Jak specsłużby wyłączyły Radio Maryja.

Data: 2009-09-23 10:19:42
Autor: Prawusek
Jak specsłużby wyłączyły Radio Maryja.
"Jarek - akwizytor z Jasnej Góry" <jacek.kawecki3@op.pl> wrote in message
news:h9ckvs$jq0$1news.onet.pl...

Nie jest to nic niezwykłego (dla służb) - tramsmisje ze studia do nadajnika
odbywaja się albo radiolinią albo kablem - na całej długosci tych łącz można
transmisję zakłócić.

Data: 2009-09-23 10:28:01
Autor: zbig

Użytkownik "Prawusek" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomości news:h9cmbr$euu$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Dąbrower wie co mówi!
Cały czas walczy z zakłocaczami z Mossadu.

Data: 2009-09-23 11:36:53
Autor: Prawusek

"zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> wrote in message

> [...]
> transmisję zakłócić.
Dąbrower wie co mówi!
Cały czas walczy z zakłocaczami z Mossadu.

I nie tylko. Ale to z neta, a reszta jest jednostronna - pluskwy (choć część
zdemontowano). W końcu byłem radiotą (wojskowa nazwa radiowca).
Na PKP radiowcy to szlachta kolejowa... :-)))))

Jak specsłużby wyłączyły Radio Maryja.