Jak skutecznie zablokowac dojazd sluzbom ratunkowym

Data: 2017-07-05 11:07:50
Autor: przemek.jedrzejczak
Jak skutecznie zablokowac dojazd sluzbom ratunkowym
http://www.bild.de/regional/berlin/verkehrsunfall/gaffer-behindern-sanitaeter-nach-unfall-52439710.bild.html

wow chłopie będziesz miał swój wkład w zaostrzenie kar w Niemczech :-) niewielu może pochwalić takim osiągnięciem ale teraz gniew ludu usankcjonuje nawet 10 krotna podwyżkę a i może pozbawienie wolności dla imbecyli blokujących korytarz ratunkowy, respekt !

Data: 2017-07-05 11:10:56
Autor: przemek.jedrzejczak
Jak skutecznie zablokowac dojazd sluzbom ratunkowym
i link bez cenzury
https://www.youtube.com/watch?v=mZZrP0qp84A

Data: 2017-07-05 20:39:22
Autor: Ghost

Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:3e9218ae-4ad4-454a-8136-e8e5b38058cc@googlegroups.com...

i link bez cenzury
https://www.youtube.com/watch?v=mZZrP0qp84A

klopot taki, ze nie wiadomo co w tym germanowie robic, widac ze w drugiej czesci filmu ciezarowki po prawej zostawiaja pas awaryjny, ktory wlasnie sluzyc ma sluzbom ratowniczym - a karetka leci srodkiem i ma problem, chaos

Data: 2017-07-05 11:44:03
Autor: przemek.jedrzejczak
Jak skutecznie zablokowac dojazd sluzbom ratunkowym
Aby skutecznie zablokować dojazd należy poruszać się korytarzem stworzonym przez inne pojazdy

Data: 2017-07-08 13:19:30
Autor: Ghost

Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:0707a351-1790-4dbb-be5a-f05207b246e2@googlegroups.com...

Aby skutecznie zablokować dojazd należy poruszać się korytarzem stworzonym przez inne pojazdy

Aby skutecznie dojechać do miejsca wypadku służby ratownicze powinny poruszać się pasem awaryjnym. Aszlochy z germanowa maja jednak kłopot z pojęciem "pas awaryjny"

Data: 2017-07-08 05:19:55
Autor: slavo65

https://youtu.be/l1UbZFYuPEE

Data: 2017-07-09 08:22:03
Autor: Ghost

Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:7580a2a2-e4c7-4847-8fa0-b175fac2494b@googlegroups.com...

W dniu sobota, 8 lipca 2017 13:20:03 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

https://youtu.be/l1UbZFYuPEE

Dokladnie, aszlochy z germanowa buduja pas awaryjny po czym nie wiedza z nim zrobic - podczas gdy swiat nie ma z tym problemow

https://pl.wikipedia.org/wiki/Pas_awaryjny
https://en.wikipedia.org/wiki/Shoulder_(road)
https://it.wikipedia.org/wiki/Corsia_di_emergenza
https://fr.wikipedia.org/wiki/Bande_d%27arr%C3%AAt_d%27urgence

Data: 2017-07-08 13:48:20
Autor: Shrek
W dniu 08.07.2017 o 13:19, Ghost pisze:

Aby skutecznie dojechać do miejsca wypadku służby ratownicze powinny poruszać się pasem awaryjnym. Aszlochy z germanowa maja jednak kłopot z pojęciem "pas awaryjny"

Pomijając czy to sensowne czy nie (imho sensowne - strażakom na awaryjnym będzie ciasno, a korytarz wyjdzie znacznie szerszy), to jak jesteś na wyjeżdzie u germańców, to trza sięstosować do germańskich przepisów i zwyczajów. A swoje przemyślenia na temat sensownosci ich zwyczajów motoryzacyjnych  to można potem na grupy uskuteczniać, ale w realu lepiej się stosować do tambylczych praw i zwyczjów.

Shrek

Data: 2017-07-05 21:54:11
Autor: tck

Użytkownik "Ghost" <na@drzewo.pl> napisał w wiadomości news:595d325c$0$5152$65785112news.neostrada.pl...

[...]

w 2:57 widac pachołki blokujce pas awaryjny

pozdr

Tomasz

tck(at)top.net.pl

Data: 2017-07-05 23:21:05
Autor: re
Jak skutecznie zablokowac dojazd sluzbom ratunkowym

Użytkownik "Ghost"

[...]

-- -
Pas awaryjny służy do postawienia uszkodzonego samochodu a nie jeżdżenia po nim

Data: 2017-07-07 13:27:48
Autor: radekp@konto.pl
Jak skutecznie zablokowac dojazd sluzbom ratunkowym
Wed, 5 Jul 2017 20:39:22 +0200, w <595d325c$0$5152$65785112@news.neostrada.pl>,
"Ghost" <na@drzewo.pl> napisał(-a):

[...]

