Jak sobowtór Bolka kartteczki z SB-ckich pamiętników wyrywał!

Data: 2012-02-28 18:50:57
Autor: sofu
Jak sobowtór Bolka kartteczki z SB-ckich pamiętników wyrywał!
Jak sobowtór Bolka karteczki z SB-ckich pamiętników wyrywał!
No nie, nie napisze jak to było, bo przecież nie widziałem, ale można sobie przeciez łatwo wyobrazić.
Siedział sobie i ogladał przysłaną mu teczkę, ogladał, czytał i sobie przypominał, próbował karteczek czy mocno siedzą, czy by się nie dało
jakoś niby przypadkiem.... a ręka ąż świerzbiła, żeby sie tych" fałszywek" pozbyć.

- pokwitowanie 6400 zł za co to było? Aaaa pamiętam!
- meblościank wtedy za to kupiłem, a Cześka co po pijaku chciał czerwone flagi rwać zabrali i już się na stoczni nie pojawił....
- Jak to się trzyma? Przyszyte, no to wyrwiemy, nikt się nie zmiarkuje.
- o kurwa(!), a tutaj nastepne na 13 tysięcy, co to na remont i komunie poszło. Za co to było? No lepiej głosno nie mówić.. Drrrrrrrr pooszło!
I tak od karteczki do karteczki i kiedy sobowtór Bolka sięopamietał z pękatej teczki nie było co w rękę wziaść.
Ale jak się okazało później: to dobre było dla niego!

-- -

sofu

Jak sobowtór Bolka kartteczki z SB-ckich pamiętników wyrywał!