Jak skutecznie złożyć wypowiedznie

Data: 2014-09-29 22:56:58
Autor: kenny.groups
Jak skutecznie złożyć wypowiedznie
W dniu poniedziałek, 29 września 2014 11:39:36 UTC+2 użytkownik JB napisał:

Jak zaznaczyć zakaz przetwarzania danych osobowych. Patrząc np. na produkt Getin lub Alior gdzie miałem konto kiedyś - dalej mogę się zalogować do systemu i w BIK widzę, że mi gmerają w historii ;)

O ile z bankiem nic Cie nie laczy oraz nie zlozyles zapytania kredytowego, podmiot nie ma prawa robic o Ciebie zadnego rodzaju zapytan w biku. Czyzby, cos sie zmienilo w tej kwestii? Jesli nie to KNF.

Jak skutecznie złożyć wypowiedznie