Jak sprawdzić czy SIM zarejestrowany?

Data: 2016-09-04 15:55:49
Autor: Yerine Ictimai
Jak sprawdzić czy SIM zarejestrowany?
Przy okazji tych Allegrowych ofert, istnieje jakiś kod USSD itp
 żeby szybko i pewnie sprawdzić czy dany SIM został
 zarejestrowany?

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2016-09-04 16:31:30
Autor: Czarek

W dniu 04.09.2016 o 15:55, Yerine Ictimai pisze:

Przy okazji tych Allegrowych ofert, istnieje jakiś kod USSD itp
 żeby szybko i pewnie sprawdzić czy dany SIM został
 zarejestrowany?

Nie wiem czy w każdej sieci, w Plusie można to sprawdzić:
http://www.plus.pl/rejestracja

"Jeśli korzystasz już z oferty na Kartę, sprawdź czy Twój numer jest zarejestrowany:
Wyślij SMS o treści: STATUS pod nr 80104 lub zadzwoń 601 102 601"

PS. Też popadłeś w paranoje z inwigilacją i masz zamiar kupować zarejestrowany starter?

--
Czarek

Data: 2016-09-04 16:39:21
Autor: Yerine Ictimai
Czarek <czarek1@nospampoczta.fm> Wrote in message:
PS. Też popadłeś w paranoje z inwigilacją i masz zamiar kupować zarejestrowany starter?

Rozważam wejście do interesu, rejestrowanie kilkuset SIMów to
 praca chyba lekka a popyt na allegro jest duży - ciekawe
 dlaczego, może skieruj pytanie do kupujących? ;)

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2016-09-04 08:33:02
Autor: Kris
W dniu niedziela, 4 września 2016 16:39:27 UTC+2 użytkownik Yerine Ictimai napisał:

Rozważam wejście do interesu, rejestrowanie kilkuset SIMów to
 praca chyba lekka a popyt na allegro jest duży
Duży?
 dlaczego, może skieruj pytanie do kupujących? ;)
Dużo ich jest?

Data: 2016-09-04 18:10:12
Autor: Yerine Ictimai
Kris <kszysztofc@gmail.com> Wrote in message:
 praca chyba lekka a popyt na allegro jest duży
Duży?
 dlaczego, może skieruj pytanie do kupujących? ;)
Dużo ich jest?

Jak sprzedają 100 SIMów w pakiecie, rozumiem że to są
 "hurtownicy", ponieważ jeżeli komuś zależy rzeczywiście na
 anonimowości to jaki sens kupować z zarejestrowanego na adres i
 dowód osobisty konta Allegro i jeszcze płacąc przelewem za
 swojego banku? :)

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2016-09-04 10:27:26
Autor: Kris
W dniu niedziela, 4 września 2016 18:10:19 UTC+2 użytkownik Yerine Ictimai napisał:
?

Jak sprzedają 100 SIMów w pakiecie, rozumiem że to są
 "hurtownicy",
Ale sprzedają czy chcą sprzedac ?
 ponieważ jeżeli komuś zależy rzeczywiście na
 anonimowości to jaki sens kupować z zarejestrowanego na adres i
 dowód osobisty konta Allegro i jeszcze płacąc przelewem za
 swojego banku? :)
Sam widzisz że próbują łapać jeleni

Data: 2016-09-05 08:39:28
Autor: J.F.
Użytkownik "Yerine Ictimai"  napisał w wiadomości
[...]

Ciekawe - mafia, telefon sluzbowy, czy bramki GSM ciagle w uzyciu ?
No bo komu 100 kart ...

J.

Data: 2016-09-04 18:40:02
Autor: dizel
Jak sprawdzić czy SIM zarejestrowany?
Yerine Ictimai formulated on niedziela :
[...]

Pomyśl lepiej o ewentualnych późniejszych konsekwencjach, nie sądzę żeby takie coś było warte tych pieniędzy, już pomijam to że lada moment pewnie na allegro i olx zmienią regulamin i handel takimi starterami zostanie ukrócony.