Zawsze uważałem, że auta powinny skompresować się na awaryjnym i prawym, a lewy
pozostawić wolny. Ale jestem w mniejszości.

Data: 2017-07-07 18:08:06
Autor: re
Jak skutecznie zablokowac dojazd sluzbom ratunkowym

Użytkownik  xx

[...]

Nie bardzo, karetka musi jechać asfaltem a pojazdy mogą z drogi nawet zjechać

Data: 2017-07-08 13:20:39
Autor: Ghost

"Ghost" <na@drzewo.pl> napisał(-a):

[...]

Bez sensu. Awaryjny ma byc pusty i dlatego najszybszy.

Data: 2017-07-08 14:20:47
Autor: radekp@konto.pl
Jak skutecznie zablokowac dojazd sluzbom ratunkowym
Sat, 8 Jul 2017 13:20:39 +0200, w
<5960c00b$0$15196$65785112@news.neostrada.pl>, "Ghost" <na@drzewo.pl>
napisał(-a):

>Zawsze uważałem, że auta powinny skompresować się na awaryjnym i prawym, a >lewy
>pozostawić wolny. Ale jestem w mniejszości.

Bez sensu. Awaryjny ma byc pusty i dlatego najszybszy.

Nie wszędzie jest awaryjny.

Data: 2017-07-08 05:55:15
Autor: przemek.jedrzejczak
Jak skutecznie zablokowac dojazd sluzbom ratunkowym
Data: 2017-07-08 16:11:27
Autor: radekp@konto.pl
Jak skutecznie zablokowac dojazd sluzbom ratunkowym
Sat, 8 Jul 2017 05:55:15 -0700 (PDT), w
<74aba880-e9d5-49bc-9458-b7e453e12c9c@googlegroups.com>,
przemek.jedrzejczak@gmail.com napisał(-a):

Kolejny imbecyl
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114883,22069181,kierowcy-zrobili-na-autostradzie-korytarz-ratunkowy-ale-ten.html#Czolka3Img

Patrząc na to zdjęcie:
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/51,114883,22069181.html?i=1
Naczepy nie powinny mieć z tyłu belki zapobiegającej taki wjazdom?

Data: 2017-07-08 08:09:49
Autor: przemek.jedrzejczak
Jak skutecznie zablokowac dojazd sluzbom ratunkowym
Na ostatnim zdjęciu widać jak się złożyła zresztą chyba nie jest obowiązkowa ?

http://info-car.pl/infocar/artykuly/belka-przeciwnajazdowa-powstala-po-tragicznej-smierci-znanej-aktorki.html

Data: 2017-07-09 08:26:18
Autor: Ghost

napisał(-a):

> [...]
>lewy
>pozostawić wolny. Ale jestem w mniejszości.

Bez sensu. Awaryjny ma byc pusty i dlatego najszybszy.

dyskusja jest nie natentemat.

Data: 2017-07-09 16:52:47
Autor: radekp@konto.pl
Jak skutecznie zablokowac dojazd sluzbom ratunkowym

napisał(-a):

>Nie wszędzie jest awaryjny.

dyskusja jest nie natentemat.

A na jaki?

Data: 2017-07-09 20:01:11
Autor: Ghost

napisał(-a):

>Nie wszędzie jest awaryjny.

dyskusja jest nie natentemat.

A na jaki?

Sprawdz na poczatku watku.

Data: 2017-07-10 13:47:59
Autor: radekp@konto.pl
Jak skutecznie zablokowac dojazd sluzbom ratunkowym
Sun, 9 Jul 2017 20:01:11 +0200, w <59626f6d$0$5143$65785112@news.neostrada.pl>,
"Ghost" <na@drzewo.pl> napisał(-a):

>A na jaki?

Sprawdz na poczatku watku.

Początek wątku jest o czymś innym.

Dobra, jak już pojawiają się debilne propozycje aby auta stały po lewej
stronie, to już nie lepiej będzie po niemiecku.

Data: 2017-07-05 22:43:23
Autor: wowa
Jak skutecznie zablokowac dojazd sluzbom ratunkowym
i link bez cenzury
https://www.youtube.com/watch?v=mZZrP0qp84A

Idiotyczne, po to jest pas awaryjny z natury rzeczy pusty. Jak jest jakaś przeszkoda to łatwiej rozepchać kilka samochodów niż kilometrowy korek.
Wojtek

Data: 2017-07-06 06:30:20
Autor: Shrek
W dniu 05.07.2017 o 22:43, wowa pisze:
[...]

