Jak skutecznie zmusic wlasciciela psa do zakladania mu kaganca

Data: 2009-08-29 21:28:04
Autor: pawelj
Jak skutecznie zmusic wlasciciela psa do zakladania mu kaganca
Bardzo Was prosze, do kogo sie zwrocic, aby SKUTECZNIE wyperswadowal wlascicielce, jak wielce zagrozenie sprawia dla otoczenia.

Jestem sklonny wystapic jako swiadek w sadzie, byleby ukrocic tak niebezpieczne zachowania.
Czy z powyzsza sytuacja mozna zwrocic sie do jakiegos zwiazku kynologicznego (lub cos w tym rodzaju)?

Dzwoń za każdym razem do straży miejskiej albo na policję. Zgłaszaj że nie możesz wejść do mieszkania bo pies atakuje.
Dwa lata temu zwalczałem taką jedną panią z pieskiem na osiedlu. Tyle że ona uparcie wiązała pieska do klamki od drzwi sklepowych. I ani wyjść ani wejść bo przecież "to mały piesek więc nie ma się co bać". Straż miejska z nią ze dwa razy pogadała i poskutkowało. A też wyglądało że babsztyl zawzięty.

--
Pawełj

Jak skutecznie zmusic wlasciciela psa do zakladania mu kaganca