Jak sprawdzić czy sprzęgło ma poślizg?

Data: 2009-05-07 16:11:34
Autor: Robson
Jak sprawdzić czy sprzęgło ma poślizg?

Ja podpinam skaner i w droge. Wsrod wielu parametrow jakie mozna wyczytac sa predkosci obrotowe silnika i skrzyni.
Jedeny problem - trzeba miec znajomego co ma taki skaner albo zaplacic.
samochod - Chrysler Voyager 3,3

Data: 2009-05-07 17:31:09
Autor: Kocureq
Robson pisze:

Ja podpinam skaner i w droge. Wsrod wielu parametrow jakie mozna wyczytac sa predkosci obrotowe silnika i skrzyni.

W wiekszosci samochodo predkosci obrotowe silnika i skrzyni sa na desce rozdzielczej, n ie trzeba skanera...

--
      /\ /\ [   Jakub 'Kocureq' Anderwald   ] /\ /\
      =^;^= [   [nick][at][nick].com        ] =^;^=

Data: 2009-05-08 17:29:09
Autor: Robson
Jak sprawdzić czy sprzęgło m a poślizg?

W wiekszosci samochodo predkosci obrotowe silnika i skrzyni sa na desce
rozdzielczej, n ie trzeba skanera...

Jak juz piszesz cos, to sie zastanow co. Pokaz mi samochod gdzie na desce masz obroty SKRZYNI biegow. jesli sprzeglo ma poslizg to mozesz sie gapic w deske jak sroga w gnat i g... zobaczysz. Na desce to masz wslaznik obrotow silnik, a juz na pewno nie ma obotow skrzyni.

Data: 2009-05-08 16:04:17
Autor: Sergiusz Rozanski
Dnia 08.05.2009 Robson <robert@w.pl> napisał/a:

[...]

Prędkościomierz samochodu bierze często prędkość na wyjściu skrzyni, można sobie
wyskalować :) dla każdego biegu.

***       http://www.4x4.kalisz.pl      ***

Data: 2009-05-10 09:03:10
Autor: Robson
Jak sprawdzić czy sprzęgło ma poślizg?
Tak, tak, i pokaz roznice 10 obrotow miedzy skrzynia a silnikiem przy 4000 obrotow.

Jak sprawdzić czy sprzęgło ma poślizg?