Data: 2016-09-04 16:53:59
Autor: masti
dizel wrote:
pomijam to że lada moment pewnie na allegro i olx zmienią regulamin i handel takimi starterami zostanie ukrócony.

a niby dlaczego?

Data: 2016-09-04 10:29:47
Autor: Kris
W dniu niedziela, 4 września 2016 18:54:00 UTC+2 użytkownik masti napisał:
dizel wrote:
> pomijam to że lada moment > pewnie na allegro i olx zmienią regulamin i handel takimi starterami > zostanie ukrócony.

a niby dlaczego?
A niby dlaczego zablokowali handel dekoderami pvr cyfry, cameleonami, psami, kotami itp.

Data: 2016-09-04 18:16:18
Autor: masti

dizel wrote:
> [...]

a niby dlaczego?
A niby dlaczego zablokowali handel dekoderami pvr cyfry, cameleonami, psami, kotami itp.

zwierzętami to oczywiste.
Dekoder ne jest własnośćią uzytkownika tylko Cyfry więc też oczywiste

Data: 2016-09-04 11:28:16
Autor: Kris
Jak sprawdzić czy SIM zarejestrowany?
W dniu niedziela, 4 września 2016 20:16:19 UTC+2 użytkownik masti napisał:

zwierzętami to oczywiste.
Dla mnie nie oczywiste. A wprosst przeciwnie-bez sensu
Dekoder ne jest własnośćią uzytkownika tylko Cyfry więc też oczywiste

Tu masz rację- i w sumie bym s wycofał ale jak na razie widze że problemu nie ma.
Są tacy co pakiety 100szt zarejestrowanych sim na allegro wystawiają ale póki co tylko pismaki tym się interesują bo kupców na to nie widać

Data: 2016-09-04 18:52:13
Autor: masti
Kris wrote:

W dniu niedziela, 4 września 2016 20:16:19 UTC+2 użytkownik masti napisał:

zwierzętami to oczywiste.
Dla mnie nie oczywiste. A wprosst przeciwnie-bez sensu

faktem jest, że do iedawna Poczta Polska miała usługę przesyłu żywych
zwierząt. Ale naprawdę chcesz je wysyłać?

Data: 2016-09-04 23:07:29
Autor: re
Jak sprawdzić czy SIM zarejestrowany?

Użytkownik "masti"

zwierzętami to oczywiste.
Dla mnie nie oczywiste. A wprosst przeciwnie-bez sensu

faktem jest, że do iedawna Poczta Polska miała usługę przesyłu żywych
zwierząt. Ale naprawdę chcesz je wysyłać?
-- -
A co to ma do zakazu handlu ?! Jakoś zwierzę trzeba dostarczyć tak czy siak. Przynajmniej jedna opcja odbioru osobistego A. pozwala na bezproblemowe dostarczenie zwierzęcia.

Data: 2016-09-04 20:28:01
Autor: re
> [...]

a niby dlaczego?
A niby dlaczego zablokowali handel dekoderami pvr cyfry, cameleonami, psami, kotami itp.

Nie mogę kupić psa bo ?

Dekoder ne jest własnośćią uzytkownika tylko Cyfry więc też oczywiste
-- -
Z góry nie da się przesądzić czyj jest dekoder. Choćby zasiedzenie.

Data: 2016-09-04 19:09:35
Autor: dizel
Jak sprawdzić czy SIM zarejestrowany?
masti submitted this idea :
dizel wrote:
pomijam to że lada moment pewnie na allegro i olx zmienią regulamin i handel takimi starterami zostanie ukrócony.

a niby dlaczego?

ustawa na razie tego nie zabrania, ale co za problem ją znowelizować.
a dlaczego? to chyba oczywiste. Normalny człowiek jeśli nie ma nic do ukrycia to nie rozumiem po co mu taka karta zarejestrowana na kogoś innego. Już pomijam wady takiego rozwiązania choćby to że nie wyrobisz sam duplikatu w salonie i tak dalej i tak dalej.

