Jak sondaze sa preparowane dla potrzeb PO

Data: 2010-10-06 05:13:45
Autor: muto2100
Jak sondaze sa preparowane dla potrzeb PO
Data: 2010-10-06 14:29:52
Autor: boukun
Jak sondaze sa preparowane dla potrzeb PO

Uzytkownik "muto2100" <maniekxxx@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:a503f21b-553f-468a-a412-50e167c3f10fa15g2000yqm.googlegroups.com...
http://www.orzelpocztowy.pl/tusk_kaczynski/strzelnica_duze.jpg

To PiSowska tv nie ma swoich sondazy?

boukun

Data: 2010-10-06 05:47:38
Autor: muto2100
On 6 Paź, 14:29, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Uzytkownik "muto2100" <maniek...@gazeta.pl> napisal w wiadomoscinews:a503f21b-553f-468a-a412-50e167c3f10fa15g2000yqm.googlegroups.com...

>http://www.orzelpocztowy.pl/tusk_kaczynski/strzelnica_duze.jpg

To PiSowska tv nie ma swoich sondazy?

boukun

No   to   w  kogo  ty  w koncu  wierzysz?    jak  widze     zeszles
juz    do   marksistowskiej    lewicy   !   juz    ci  pisalem
raz   ze   napisze    ci  e-mail
po    wyborach     prywatne      nic    obrazliwego      niema
sprawy     poczekaj    do  konca   listopada,   bo  teraz    niemoge
kiedys   dowiesz   sie  dlaczego!

Data: 2010-10-06 15:13:31
Autor: boukun

Użytkownik "muto2100" <maniekxxx@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:710982db-6004-47c8-8634-0fbf3fc635a1f25g2000yqc.googlegroups.com...
> [...]

po    wyborach     prywatne      nic    obrazliwego      niema
sprawy     poczekaj    do  konca   listopada,   bo  teraz    niemoge
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Nigdy nie dam się wciągnąć w ten teatrzyk o PO, PiS i SLD, jako jakiś wybór...
Jarosław Kaczyński tak bronił tej koalicji kiszczakowskiej z układu okragłego stołu w Fundacji Batorego...
To powinno chyba dac każdemu trzeźwo stąpającemu po ziemi do myślenia...

boukun

Data: 2010-10-06 15:33:27
Autor: Tomek
[...]

Po prostu dziś przejrzał na oczy. Właściwie nie dziś - od jakiegoś czasu.
Ja też kiedyś czytałem, tfu, GazWyb.
Tomek

Data: 2010-10-06 16:34:18
Autor: awe

Użytkownik "Tomek" <tentom@tlen.pl> napisał w wiadomości news:4cac7d27$0$21000$65785112news.neostrada.pl...
[...]

-- -- -- -- -
no wiec boukunowi pasuje ten kiszczakowy burdel w wydaniu Tuska a nie Kaczynskiego.....upadl na glowe czy co?
awe

Data: 2010-10-06 17:05:16
Autor: boukun

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i8i148$fnr$1news.onet.pl...

[...]

Poczekaj jeszcze miesiąc i zobaczysz kiszczakowska koalicję POPiSSLD, jak ramie w ramię ujadają zgodnie przeciwko Nowoczesnej Polsce Palikota. I potem będzie kolejne wystapienie Kaczyńskiego w Fundacji Batorego:

Na scenie politycznej ma pozostać PO (Platforma Obywatelska), PiS (Prawo i Sprawiedliwość) oraz postkomuniści (pod szyldem SLD lub jakimkolwiek innym), bo ich się nie da wyeliminować ze sceny politycznej.
Można i trzeba za to wyeliminować innych. Ze sceny politycznej muszą zejść wszyscy inni, którzy nie mieli nic wspólnego z okrągłym stołem, z Układem Europejskim z 1991 r., no i dalszym wpychaniem Polski w objęcia Brukseli. No i nie mogą dojść do głosu siły szczeropolskie.
Stąd te ciągłe ataki na Palikota ? w pierwszej kolejności, taka taktyka typu salami -, a w drugiej kolejności na ... Palikota.

W tym cytowanym fragmencie mamy wyłożony cały wielki plan polityczny PiS (ale czy rzeczywiście plan PiS?) i odpowiedź na bardzo wiele zasadniczych pytań typu: DLACZEGO? -Przy władzy mają być mutanty pookrągłostołowe. Formacje, które odpowiedzialne są za wepchnięcie na oślep Polski pod but Brukseli. Formacje polityczne odpowiedzialne za ruinę Polski i degradację Narodu Polskiego. Odpowiedzialnych tym samym za stworzenie możliwości przeróżnego rodzaju pomniejszych (w stosunku do ogromnych strat tzw. dostosowawczych) złodziejstw przy tej okazji. Przecież to nie krasnoludki otworzyły dom zwany Polską na pastwę przeróżnego rodzaju złodziei ? tych dużych działających w rękawiczkach ? za osłoną przepisów ? i tych bez żadnych skrupułów kradnących. To również i Porozumienie Centrum (PC) ? dzisiejszy trzon PiS ?

boukun

Data: 2010-10-06 22:34:31
Autor: awe
Jak sondaze sa preparowane dla potrzeb PO
Napisal prawde. Ja nie wiem co w ogole w sejmie robila Samoobrona czy LPR. Co do drugiej partii nie twierdze ze byly w niej same shity ale z pewnoscia Kon nie jest czlowiekiem godnym zaufania. Zle mu patrzy z oczy i nie wiadomo komu sluzy. Dla mnie to jakis ubecki smiec. Takie byly realia PO i PiS + tzw SLD. O co Ci bokun wiec chodzi. Gdzie tu widzisz bee.
awe

Data: 2010-10-07 00:25:51
Autor: boukun

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i8im7i$gmu$1news.onet.pl...
[...]

Boś kołtun i niewolnik. Samoobrona i LPR to były szczeropolskie partie, w przeciwieństwie do syjonistów i intrygantów z PiSu i reszty kiszczakowskiej, okragłostołowej koalicji. Tak to możemy do usranej śmierci być w średniowieczu...

boukun

Data: 2010-10-07 01:22:25
Autor: awe

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:i8itce$nnm$1mx1.internetia.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -
Smoobrona i LPR to zadne polskie partie tylko klozet. Skad u ciebie takie ciagaty do ekstrementow?
awe

Data: 2010-10-07 02:27:05
Autor: boukun

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i8j038$8tj$1news.onet.pl...

[...]

Taki mieszaniec jak ty, to zawsze będzie za syjonistami z PiSu, niż za szczeropolskimi partiami...

Prof. Śpiewak ma moje poglądy, czytaj w kolejnym moim wątku...

boukun

Data: 2010-10-07 12:59:34
Autor: awe

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:i8j4fp$pk9$1mx1.internetia.pl...

[...]

taki ze mnie mieszaniec jak z ciebie mysliciel;-)
awe

Jak sondaze sa preparowane dla potrzeb PO