Jak skutecznie zablokowac dojazd sluzbom ratunkowym

Data: 2017-07-05 11:10:56
Autor: przemek.jedrzejczak
Jak skutecznie zablokowac dojazd sluzbom ratunkowym
i link bez cenzury
https://www.youtube.com/watch?v=mZZrP0qp84A

Data: 2017-07-05 20:39:22
Autor: Ghost

Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:3e9218ae-4ad4-454a-8136-e8e5b38058cc@googlegroups.com...

i link bez cenzury
https://www.youtube.com/watch?v=mZZrP0qp84A

klopot taki, ze nie wiadomo co w tym germanowie robic, widac ze w drugiej czesci filmu ciezarowki po prawej zostawiaja pas awaryjny, ktory wlasnie sluzyc ma sluzbom ratowniczym - a karetka leci srodkiem i ma problem, chaos

Data: 2017-07-05 11:44:03
Autor: przemek.jedrzejczak
Jak skutecznie zablokowac dojazd sluzbom ratunkowym
Aby skutecznie zablokować dojazd należy poruszać się korytarzem stworzonym przez inne pojazdy

Data: 2017-07-08 13:19:30
Autor: Ghost

Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:0707a351-1790-4dbb-be5a-f05207b246e2@googlegroups.com...

Aby skutecznie zablokować dojazd należy poruszać się korytarzem stworzonym przez inne pojazdy

Aby skutecznie dojechać do miejsca wypadku służby ratownicze powinny poruszać się pasem awaryjnym. Aszlochy z germanowa maja jednak kłopot z pojęciem "pas awaryjny"

Data: 2017-07-08 05:19:55
Autor: slavo65

https://youtu.be/l1UbZFYuPEE

Data: 2017-07-09 08:22:03
Autor: Ghost

Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:7580a2a2-e4c7-4847-8fa0-b175fac2494b@googlegroups.com...

W dniu sobota, 8 lipca 2017 13:20:03 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

https://youtu.be/l1UbZFYuPEE

Dokladnie, aszlochy z germanowa buduja pas awaryjny po czym nie wiedza z nim zrobic - podczas gdy swiat nie ma z tym problemow

https://pl.wikipedia.org/wiki/Pas_awaryjny
https://en.wikipedia.org/wiki/Shoulder_(road)
https://it.wikipedia.org/wiki/Corsia_di_emergenza
https://fr.wikipedia.org/wiki/Bande_d%27arr%C3%AAt_d%27urgence

Data: 2017-07-08 13:48:20
Autor: Shrek
W dniu 08.07.2017 o 13:19, Ghost pisze:

Aby skutecznie dojechać do miejsca wypadku służby ratownicze powinny poruszać się pasem awaryjnym. Aszlochy z germanowa maja jednak kłopot z pojęciem "pas awaryjny"

Pomijając czy to sensowne czy nie (imho sensowne - strażakom na awaryjnym będzie ciasno, a korytarz wyjdzie znacznie szerszy), to jak jesteś na wyjeżdzie u germańców, to trza sięstosować do germańskich przepisów i zwyczajów. A swoje przemyślenia na temat sensownosci ich zwyczajów motoryzacyjnych  to można potem na grupy uskuteczniać, ale w realu lepiej się stosować do tambylczych praw i zwyczjów.

Shrek

Data: 2017-07-05 21:54:11
Autor: tck

Użytkownik "Ghost" <na@drzewo.pl> napisał w wiadomości news:595d325c$0$5152$65785112news.neostrada.pl...

[...]

w 2:57 widac pachołki blokujce pas awaryjny

pozdr

Tomasz

tck(at)top.net.pl

Data: 2017-07-05 23:21:05
Autor: re
Jak skutecznie zablokowac dojazd sluzbom ratunkowym

Użytkownik "Ghost"

[...]

-- -
Pas awaryjny służy do postawienia uszkodzonego samochodu a nie jeżdżenia po nim

Data: 2017-07-07 13:27:48
Autor: radekp@konto.pl
Jak skutecznie zablokowac dojazd sluzbom ratunkowym
Wed, 5 Jul 2017 20:39:22 +0200, w <595d325c$0$5152$65785112@news.neostrada.pl>,
"Ghost" <na@drzewo.pl> napisał(-a):

[...]

Zawsze uważałem, że auta powinny skompresować się na awaryjnym i prawym, a lewy
pozostawić wolny. Ale jestem w mniejszości.

Data: 2017-07-07 18:08:06
Autor: re
Jak skutecznie zablokowac dojazd sluzbom ratunkowym

Użytkownik  xx

[...]

Nie bardzo, karetka musi jechać asfaltem a pojazdy mogą z drogi nawet zjechać

Data: 2017-07-08 13:20:39
Autor: Ghost

"Ghost" <na@drzewo.pl> napisał(-a):

[...]

