Jak sprawdzić ciśnienie oleju?

Data: 2009-02-21 22:41:51
Autor: Tomasz Pyra
Jak sprawdzić ciśnienie oleju?
Tomasz Pyra pisze:

Ale może jest jakiś lepszy sposób?

Wymyśliłem - wystarczy go wykręcić i akurat w otwór tego co miałem idealnie pasuje rurka od WD-40.
WD-40 pod ciśnieniem wystarczyło żeby czujnik łączyć i wyłączać.

Zajęło mi to jakąś minutę i zaoszczędziłem 20zł więc raczej się opłacało ;)

Data: 2009-02-22 10:32:36
Autor: Pa_blo

Użytkownik "Tomasz Pyra" <hellfire@spam.spam.spam> napisał w wiadomości news:gnpsvj$ori$1nemesis.news.neostrada.pl...
Tomasz Pyra pisze:

[...]

ja tam nie wiem czy jest sie z czego cieszyc...

Picasso

Data: 2009-02-22 21:25:28
Autor: Tomasz Pyra
Tomasz Pyra pisze:

[...]

Nie bardzo rozumiem z czego miałbym się nie cieszyć w tej kwestii.

Data: 2009-02-23 01:54:03
Autor: Pa_blo

Użytkownik "Tomasz Pyra" <hellfire@spam.spam.spam> napisał w wiadomości news:gnscsa$314$1nemesis.news.neostrada.pl...

Nie bardzo rozumiem z czego miałbym się nie cieszyć w tej kwestii.

Z tego, ze czeka Ciebie powazniejsza naprawa ... niestety

Picasso

Data: 2009-02-23 18:49:48
Autor: Tomasz Pyra
Pa_blo pisze:
[...]

Ale nie jest tak źle - kontrolka owszem się zapala, ale jednocześnie czujnik podłączony do miernika pokazuje że ciśnienie jest.

Problem jest więc gdzieś na kablach, co nie powinno dziwić nikogo kto widział instalacje elektryczną w tym samochodzie :)

Jak sprawdzić ciśnienie oleju?