Jak spinka SRAMA do HG91?

Data: 2009-07-02 12:34:35
Autor: budfox
Jak spinka SRAMA do HG91?
jak w temacie

dzięki za odpowiedzi

Data: 2009-07-02 03:41:31
Autor: frank.castle0407@googlemail.com
Jak spinka SRAMA do HG91?
On 2 July, 11:34, budfox <bud...@poczta.onet.pl> wrote:
jak w temacie

dzięki za odpowiedzi

moze SRAMA? ta zlota za 2 zl czy cos...

Data: 2009-07-02 13:03:10
Autor: granat
Jak spinka SRAMA do HG91?
frank.castle0407@googlemail.com pisze:

moze SRAMA? ta zlota za 2 zl czy cos...

raczej czy cos.
9 rzedowa spinka do 8 rzedowego lancucha?

granat

Data: 2009-07-02 04:25:34
Autor: frank.castle0407@googlemail.com
Jak spinka SRAMA do HG91?
On 2 July, 12:03, granat <granat...@poczta.onet.pl> wrote:
frank.castle0...@googlemail.com pisze:

> moze SRAMA? ta zlota za 2 zl czy cos...

raczej czy cos.
9 rzedowa spinka do 8 rzedowego lancucha?

granat

no to nie zlota, ale powerlink.

W ogole, ja nie wiem, dla mnie to jest przyklad przesady. Jaka spinka
do lancucha - idziesz do sklepu, albo czytasz w necie, znajdujesz
kompatybilne, okreslasz najtansza i najdrozsza, wybierasz ile chcesz
wydac i kupujesz.

Juz za blisko do pytania - "jaka sztuczna kosc dla psa?"

Data: 2009-07-02 13:44:30
Autor: budfox
Jak spinka SRAMA do HG91?
[...]

mistrzu jak nie wiesz, to po co sie; odzywasz i jeszcze ma;cisz

po przeszlifowaniu zapia;?em srebrna; spinka; srama ?an'cuch IG90

wzia;?em nowa; spinke; srebrna;, z.eby zapia;c' HG91, szlifuje, szlifuje i kon'ca nie widac', cos' robie; nie tak?

Data: 2009-07-02 14:18:23
Autor: Alfer_z_pracy
Jak spinka SRAMA do HG91?
budfox napisal:
wzia;?em nowa; spinke; srebrna;, z.eby zapia;c' HG91, szlifuje, szlifuje i kon'ca nie widac', cos' robie; nie tak?

Powtórze sie: HG-91 zapina sie przeszlifowana spinka sramowska, moze masz zly pilnik albo w zlym miejscu szlifujesz? Mi ostatnio zajelo to jakies 5 minut i wszystko gra. Tam naprawde trzeba zdjac niewiele materialu, zeby pojawil sie luz po zapieciu.

Pzdr
A.

Data: 2009-07-02 14:25:20
Autor: budfox
Jak spinka SRAMA do HG91?
Alfer_z_pracy pisze:
budfox napisal:
wzia;?em nowa; spinke; srebrna;, z.eby zapia;c' HG91, szlifuje, szlifuje i kon'ca nie widac', cos' robie; nie tak?

PowtĂłrze sie: HG-91 zapina sie przeszlifowana spinka sramowska, moze masz zly pilnik albo w zlym miejscu szlifujesz? Mi ostatnio zajelo to jakies 5 minut i wszystko gra. Tam naprawde trzeba zdjac niewiele materialu, zeby pojawil sie luz po zapieciu.

Pzdr
A.

powaga?

no to nie wiem, ze dwa razy dłużej szlifuje niż przy IG90 i nadal nic

dzięki after teraz wiem, że to się może udać

Data: 2009-07-02 06:06:50
Autor: frank.castle0407@googlemail.com
Jak spinka SRAMA do HG91?

no to nie wiem, ze dwa razy dłużej szlifuje niż przy IG90 i nadal nic

dzięki after teraz wiem, że to się może udać

Szlifowanie spinek?!! o co chodzi?

Data: 2009-07-02 15:40:52
Autor: granat
Jak spinka SRAMA do HG91?
budfox pisze:

no to nie wiem, ze dwa razy dłużej szlifuje niż przy IG90 i nadal nic

dzięki after teraz wiem, że to się może udać

tez sie powtorze: rownie dobrze mozna wypchnac lekko sworzen skuwaczem, wtedy odpada obrobka skrawaniem.
rozchodzi sie o 0,2mm.

granat

Jak spinka SRAMA do HG91?