Bez sensu. Awaryjny ma byc pusty i dlatego najszybszy.

Data: 2017-07-08 14:20:47
Autor: radekp@konto.pl
Jak skutecznie zablokowac dojazd sluzbom ratunkowym
Sat, 8 Jul 2017 13:20:39 +0200, w
<5960c00b$0$15196$65785112@news.neostrada.pl>, "Ghost" <na@drzewo.pl>
napisał(-a):

>Zawsze uważałem, że auta powinny skompresować się na awaryjnym i prawym, a >lewy
>pozostawić wolny. Ale jestem w mniejszości.

Bez sensu. Awaryjny ma byc pusty i dlatego najszybszy.

Nie wszędzie jest awaryjny.

Data: 2017-07-08 05:55:15
Autor: przemek.jedrzejczak
Jak skutecznie zablokowac dojazd sluzbom ratunkowym
Data: 2017-07-08 16:11:27
Autor: radekp@konto.pl
Jak skutecznie zablokowac dojazd sluzbom ratunkowym
Sat, 8 Jul 2017 05:55:15 -0700 (PDT), w
<74aba880-e9d5-49bc-9458-b7e453e12c9c@googlegroups.com>,
przemek.jedrzejczak@gmail.com napisał(-a):

Kolejny imbecyl
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114883,22069181,kierowcy-zrobili-na-autostradzie-korytarz-ratunkowy-ale-ten.html#Czolka3Img

Patrząc na to zdjęcie:
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/51,114883,22069181.html?i=1
Naczepy nie powinny mieć z tyłu belki zapobiegającej taki wjazdom?

Data: 2017-07-08 08:09:49
Autor: przemek.jedrzejczak
Jak skutecznie zablokowac dojazd sluzbom ratunkowym
Na ostatnim zdjęciu widać jak się złożyła zresztą chyba nie jest obowiązkowa ?

http://info-car.pl/infocar/artykuly/belka-przeciwnajazdowa-powstala-po-tragicznej-smierci-znanej-aktorki.html

Data: 2017-07-09 08:26:18
Autor: Ghost

napisał(-a):

> [...]
>lewy
>pozostawić wolny. Ale jestem w mniejszości.

Bez sensu. Awaryjny ma byc pusty i dlatego najszybszy.

dyskusja jest nie natentemat.

Data: 2017-07-09 16:52:47
Autor: radekp@konto.pl
Jak skutecznie zablokowac dojazd sluzbom ratunkowym

napisał(-a):

>Nie wszędzie jest awaryjny.

dyskusja jest nie natentemat.

A na jaki?

Data: 2017-07-09 20:01:11
Autor: Ghost

napisał(-a):

>Nie wszędzie jest awaryjny.

dyskusja jest nie natentemat.

A na jaki?

Sprawdz na poczatku watku.

Data: 2017-07-10 13:47:59
Autor: radekp@konto.pl
Jak skutecznie zablokowac dojazd sluzbom ratunkowym
Sun, 9 Jul 2017 20:01:11 +0200, w <59626f6d$0$5143$65785112@news.neostrada.pl>,
"Ghost" <na@drzewo.pl> napisał(-a):

>A na jaki?

Sprawdz na poczatku watku.

Początek wątku jest o czymś innym.

Dobra, jak już pojawiają się debilne propozycje aby auta stały po lewej
stronie, to już nie lepiej będzie po niemiecku.

Data: 2017-07-05 22:43:23
Autor: wowa
Jak skutecznie zablokowac dojazd sluzbom ratunkowym
i link bez cenzury
https://www.youtube.com/watch?v=mZZrP0qp84A

Idiotyczne, po to jest pas awaryjny z natury rzeczy pusty. Jak jest jakaś przeszkoda to łatwiej rozepchać kilka samochodów niż kilometrowy korek.
Wojtek

Data: 2017-07-06 06:30:20
Autor: Shrek
W dniu 05.07.2017 o 22:43, wowa pisze:
[...]

Idiotyczne to nie - lepiej jechać środkiem - więcej miejsca, lepszaa widoczność. Problem w tym, że wszyscy muszą reagować tak samo (a z tym może być problem, choć jak zasady są w DE jasne to raczej nie) i przede wszystkim trzeba wiedzieć, ze "to już" i nie jest to zwykły korek, a wypadek przed nami.

Shrek

Data: 2017-07-10 19:39:41
Autor: Marek
On Wed, 5 Jul 2017 11:10:56 -0700 (PDT), przemek.jedrzejczak@gmail.com wrote:
i link bez cenzury
https://www.youtube.com/watch?v=mZZrP0qp84A

Jaki sens wrzucać film i go za chwilę usuwać?

--
Marek

Jak skutecznie zablokowac dojazd sluzbom ratunkowym