Jak sprawdzić, czy telewizor jest przy stosowany do MPEG-4?

Data: 2013-03-29 17:09:25
Autor: Rabarbar
Jak sprawdzić, czy telewizor jest przy stosowany do MPEG-4?
W dniu 2013-03-29 16:42, tadektur pisze:
Mam telewizor Samsung LE22S8. Pytanie, jak sprawdzić czy ten model
został przystosowany do odbioru MPEG-4? W instrukcji obsługi nic na ten
temat nie ma. Gzie taka informacja powinna być? W instrukcji? Na
tabliczce znamionowej?

jak stary telewizor analogowy LCD ma być przystosowany do cyfrowej TV ?

btw nie ma takiego modelu jak napisałeś

Data: 2013-03-29 17:30:06
Autor: Jan Buda
Jak sprawdzić, czy telewizor jest przystosowany do MPEG-4?

*Rabarbar* <torx@interja.pl> typed:

http://www.suptech.enautic.pl/content/view/43/5/

Data: 2013-03-30 09:13:40
Autor: Ghost

Użytkownik "Rabarbar" <torx@interja.pl> napisał w wiadomości news:5155bcb5$0$26709$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Analogowy lcd? Ciekawostka.

Jak sprawdzić, czy telewizor jest przy stosowany do MPEG-4?