Idiotyczne to nie - lepiej jechać środkiem - więcej miejsca, lepszaa widoczność. Problem w tym, że wszyscy muszą reagować tak samo (a z tym może być problem, choć jak zasady są w DE jasne to raczej nie) i przede wszystkim trzeba wiedzieć, ze "to już" i nie jest to zwykły korek, a wypadek przed nami.

Shrek

Data: 2017-07-10 19:39:41
Autor: Marek
On Wed, 5 Jul 2017 11:10:56 -0700 (PDT), przemek.jedrzejczak@gmail.com wrote:
i link bez cenzury
https://www.youtube.com/watch?v=mZZrP0qp84A

Jaki sens wrzucać film i go za chwilę usuwać?

--
Marek

Data: 2017-07-05 23:17:20
Autor: re
[...]

"Mit aktiviertem Adblocker können Sie BILD.de nicht mehr besuchen"

Data: 2017-07-06 04:49:59
Autor: Pszemol
[...]

Ato był może nasz grupowicz? Albo choć Polak?

Data: 2017-07-05 22:17:39
Autor: przemek.jedrzejczak
Jak skutecznie zablokowac dojazd sluzbom ratunkowym
Są 3 przesłanki które sugerują taka możliwość:
1) Dieser polnische Lkw fuhr durch die für Rettungskräfte gebildete Gasse
Foto: Feuerwehr
2) tablice rejestracyjne
3) abriso.com

Komentarze Niemców jadące po kierowcy tego pojazdu nieco chamskie ale Bild to taki Fakt więc inteligencją nie porażają :-)

Data: 2017-07-06 09:04:35
Autor: J.F.
Jak skutecznie zablokowac dojazd sluzbom ratunkowym
Dnia Wed, 5 Jul 2017 11:07:50 -0700 (PDT),
[...]

Tylko nie wiadomo jak do sytuacji doszlo, a niemiecke zwyczaje jakies
dziwne - jest pas awaryjny, a oni musza srodkiem.

Tak nawiasem mowiac, jakby sie te osobowki troche scisnely, to by mu
zrobily miejsce na zjechanie ... ale to myslenia wymaga, to nie u
Niemcow  :-)

Nauka na przyszlosc - nie pchac sie, zachowac odstep i miec mozliwosc
manewru.

Zobacz to
https://www.youtube.com/watch?v=KKEcEu17_tc

To w koncu zostawiamy droge na srodku, czy pobocze wolne, czy oba ?
W efekcie straz jedzie wolno, bo ma wasko.

No i gdzie ten wypadek ?
Bo jedzie, jedzie, a wypadku nie widac :-)

J.

Data: 2017-07-06 03:06:37
Autor: przemek.jedrzejczak
Jak skutecznie zablokowac dojazd sluzbom ratunkowym
https://www.adac.de/infotestrat/adac-im-einsatz/motorwelt/Rettungsgasse.aspx

a w razie wątpliwości zachowuj się jak inni

ps niewykluczone ze temu matołkowi prokurator dobierze się do dupy gdyż wydarzyło się to wypadku na A9 gdzie upiekło się 18 niemieckich rencistów a służby narzekały ze gamonie przeszkadzały w akcji

Data: 2017-07-06 12:48:19
Autor: J.F.
Użytkownik  Przemek napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:efab3a0e-8cca-402a-a243-f4f1ffdd9049@googlegroups.com...
https://www.adac.de/infotestrat/adac-im-einsatz/motorwelt/Rettungsgasse.aspx

Ale zobacz - nawet tu maja jakas niechec do zajmowania pasa awaryjnego. Ki czort ?

a w razie wątpliwości zachowuj się jak inni

Tylko trzeba miejsce na jakis manewr. Osobowce wystarczy pare metrow aby zjechac pol metra w bok.

ps niewykluczone ze temu matołkowi prokurator dobierze się do dupy gdyż wydarzyło się to wypadku na A9 gdzie upiekło się 18 niemieckich rencistów
a służby narzekały ze gamonie przeszkadzały w akcji

To sie zrobi wyzsza dyskusja, po ktorej przyjdzie podpisac nowe konwencje, albo sie okaze, ze niektore niemieckie przepisy obowiazuja tylko Niemcow :-)

Ewentualnie kurs PJ sie wydluzy dwukrotnie, bo przyjdzie sie zapoznac z przepisami we wszyskich krajach UE :-)

Choc w sumie ... jakby tak ujednolic przepisy w ramach UE ?
Niektore niemieckie przepisy mozna wprowadzic, o zamku, o limicie na autostradach, o minimalnym odstepie ... o zawartosci alkoholu :-)
Tylko punkty nie :-)

I pierwszenstwo pieszego nie, choc akurat niemieccy piesi ostroznie wchodza.

J.

