Jak sprawdzic ile mamy aktywacji konta na PSN ?

Data: 2010-03-12 13:41:19
Autor: Katanka
Jak sprawdzic ile mamy aktywacji konta na PSN ?
Mam trudne pytanie. Macie jakis sposób jak sprawdzic ile zostało nam aktywacji konta PSN? Kombinuję jak koń pod górę i dupa zbita ... nie wiem jak to zrobić.

--
Kacper Potocki vel Katanka
PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!

Data: 2010-03-12 16:03:01
Autor: Katanka
Katanka wrote:
Mam trudne pytanie. Macie jakis sposób jak sprawdzic ile zostało nam
aktywacji konta PSN? Kombinuję jak koń pod górę i dupa zbita ... nie
wiem jak to zrobić.

Odpowiem sobie sam - wystarczy zadzwonic na Infolinię PlayStation 0801230000 i poda¶ swój email do konta. Szybciutko sprawdz± ile mamy wolnych aktywacji :)

Data: 2010-03-12 16:08:12
Autor: Piotr KUCHARSKI
Katanka <katanka24@interia.pl> wrote:
Mam trudne pytanie. Macie jakis sposób jak sprawdzic ile zostało nam
aktywacji konta PSN? Kombinuję jak koń pod górę i dupa zbita ... nie
wiem jak to zrobić.
Odpowiem sobie sam - wystarczy zadzwonic na InfoliniÄ™ PlayStation 0801230000 i podaĹ› swĂłj email do konta. Szybciutko sprawdzÄ… ile mamy wolnych aktywacji :)

A potrafią także deaktywować stare (poszły do serwisu w zamian za nowy egz.) PS3?

p.

Data: 2010-03-12 17:19:37
Autor: Katanka
Piotr KUCHARSKI wrote:
[...]

Tego nie wiem, ale zadzwoń i spytaj. Tylko w poniedziałek dopiero od 10:00 infolinia jest czynna. W każdym razie mają wgląd tylko do konta PL. Jak spytałem o konto załozone na Kanadę to powiedział, że nie ma do niego wgladu i podali mi numer infolinii w Kanadzie. Dobra obsługa :)

Data: 2010-03-12 13:30:28
Autor: Mariusz Borkiet
On Mar 12, 4:19 pm, "Katanka" <katank...@interia.pl> wrote:
Piotr KUCHARSKI wrote:

> A potrafi± także deaktywować stare (poszły do serwisu w zamian za
> nowy egz.) PS3?

Tego nie wiem, ale zadzwoń i spytaj. Tylko w poniedziałek dopiero od 10:00
infolinia jest czynna. W każdym razie maj± wgl±d tylko do konta PL. Jak spytałem
[...]

to zapytaj jak bedziesz dzwonil do Kanady (jesli bedziesz dzwonil) o
to, co jest potrzebne, zeby deaktywowac konto, to Ci podam dane, bo
chyba blokuje Ci jedna aktywacje po tym, jak kiedys mi udostepniles
konto i zassalem sobie Paina (w ktorego zagralem dokladnie 2 razy ;)).
deaktywujesz sobie moja konsole.

Jak sprawdzic ile mamy aktywacji konta na PSN ?