Data: 2016-09-04 18:17:33
Autor: masti
Jak sprawdzić czy SIM zarejestrowany?
dizel wrote:

masti submitted this idea :
dizel wrote:
[...]

a gdyby tu było przedszkole? w przyszłości

[...]

jasne. A skoro nie masz nic do ukryci ato transmisję z sypialni też
robisz? A skoro obywatel nic nie zrobił to dlaczego państwo chce go
inwigilować?

Data: 2016-09-04 21:46:31
Autor: dizel
Jak sprawdzić czy SIM zarejestrowany?
masti expressed precisely :
jasne. A skoro nie masz nic do ukryci ato transmisję z sypialni też
robisz? A skoro obywatel nic nie zrobił to dlaczego państwo chce go
inwigilować?

Transmisja z sypialni to trochę co innego, ale napiszę tak: sam jestem przeciwnikiem przymusowej rejestracji kart sim raczej z innych względów niż sama inwigilacja bo korzystam z różnych ofert kupuję kartę korzystam z promocji i karta do śmieci, teraz tak się nie da bo wystarczy mi że moje dane ma jedna sieć.
Co do samej inwigilacji to najwięcej krzyczą Ci którzy korzystają ze smartfona z androidem/wp z włączoną lokalizacją/fb i innymi apkami i ostatnio zaktualizowali sobie windows 7/8 do 10 bo był za darmo który jak wiemy ciągle coś sobie wysyła do M$
Myślę że głównym problemem nie jest sama rejestracja/inwigilacja tylko ochrona tych danych. Ostatnio shackowali polską bazę pesel i to jest problem.
A jak ktoś się boi inwigilacji to niech jedzie w Bieszczady i się gdzieś tam zaszyje. Bo teraz wszędzie na ulicach są kamery itd, uważam że nie powinno się popadać w paranoje.
Tak jak ktoś już wyżej napisał kupi ktoś kartę na allegro i zapłaci przelewem więc i tak jego dane będą:) To jest w tym najśmieszniejsze.

Data: 2016-09-04 19:49:10
Autor: masti
Jak sprawdzić czy SIM zarejestrowany?
dizel wrote:

masti expressed precisely :
[...]

czym innym jest to co robi się z własnego wyboru czym innym zmuszanie
przez państwo

Myślę że głównym problemem nie jest sama rejestracja/inwigilacja tylko ochrona tych danych. Ostatnio shackowali polską bazę pesel i to jest problem.

nie shackowali

Data: 2016-09-04 22:08:04
Autor: dizel
masti wrote on 2016-09-04 :

czym innym jest to co robi się z własnego wyboru czym innym zmuszanie
przez państwo

Trochę Cię rozumiem, ale skoro nie chcesz to też Cię nikt nie zmusza do korzystania. Przynajmniej tu człowiek ma wolny wybór

nie shackowali

Może wiesz lepiej. Jak zwał tak zwał ale fakt jest faktem:
http://wiadomosci.dziennik.pl/wydarzenia/artykuly/529538,gigantyczny-wyciek-danych-polakow-z-bazy-pesel-oszusci-beda-wyludzac-kredyty.html

Data: 2016-09-04 20:45:27
Autor: masti
dizel wrote:

masti wrote on 2016-09-04 :

[...]

to nie chodzi o to czy ja chc ę czy nie chcę korzystać. Chodzi o to, że
państwo kolejny raz kładzie łapę na danych , które nie są mu do niczego
potrzebne.

[...]

nie ma żadnego wycieku. Dane pobierane były zgodnie z prawem. Co się z
nimi potem stało to już insza inszość.

Data: 2016-09-04 21:51:32
Autor: dizel
Jak sprawdzić czy SIM zarejestrowany?
dizel has brought this to us :
masti expressed precisely :
[...]