Data: 2017-07-06 09:18:16
Autor: tck

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gm09f5oxhjay$.1j6hd9jalpz3o.dlg40tude.net...
[...]

w zeszłym roku dorabiałek kategorię PJ, teoria teraz przy każdej kategorii obowiązuje cała nie jak kiedyś tylko rozszerzenie- nie przypominam sobie zadnego zagadnienia w tym temacie, było spotkanie z ratownikiem, kurs resuscytacji itp ale o postępowaniu w korku ani na wykładach ani w testach...

--
pozdr

Tomasz

tck(at)top.net.pl

Data: 2017-07-06 03:14:36
Autor: przemek.jedrzejczak
[...]

ale urzędnicy w ministerstwie, posłowie w lawach sejmowych maja się dobrze i mówią ze jest git, zdawalnosc na 30% a ze potem ludzie się gubią w banalnych sytuacjach to już nie ich problem

Data: 2017-07-06 11:16:22
Autor: J.F.
Użytkownik "tck"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ojko7h$kln$1@node2.news.atman.pl...
[...]

I za to czasami Niemcow doceniam - dostrzegaja problem, nie chowaja glowy w piasek, tylko ujmuja w przepisach i szkola.
Anglikow tez mozna docenic, skoro ministerstwo opracowalo podrecznik kierowcy i upublicznia.
(za to trudno u nich dotrzec do ustawy)

Teoretycznie obowiazuje chyba to

i jest tam taki punkt
"Ogólne zasady określające zachowanie kierowcy w momencie awarii lub wypadku"

Ale co omawiaja, to nie wiem :-)
Zreszta wyglada na to, ze minister tez nie wie, skoro na tym poprzestal :-)

A - kategorii +E nie dotyczy, oni maja tylko
"Akcje ratunkowe po wypadku"
.... i to C+E, D+E, a B+E nie ...

J.

Data: 2017-07-07 08:15:20
Autor: Mirek Ptak
W dniu 2017-07-06 o 09:04, J.F. pisze:
Tylko nie wiadomo jak do sytuacji doszlo, a niemiecke zwyczaje jakies
dziwne - jest pas awaryjny, a oni musza srodkiem.

Zwyczaj akurat bardzo dobry.
Pas awaryjny może być zastawiony przez uszkodzone samochody, poza tym nawet w Niemczech są miejsca gdzie pas awaryjny się zwęża do zera lub przez dłuższy odcinek nie ma go wcale.
Ścieżka ratunkowa jest uniwersalnym rozwiązaniem.

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )outlook(kropek) c om

Data: 2017-07-07 11:15:42
Autor: J.F.
Użytkownik "Mirek Ptak"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:595f26f8$0$663$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

No to czemu nie poszerza tej sciezki przez zjechanie  na pas awaryjny, chocby o pol metra ?

Widac ze sie tam woz strazacki ledwo miesci ... a wiec wolno jedzie.

No i skad obcokrajowiec ma wiedziec, ze tam takie przepisy ?

J.

Data: 2017-07-07 06:03:45
Autor: przemek.jedrzejczak
Jak skutecznie zablokowac dojazd sluzbom ratunkowym
Gdyby nie te kilkadziesiąt aut które się ustawiło prawidłowo można by się zastanowić ale faktycznie np Jaś Fasola mógłby tego nie ogarnąć :-)

Data: 2017-07-08 11:52:39
Autor: Mirek Ptak
W dniu 2017-07-07 o 11:15, J.F. pisze:

No i skad obcokrajowiec ma wiedziec, ze tam takie przepisy ?

Często na wiaduktach są informacyjne bannery z obrazkami, więc nie trzeba znać niemieckiego :)
Poza tym jak widzisz lokalsów tak się ustawiających to robisz to co oni.

Pozdrawiam - Mirek

Data: 2017-07-10 11:42:33
Autor: T.
[...]

w 5. minucie nagle panu policjatowi przestało się spieszyć i wysiadł...
T.

Data: 2017-07-10 13:35:53
Autor: J.F.
Użytkownik "T."  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:59634c0b$0$15210$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

No, jesli ma zapewnic przejazd dla strazy, a straz  bedzie za 10 minut, to mu sie nie spieszy za bardzo, a droga musi byc.

A moze korzysta z okazji i przeprowadza akcje edukacyjna - jak widac bardzo zasadna.

Tak czy inaczej - nauczka dla nas - zostawic odstep, aby moc zjechac w bok w razie potrzeby,
lub zgodnie ze staropolskim przyslowiem - od razu ustawic sie z boku, jak szkop przed nami :-)

J.

Data: 2017-07-17 15:39:16
Autor: robot
Jak skutecznie zablokowac dojazd sluzbom ratunkowym
"Warum sehe ich BILD.de nicht?
Sie sehen diese Seite, weil Sie einen Adblocker eingeschaltet haben. "

AAAAaaahahahahaahaaa.

Jak skutecznie zablokowac dojazd sluzbom ratunkowym