Jak sprawdzic, czy jestem polaczony przez bluetooth?

Data: 2010-01-01 20:31:49
Autor: topek
Jak sprawdzic, czy jestem polaczony przez bluetooth?
Witam,
mam etena X500+ z windows mobile 6.1
Mam managera w ktorym moge zaaktywowac modul gsm, bluetooth i wifi.
Jak wlacze telefon to wola pin i potem pokazuje kreskami sile zasiegu telefoni
komorkowej
Jak wlacze wifi to wyskakuje mi ikonka na pasku i pokazuje nazwe routera z
ktorym sie polaczyl
A z bluetoothem nie mam zadnej info, czy sie polaczyl czy nie.
Mam w aucie modul TMC z bluetooth.
Po wlaczeniu modulu bluetootz w moim etenie nijak nie mam info zwrotnej czy
polaczyl sie z modulem czy nie.
Jest jakis soft, ktory mi powie: "Kolego polaczyles sie z tym i z tym"
Jedyne potwierdzenie jakie dostaje, ze nawiazane zostalo polaczenie jest tylko
przy pierwszej synchronizacji przez bluetooth.
Potem nie wiem czy jest polaczony czy nie :-/

Ma ktos jakis pomysl?

topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

Data: 2010-01-02 11:47:11
Autor: strach
"topek " <topek2000.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message news:hhlm3l$4i4$1inews.gazeta.pl...
[...]

Kiedyś miałem Etena M700 i połączenie ze słuchawką BT sygnalizowane było ikonką na urządzeniu (i nie pamiętam czy komunikatem) oraz ikonką na słuchawce/zestawie głośnomówiącym. Nie ma tego u Ciebie?

Data: 2010-01-03 17:47:38
Autor: topek
strach pisze:

Kiedyś miałem Etena M700 i połączenie ze słuchawką BT sygnalizowane było ikonką na urządzeniu (i nie pamiętam czy komunikatem) oraz ikonką na słuchawce/zestawie głośnomówiącym. Nie ma tego u Ciebie?
Na urzadzeniu nie mam zadnego displayu i nie wydaje ono zadnych dzwiekow :)
Na telefonie nie mam wlasnie zadnej ikonki/potwierdzenia, ze polaczenie bluetooth zostalo nawiazane :-/

--
topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

"Nie lubisz ty bratku swojej repliki,
gdy patrzysz na mnie w oczach masz kurwiki"

Data: 2010-01-03 18:13:00
Autor: strach
"topek" <topek-sp*merom-czlon-w-zad@p0st.pl_Zamien_zero_na_o> wrote in message news:4b40ca2cnews.home.net.pl...
:) Na telefonie nie mam wlasnie zadnej ikonki/potwierdzenia, ze
polaczenie  bluetooth zostalo nawiazane :-/

Jeśli połączenie zostaje nawiązane i żadna ze stron tego nie sygnalizuje to niestety nie wiem co zrobić.

Jak sprawdzic, czy jestem polaczony przez bluetooth?