Jak skutecznie zwalczać Macierewicz/opozycje choćby przepisami przeciw pożarowymi :-)

Data: 2011-09-26 08:50:54
Autor: A. Filip
Jak skutecznie zwalczać Macierewicz/opozycje choćby przepisami przeciw pożarowymi :-)
http://wyborcza.pl/1,75968,10348589.html
  Jak strażak przegoniÅ‚ Macierewicza
  Grzegorz SroczyÅ„ski
  2011-09-25, ostatnia aktualizacja 2011-09-24 14:52   [...] Nie ukrywam, że imponuje mi wysoka skuteczność przepisów
  przeciwpożarowych w zwalczaniu Macierewicza, ale lepiej zostawmy je
  sobie na poważniejsze okazje.

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Ubogi za psa u bogacza stoi.

Data: 2011-09-26 09:54:43
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:97ljmpuls0-B9Qallen.huge.strangled.net...
[...]

A ja sądziłem, że przepisy przeciwpożarowe mają być stosowane zawsze i wszędzie. Nie sądziłem, że w wypadku, kiedy Macierewicz je ignoruje, należy przymykać oczy.

Tak dla przypomnienia - pożar w hali Stoczni Gdańskiej - 7 ofiar śmiertelnych, rannych - 300 osób.

Jak skutecznie zwalczać Macierewicz/opozycje choćby przepisami przeciw pożarowymi :-)