszystko...

...w telefonie z androidem. Tak, zeby jak go sprzedam to w nim nie
zostaly zadne moje ustawienia, loginy, hasla, pliki - Nic.

Taki format C:

Wiele osob twierdzi, ze to rozwiazanie jest 100% skuteczne, dodatkowo multiplatformowe. Niestety jeszcze nie sprawdzalem:
http://tinyurl.com/d6kzr6l

Data: 2013-04-20 22:17:47
Autor: Mr. Misio
Użytkownik atm napisał:
On 2013-04-20 20:44, Mr. Misio wrote:
[...]

No coz, widac lubisz jak tutaj pisuje, skoro zarciki ci sie trzymaja :)

Tylko czytanie ze zrozumieniem tego co pisze wyraznie kuleje...

Data: 2013-04-21 00:16:55
Autor: RadoslawF
Jak skutecznie skasowac wszystko...
Dnia 2013-04-20 22:17, U¿ytkownik Mr. Misio napisa³:

[...]

Na sto procent skuteczne jest zniszczenie no¶nika informacji.
Ale faktycznie nie m³otkiem bo to nie daje gwarancji ¿e
pamiêci nie prze¿yj±. Ja doradzam spalenie.

Pozdrawiam

Data: 2013-04-21 00:21:08
Autor: atm
Jak skutecznie skasowac wszystko...

Na sto procent skuteczne jest zniszczenie no¶nika informacji.
Ale faktycznie nie m³otkiem bo to nie daje gwarancji ¿e
pamiêci nie prze¿yj±. Ja doradzam spalenie.

To prawda, moje przeoczenie.
Normalnie polecilbym http://www.willitblend.com/ ale nie mam
pewnosci, czy to urzadznienie jest kompatybilne ze smartfonami Sony.

Data: 2013-04-21 02:10:57
Autor: Mr. Misio
Jak skutecznie skasowac wszystko...
U¿ytkownik atm napisa³:

[...]

No nic, w takim razie zostane na grupie z moja Xperia i moimi narzekaniami na androida.

Data: 2013-04-21 20:55:39
Autor: kakmar
Dnia 21.04.2013 Mr. Misio <mrmisiodegrizzly@gazeta.pl> napisał/a:
No nic, w takim razie zostane na grupie z moja Xperia i moimi narzekaniami na androida.

Nie no, da siÄ™, masz menu-> Kopia zapasowa i resetowanie -> Ustawienia
fabryczne -> zaznacz wszystko co siÄ™ da i Resetuj telefon.
Może być też:
Ustawienia-> Kopia i kasowanie danych-> Ustawienia fabryczne-> zaznacz wszystko i przyciśnij resetuj.
Nie mam teraz pod ręką żadnego Sony, ale jutro sprawdzę, specjalnie dla Ciebie. Powinno być bardzo podobnie.

--
kakmaratgmaildotcom

Data: 2013-04-21 23:08:56
Autor: Mr. Misio
Użytkownik kakmar napisał:
[...]

Dzieki. Nie musisz sprawdzac.

Raczej chodzilo mi o to, czy taki reset wystarczy.

Zakladajac, ze telefon nie trafi w ręce hakera co zna sie na odzyskiwaniu danych :]

Bo tez moge zalozyc, ze nawet jak nie hakier to istnieja prewnie automatyczne narzedzia do grzebania w androidach i przywracania stanu sprzed resetowania...

W ostatecznosci telefon zostanie w rodzinie :/ Ale tego nbym nie chcial. Bo znow zostane tym, co wie przeciez jak to skonfigurowac :/ A ja przeciez nie wiem i dodatkowo sie brzydze :]

Data: 2013-04-22 08:09:45
Autor: kakmar
Jak skutecznie skasowac wszystko...
Dnia 21.04.2013 Mr. Misio <mrmisiodegrizzly@gazeta.pl> napisał/a:

Raczej chodzilo mi o to, czy taki reset wystarczy.

Praktycznie starczy.

Zakladajac, ze telefon nie trafi w ręce hakera co zna sie na odzyskiwaniu danych :]

Zgraj obraz Nand na dysk i przeszukaj pod kontem Twoich danych.
Wgraj inny ROM, zarejestruj pod nowym kontem, zapchaj możliwie dużą ilością danych, wgraj ponownie oryginalny ROM.

Można też uruchomić telefon w tekstowym menu, u mnie trzeba przy włączaniu trzyma się Vol- i można wybrać factory reset, itp. Coś jak CWM.

Bo tez moge zalozyc, ze nawet jak nie hakier to istnieja prewnie automatyczne narzedzia do grzebania w androidach i przywracania stanu sprzed resetowania...

Z backupu tak, skasowanie, eee, chyba nie.

W ostatecznosci telefon zostanie w rodzinie :/ Ale tego nbym nie chcial. Bo znow zostane tym, co wie przeciez jak to skonfigurowac :/ A ja przeciez nie wiem i dodatkowo sie brzydze :]

Chcesz mieć pewność, musisz fizycznie zniszczyć, w praktyce rzadko trafiają się dane, dla których warto byłoby po skasowaniu i nadpisaniu znaleźć ekonomicznie uzasadnione metody odzyskiwania.

--
kakmaratgmaildotcom

Data: 2013-04-23 20:00:41
Autor: JoteR
"kakmar" napisał:

Zgraj obraz Nand na dysk i przeszukaj pod kontem

Ale pod którym kontem? Tym z Google, czy tym od operatora?

JoteR

Data: 2013-04-21 10:47:47
Autor: J.F.
Jak skutecznie skasowac wszystko...
Dnia Sat, 20 Apr 2013 21:59:32 +0200, atm napisa³(a):
On 2013-04-20 20:44, Mr. Misio wrote:
[...]

Ale to mialo byc wyczyszczenie przed sprzedaza :-)

Poza tym ... nie wierz reklamom. Trzeba tym narzedziem trafic w
niewielka plytke krzemu, bo inaczej fachowiec moze conieco odczytac
:-)

J.

Jak skutecznie skasowac wszystko...