Jak sobie radz± Bulls?

Data: 2011-01-08 00:08:11
Autor: Marcin Hartman
Jak sobie radz± Bulls?
Spoko, nic sie nie zmienilo, Celtics wiem, jak sobie radza, ale pytam
o niestatsowe (daje rade z czytaniem statsow, thank you very much)
impresje z gry Bulls.

Glownie chodzi mi o miodnosc gry, ciekawych przyszlosciowych graczy,
etc

Czyli jesli mialbym sie skusic na obejrzenie jednego meczu miesiecznie
(moze przesadzam - raz na 6 tygodni ;)), to czy polecalibyscie akurat
Bulls czy moze inny zespol.

PS. Kojarze, ze Ron Harper juz nie gra ;). Nie gra, nie? (parafraza
Króla Juliana ;))

Pozdrawiam,

Marcin Hartman
www.nhl.com.pl

Data: 2011-01-10 13:35:21
Autor: s
Jak sobie radzÄ… Bulls?
W dniu 2011-01-08 09:08, Marcin Hartman pisze:
Spoko, nic sie nie zmienilo, Celtics wiem, jak sobie radza, ale pytam
o niestatsowe (daje rade z czytaniem statsow, thank you very much)
impresje z gry Bulls.

Tu masz cytat od Macka z zawszepopierwsze.bloog.pl
Chyba obecnie najlepiej i z najwiekszym zaangazowaniem spisujacy swoje wrazenia na goraco po meczach czlowiek w kraju:

"Bulls przegrali w środę w ostatnich sekundach z New Jersey Nets, a w piątek dali się rozstrzelać rzutami z wyskoku 76ers w trzeciej kwarcie po dobrej pierwszej połowie... Dlaczego więc jeszcze tutaj są? Bo lubię ich trenera i powinien być on jednym z kandydatów do nagrody Coach of the Year . Team, który od trzech tygodni gra pod koszem z Carlosem Boozerem, Tajem Gibsonem, Kurtem Thomasem, Omerem Asikiem i Luolem Dengiem ma w tym momencie najlepszy defense w lidze (97.2 pkt na 100 posiadań). To imponujące dla mnie, jak diabli - bardziej niż Derrick Rose. Tom Thibodeau może nie być jedynym, który to sprawił"

Glownie chodzi mi o miodnosc gry, ciekawych przyszlosciowych graczy,
etc

Kilka pieter nizej masz szeroka dyskusje na temat Jalena, tego, no... Derricka Rose.

Czyli jesli mialbym sie skusic na obejrzenie jednego meczu miesiecznie
(moze przesadzam - raz na 6 tygodni ;)), to czy polecalibyscie akurat
Bulls czy moze inny zespol.

Oczywiscie, ze Heat :-)

Pozdr
Slawek