Jak slysze Niesioloskiego...

Data: 2009-06-02 21:32:05
Autor: konserwator
Jak slysze Niesioloskiego...
mowiacego o kulturze to ja nie wiem czy moze na ksiezycu siedze...?

rym

Data: 2009-06-02 22:10:55
Autor: awe
Jak slysze Niesioloskiego...

Użytkownik "konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> napisał w wiadomości news:h03v9h$4pb$1nemesis.news.neostrada.pl...
mowiacego o kulturze to ja nie wiem czy moze na ksiezycu siedze...?

rym
-- -- -- -- -- -- -- --
musisz myslec o tym czlowieku pozytywnie, pomysl jakie ma niskie ja po tym jak kapowal swoja kobiete, tak wiec to tylko maska, mozna mu tylko wspolczuc, no ale niestety straszne prosie
awe

Data: 2009-06-02 22:17:12
Autor: Jarek orędownik PO
Jak slysze Niesioloskiego...

Użytkownik "konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> napisał

mowiacego o kulturze to ja nie wiem czy moze na ksiezycu siedze...?

To posłuchaj Kropiwnickiego, he, he, he!

Przemek

--
Współtwórca kampanii wyborczej PiS zatrzymany i aresztowany. Michał B. jest także znany jako autor filmu "Nocna zmiana".

W trosce o los Ojczyzny olej pisuar, wybierz Platforme Obywatelską! Lista numer 9.

Data: 2009-06-03 01:54:33
Autor: p47
Jak slysze Niesioloskiego...

Użytkownik "Jarek orędownik PO" <adres@email.pl> napisał w wiadomości news:h041cc$256$2inews.gazeta.pl...
Współtwórca kampanii wyborczej PiS zatrzymany i aresztowany. Michał B. jest także znany jako autor filmu "Nocna zmiana".

Został zwolniony, bo aresztowanie było nieuzasadnione!
Ale takim asom z PO, jak Sawicka, Misiak, Palikot pasożytujacy na
studentach i emerytach;-), czy też Kurnatowski wciąż nawet włos z głowy nie
spadł, mimo ich przekrętów!

W trosce o los Ojczyzny olej pisuar, wybierz Platforme Obywatelską

Przysłużysz się tym Niemcom i ruskim, bo to oni Tuska i PO wspierają, a PiS,
a w szczególności pp. Kaczyńskich w Moskwie i Berlinie nienawidzą, a jak
wiadomo, akurat w tych stolicach nic tak na sercu nie leży jak wyłącznie
nasze dobro i troska o taki  wybór naszych przywódców, by o polski interes
potrafili SKUTECZNIE zabiegać!  I w ogóle to by nam w Moskwie i Berlinie
nieba przychylili;-),
I właśnie pewno z tej troski o Polaków ta dziwnie zsynchronizowana niechęć
do pp. Kaczyńskich i wspieranie rządów PO..
;-)

Jak slysze Niesioloskiego...