Jak sprawi膰, by pose艂 dotrzyma艂 obie tnic wyborczych?

Data: 2013-08-28 20:16:33
Autor: the_foe
Jak sprawi膰, by pose艂 dotrzyma艂 obie tnic wyborczych?
W dniu 2013-08-28 09:37, WW pisze:
Witam

Od razu zaznacz臋, 偶e nie chodzi mi o istniej膮ca ju偶 sytuacje.
Wyrok SN, zwalniaj膮cy pos艂a z dotrzymywania obietnic przedwyborczych
wszyscy znamy.

Zastanawiam si臋, czy istnieje jaki艣 spos贸b, procedura, pomys艂, aby
pose艂, po wybraniu by艂 jednak zobowi膮zany dotrzyma膰 z艂o偶onych w kampanii
obietnic?

p艂ynna demokracja. Nie ma wybor贸w. Oddajesz g艂os np. na Zdziska Kowalskiego i kiedy Ci sie przrestaje podobac to g艂os wycofujesz.
Mam wrazenie, ze u nas by sie to nie sprawdzilo, bo g艂osy zuli kt贸rym dostarczano by jabole blokowaliby jakiekolwiek zmiany ;)
W naszym przypadku, lepszy by艂by motyw z USA, czyli wybory co 2 lata i JOWy. Zeby menda sie nie zaslanal ze gowno morze, proponowa艂bym ohraniczenie liczby pos艂贸w do 100 a senator贸w do 50.

--
"You was mesmerised"

Data: 2013-08-28 20:31:29
Autor: u2
W dniu 2013-08-28 20:16, the_foe pisze:
p艂ynna demokracja. Nie ma wybor贸w. Oddajesz g艂os np. na Zdziska
Kowalskiego i kiedy Ci sie przrestaje podobac to g艂os wycofujesz.

plynne zycie, oddajesz swoje zycie ubekowi prof. balwanowi, a jak tobie sie nie spodoba to je jemu odbierasz, o ile nie jest juz za pozno ...-;)

--
https://play.spotify.com/album/28wijMqiYEmawJyVUvvZPi

Data: 2013-08-28 20:46:32
Autor: Bogdan Idzikowski
Jak sprawi膰, by pose艂 dotrzyma艂 obietnic wyborczych?

U偶ytkownik "the_foe" <thesameastheNAME@wp.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:kvlepv$85o$1speranza.aioe.org...
[...]

A morze jest g艂臋bokie i szerokie! A mo偶e nie mam racji? Jak s膮dzisz?

ubawiony

--
Dyskusja z wierz膮cym jest jak gra w szachy z go艂臋biem. Niewa偶ne, jak dobrze grasz, go艂膮b i tak przewr贸ci wszystkie figury, nasra na szachownic臋 i b臋dzie dumny z wygranej.

Jak sprawi膰, by pose艂 dotrzyma艂 obie tnic wyborczych?