Jak sparowac QNAP 26Ll z pilotem MCE ?

Data: 2015-07-05 11:25:09
Autor: 666
Jak sparowac QNAP 26Ll z pilotem MCE ?
Nie udaje mi się sparować pilota MCE (brandowany jako HP, model TSGH-2401) z serwerkiem QNAP.
Wg instrukcji na pilocie wciskamy jednocześnie 'Info' i '#' przez 5 sekund, i oczekujemy na pojawienie się 2 (dobrze) albo 4 (źle) błysków diody na pilocie, no i niestety mam zawsze 4 błyski.
Może ktoś z Was używa pilota z serwerem QNAP serii x69 (ta seria ma wyjście HDMI dla multimediów, stąd post na tej grupie)?

Jak sparowac QNAP 26Ll z pilotem MCE ?