Jak sobie radzicie w czasie awarii nie majac Assistance?

Data: 2009-05-08 21:40:43
Autor: bratPit
Jak sobie radzicie w czasie awarii nie majac Assistance?

Pytanie skierowane raczej do osob posiadajacych raczej starsze auta,
ktorych ubezpieczalnie juz nie lubia lub nieposiadajacych Assistance
(wiem, ze takich jest raczej niewiele).

hmm, ja mam AC na 10 latka ale nie wiem czy mam assistance :p
a zalezy co sie psuje, jak mi sie na Slowacji porozkrecal wydech od kolektora to kupilem klucze za pare zlotych /znaczy koron/ w zelaznym sklepie - takim na wzór naszych za komuny, kilka róznych srub, poskrecalem i jakos dojechalem do PL co jakis czas kontrolujac czy sie nie rozkreca, zrobilbym taka naprawe w ASO na Slowacji ale nie mieli ani srub ani wolnego miejsca aby pomóc mi w tym dniu,
gdyby cos wiekszego to juz zaleznie od sytuacji, albo miejscowy mechanik albo zaprzyjazniona pomoc drogowa, róznie,
generalnie robie przeglady w zakresie przewidzianym przez producenta wiec problemów niespodziewanych nie ma, a usterki jak cieknaca chlodnica czy lozysko kola daja wczesniej objawy i nie uruchamiaja samochodu nagle,
reszta w rekach Najwyzszego,
brat

Jak sobie radzicie w czasie awarii nie majac Assistance?