Jak sprawdzic jaka sie ma taryfe w POP Orange?

1 Data: Styczeń 29 2010 23:52:06
Autor: Jasiek
Jak sprawdzic jaka sie ma taryfe w POP Orange?
No oni chyba specjalnie to robia.. jak mam sprawdzic aktualna taryfe z jakiej korzystam?
Nie potrafie sobie z tym poradzic!

2 Data: Styczeń 30 2010 00:30:39
Autor: Papkin
Re: Jak sprawdzic jaka sie ma taryfe w POP Orange?
Jasiek wrote:
No oni chyba specjalnie to robia.. jak mam sprawdzic aktualna taryfe z
jakiej korzystam?
Nie potrafie sobie z tym poradzic!

Serio pytasz?
Sms po kazdej rozmowie? Orange online? Twoje pytanie to cos ala "Jak mial na imie Kazimierz Wielki?"

3 Data: Styczeń 30 2010 08:15:36
Autor: ToMasz
Papkin pisze:
Jasiek wrote:
[...]

wbrew pozorom, z telefonu chyba tego nie sprawdzisz. ORange online
najprościej. Z drugiej strony, "przejście" jest darmowe (tracisz bonusy)
wiec jak chcesz byc w pop to przejdz na pop, jak w go to przejdż na go.
Trzecie rozwiazanie. Zakładam ze COŚ chcesz zrobić na swoim koncie w
orange. poprostu zrób to! jak wybierzesz usługe dostępną dla POP  a
jesteś w go - nie zadziała i tyle. jak zadziała to też problem z głowy

ToMasz

4 Data: Styczeń 31 2010 17:55:59
Autor: Wojciech Nawara
ToMasz pisze:
Papkin pisze:
Jasiek wrote:
[...]

Sprawdzisz.

1. Powitanie pod *500.
2. *124*#
3. http://www.orange.pl/portal/map/map/prepaid_go_services?category=PREPAID_GO_SERVICES&stamp=1264956724478&articleId=3837752
Wyślij SMS-a o tresci OFERTA pod numer 130 (koszt to 20 groszy), a w odpowiedzi dostaniesz informację o tym jaką masz obecnie ofertę oraz ile dni jesteś już w Orange.

No i Orange on-line.

W SMSie po każdej rozmowie chyba nie do końca, automat wysyła "Orange Go" w taryfie "Nowe Orange Go"...

5 Data: Styczeń 30 2010 11:00:01
Autor: Grzexs
[...]

A pierwsze słowa po połączeniu się z auto-BOK-iem? Czy nie są aby "Witaj w Orange POP" i "Witaj w Orange Go"? Nie dam sobie głowy uciąć, bo nie używam ichnich prepaidów od dłuższego czasu, ale tak mi się coś mani.

--
Grzexs

6 Data: Styczeń 30 2010 17:15:52
Autor: ToMasz
Grzexs pisze:
[...]

RACJA! pod latarnią najciemniej...

ToMasz

7 Data: Luty 02 2010 18:38:42
Autor: Artur W
Re: Jak sprawdzic jaka sie ma taryfe w POP Orange?
*124*#

Jak sprawdzic jaka sie ma taryfe w POP Orange?