A i jeszcze jedna rzecz, niech nikt nie gada o inwigilacji kto ma kartę do bankomatu i płaci nią też w sklepach bo już od dawna najwięcej informacji o nas mają banki, praktycznie wszystko, co i gdzie kupujemy. A kartę posiada teraz prawie każdy Polak. I jakoś na to nikt się nigdy nie oburzał tylko się jeszcze jeden z drugim brandzlują kto ma kartę ładniejszą:) to jest śmieszne w tym  wszystkim.

Data: 2016-09-04 22:40:50
Autor: re
Jak sprawdzić czy SIM zarejestrowany?

Użytkownik "dizel"

[...]
Bo widzisz, wielu właśnie nie rozumie jak traci prywatność. Ale nawet jeśli wie i pozwala sobie na to, to niby czemu odmawiać mu możliwości zmiany decyzji ?

Data: 2016-09-04 22:19:43
Autor: re
[...]

To czemu "nie da się" ?

[...]
Skąd wiesz że właśnie ci ?

Myślę że głównym problemem nie jest sama rejestracja/inwigilacja tylko
ochrona tych danych. Ostatnio shackowali polską bazę pesel i to jest
problem.
-- -
To twoim problemem nie jest inwigilacja a generalnie jest. Pozwalamy by nas śledzono bez podstaw. Dotąd nie było to dopuszczalne.

A jak ktoś się boi inwigilacji to niech jedzie w Bieszczady i się
gdzieś tam zaszyje. Bo teraz wszędzie na ulicach są kamery itd, uważam
że nie powinno się popadać w paranoje.
-- -
Kamery nie są po to by śledzić ludzi. Rejestracja "wiader" jest.

Tak jak ktoś już wyżej napisał kupi ktoś kartę na allegro i zapłaci
przelewem więc i tak jego dane będą:) To jest w tym najśmieszniejsze.
-- -
No, ale jaka jest opcja dla kogoś, kto chce zachować prywatność ?!

Data: 2016-09-04 22:31:52
Autor: dizel
Jak sprawdzić czy SIM zarejestrowany?
re presented the following explanation :

To czemu "nie da się" ?
Bo nie będę podawał swoich danych kolejnej sieci i to nie chodzi o inwigilację tylko choćby o to żeby mnie nie bombardowali spamem

Skąd wiesz że właśnie ci ?
No bo większość korzysta z dobrodziejstw tych firm i nie trzeba tego nawet sprawdzać

To twoim problemem nie jest inwigilacja a generalnie jest. Pozwalamy by nas śledzono bez podstaw. Dotąd nie było to dopuszczalne.
Po pierwsze sposoby na śledzenie były już od dawna, dopisałem do tej listy karty bankomatowe, przecież większość ludzi w PL je posiada, banki mają dokładne informacje co dana osoba kupuje, gdzie itd. i jakoś przez tyle lat nie słyszałem żeby ktoś się na to oburzał.
Co do śledzenia, jeśli masz jakieś lepsze rozwiązanie czy sposób na uchronienie się przed tym to chętnie posłucham. Niestety wg mnie takie są teraz czasy i nie bardzo mamy na to wpływ.

Kamery nie są po to by śledzić ludzi. Rejestracja "wiader" jest.
Już będą wszyscy siedzieć i nasłuchiwać o czym każdy Polak rozmawia przez komórkę. To nie Korea Północna.

No, ale jaka jest opcja dla kogoś, kto chce zachować prywatność ?!
Czy kupując przez allegro zachwouje prywatność?

Data: 2016-09-04 23:03:31
Autor: re
[...]

Podałeś już w tylu miejscach a i bez podania spam otrzymujesz to co Ty tu opowiadasz o przyroście spamowania ?! Wszystko co się zmieni to to, że będą znali każdy twój ruch w ramach każdej z sieci.

Skąd wiesz że właśnie ci ?
No bo większość korzysta z dobrodziejstw tych firm i nie trzeba tego
nawet sprawdzać
-- -
Ale może większość wcale nie krzyczy o inwigilacji a tylko Ty tak sobie piszesz bo g... wiesz.

