Jak sprzedać forum?

Data: 2010-06-30 11:35:33
Autor: Zgredek
Jak sprzedać forum?
Mam pewne forum, niszowe bardzo. ZNana firma chce je odemnie odkupić. Cena to 1800zł więc wysokość pensji ale zadowala i mnie i tę firmę. Na forum jest kilka tysięcy osób, postów 12 tysięcy. Firma chce abym wystawił zwykłą fakturę z adnotacją "Forum wraz z bazą danych i plikami systemowymi." Prowadzę serwis elektroniczny wiec wystawic fakturę mogę.
Czy taka forma sprzedaży jest dla mnie bezpieczna?
Kilka miesięcy temu miałem nieprzyjemności, bo ktoś zamieścił manuale serwisowe w pdf pewnej firmy elektronicznej i firma ta groziła mi sądem.   Sprawa ucichła bo pliki wykasowałem a użytkownik co je zamieścił dostał ostrzeżenie. Czy w momencie sprzedaży ktoś może mieć do mnie pretensje o to, że kiedyś forum było moje? Czy jak je sprzedam pozbędę się wszystkich problemów które mogą wyniknąć np. w przyszłości? Forum sprzedać chce bo nie mam czasu by nim sie zajmować.

Zgredek

Jak sprzedać forum?