[...]
Nie mają dokładnych informacji o zakupach, więc na to nikt się nie oburzy. Mogą też po prostu wyjąć gotówkę i tyle ze śledzenia, więc po co mieliby się oburzać. Zresztą ... oczywiście, że się oburzają ludzie, jak się dowiadują a nie wiedzieli, tylko Ty akurat o tym nie słyszałeś.

[...]
Można codziennie inną maskę zakładać i używać gotówki :-)

Kamery nie są po to by śledzić ludzi. Rejestracja "wiader" jest.
Już będą wszyscy siedzieć i nasłuchiwać o czym każdy Polak rozmawia
przez komórkę. To nie Korea Północna.
-- -
Nie wszyscy tylko ci którzy mogą Ci coś zrobić. Sąsiad jak dotąd ma to w d...e chyba, że akurat jesteście w sporze.

No, ale jaka jest opcja dla kogoś, kto chce zachować prywatność ?!
Czy kupując przez allegro zachwouje prywatność?
-- -
Jak chcesz i umiesz to zachowujesz, jak nie to nie. A. nie jest zresztą specjalnie ważne, wszyscy ci sprzedawcy są dostępni poza nim. Kupujesz przez A. dla bezpieczeństwa. Pewnie też do Ciebie to jeszcze nie dotarło.

Data: 2016-09-04 20:17:20
Autor: re
[...]

Po to samo po co zarejestrowana na siebie

Już pomijam wady takiego rozwiązania choćby to że nie wyrobisz
sam duplikatu w salonie i tak dalej i tak dalej.
-- -
Ale nie będziesz musiał jej rejestrować tak jak nie rejestruje się korzystania z innych usług.

Data: 2016-09-08 00:07:31
Autor: Arek
Jak sprawdzić czy SIM zarejestrowany?
dizel napisał(a) w wiadomości: ...
masti submitted this idea :
dizel wrote:
[...]

Normalny człowiek ma do ukrycia to co chce. Jeżeli chce wszystko...
A czy "normalny człowiek" potrzebuje duplikatu?

Wszystkie bazy danych mają jedna wspólną cechę - kiedyś wyciekną.
W naszym kraju raczej szybciej niż póxniej.
Zresztą nielegalne dostępy do danych i np. SMS-ów zdarzały się
zbyt często.
Poza tym  może wejść prawo (oczywiście działające wstecz) pozwalające
na dostęp do metadanych (np. lokalizacja telefonów) diabli wiedzą
komu.
O ile organy totalitarnego państwa sobie poradzą z ustaleniem
użytkownika, to inna swołocz może mieć odrobinę trudniej.

Arek

Data: 2016-09-04 19:55:15
Autor: Yerine Ictimai
dizel <xxx@xxx.xxx> Wrote in message:
Pomyśl lepiej o ewentualnych późniejszych konsekwencjach, nie sądzę żeby takie coś było warte tych pieniędzy,

Jakich konsekwencjach rozszerz wyobraźnię, ponieważ jeżeli myślisz
 o tym że ktoś popełni przestępstwo przy użyciu karty
 zarejestrowanej na sprzedającego to policji można powiedzieć że
 sprzedało się kartę SIM nieznajomemu - zgodnie z obowiązującym
 prawem (jak narazie)

pewnie na allegro i olx zmienią regulamin i handel takimi starterami zostanie ukrócony.

Jednak proces legislacyjny trochę trwa

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2016-09-04 11:16:43
Autor: Kris
W dniu niedziela, 4 września 2016 19:55:23 UTC+2 użytkownik Yerine Ictimai napisał:
> [...]
 prawem (jak narazie)

> pewnie na allegro i olx zmienią regulamin i handel takimi starterami > zostanie ukrócony.

Zmiana regulaminu allegro duża szybsza jest

Data: 2016-09-04 21:03:12
Autor: Yerine Ictimai
Jak sprawdzić czy SIM zarejestrowany?
Kris <kszysztofc@gmail.com> Wrote in message:
Jednak proces legislacyjny trochę trwa
Zmiana regulaminu allegro duża szybsza jest

A dlaczego tylko allegro, jeżeli ktoś kupił pakiet 100 SIMów to
 potem zajmie się sprzedażą detaliczną tychże SIMów z należną
 prowizja - choćby stanie na bazarach czy na giełdzie
 komputerowej

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2016-09-04 21:04:58
Autor: Yerine Ictimai
Yerine Ictimai <ictimai@yandex.ru> Wrote in message:
[...]

Albo odsprzeda do komisu GSM żeby było eleganciej

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2016-09-04 22:00:24
Autor: dizel
Jak sprawdzić czy SIM zarejestrowany?
Yerine Ictimai brought next idea :
[...]

No właśnie o tym myśle, gość sprzeda 100 kart na swoje dane różnym osobom, nigdy nie wie komu sprzedaje potem ktoś coś wywinie i już problemy. Ok może się tak tłumaczyć ale i tak takiego sprzedawcę będą ciągać po komisariatach czy sądach. Nie wiem czy ten czas i nerwy jest wart tych pieniędzy. To się tylko tak wydaje że się powie że komuś się sprzedało i się odczepią. W naszym kraju nie jest to wszystko takie proste, przynajmniej ja tak myślę.
Przyjmijmy takie coś że gość coś wywinie na przykład który mieszka na drugim końcu Polski od sprzedawcy, najpierw dojdą do sprzedawcy, później do gościa, i co myślisz że jak powie sprzedawca że on tylko sprzedał bo wolno to się skończy? Jak będzie sprawa w sądzie taki sprzedawca pewnie też będzie wzywany jako świadek. Bujać się po całej Polsce i się tłumaczyć ze swojej głupoty. Masakra.

Data: 2016-09-04 22:44:24
Autor: re
[...]

Ja myślę, że będą ciągali kupującego. A to dlatego, że sprzedającego nie znajdą :-)

Data: 2016-09-05 08:37:11
Autor: Big Jack
Jak sprawdzić czy SIM zarejestrowany?
W wiadomości
*dizel* napisał(-a):

[...]

Ciekawe, że (chyba) nikt nie szuka sprzedawców "kos", które ktoś komuś wsunął pod żebra.

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2016-09-08 00:18:10
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Jak sprawdzić czy SIM zarejestrowany?

"Big Jack" nqj3qn$3dv$1@node2.news.atman.pl

Ciekawe, że (chyba) nikt nie szuka sprzedawców "kos", które ktoś komuś wsunął pod żebra.

Kosy nie mają unikalnych SN.

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'

Data: 2016-09-07 23:09:53
Autor: masti
Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

"Big Jack" nqj3qn$3dv$1@node2.news.atman.pl

Ciekawe, że (chyba) nikt nie szuka sprzedawców "kos", które ktoś komuś wsunął pod żebra.

Kosy nie mają unikalnych SN.

widać nikt nie uznał za konieczne wymagać unikalnych numerów na nich

Data: 2016-09-09 00:30:16
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Jak sprawdzić czy SIM zarejestrowany?

"masti" nqq6o1$ukb$1@dont-email.me

Kosy nie mają unikalnych SN.

widać nikt nie uznał za konieczne wymagać unikalnych numerów na nich

Spluwy -- mają. [czasami]

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'

Data: 2016-09-05 10:01:14
Autor: Marek
On Sun, 4 Sep 2016 16:31:30 +0200, Czarek <czarek1@nospampoczta.fm> wrote:
[...]

Ale rio sprawdzenie własnego nr a jak sprawdzić czyjś?

--
Marek

Data: 2016-09-04 18:37:43
Autor: dizel
Yerine Ictimai wrote on 2016-09-04 :
Przy okazji tych Allegrowych ofert, istnieje jakiś kod USSD itp
 żeby szybko i pewnie sprawdzić czy dany SIM został
 zarejestrowany?

W play wpisujesz kod na sprawdzenie taryfy: *111*49*1# i masz od razu czy numer jest zarejestrowany czy nie, druga opcja to podpięcie numeru do play24 i sprawdzenie danych rejestracyjnych.

Jak sprawdzić czy SIM zarejestrowany?