Jak sprzedać trupa?

Data: 2019-03-19 11:59:54
Autor: Budzik
Jak sprzedać trupa?
Użytkownik Bolko suryga@gmail.com ...

Sprzedaje samochód pierwszy raz od 10 lat.
Auto ma 20 lat, 10 lat u mnie.
Jakie informacje są istotne przy tego typu samochodach.
Poza tym że jeżdzi i ma ubepieczenie/przegląd?
Bo auto jest bezwypadkowe ale nie wygląda na takie 10 lat w Krakowie.

Z moich doswiadczen - patrzec na rece i nie spuszczac z ceny do samego konca. Wystawic oczywiscie troche wyzej.

Dlaczego patrzec na rece?
Bo kiedys przyjechało mi dwóch takich oszustów, jeden ogladał tył, zawołał mnie a drugi poprzestawiał kable zapłonowe.
Oczywiście jak się okazało ze nie odpala to oni i tak go chetnie wezmą ale za pol ceny... Ze dwie godziny sie meczyłem zanim doszedłem co i jak...

--
Pozdrawia... Budzik
"Kpić z filozofii to filozofować naprawdę."

Jak sprzedać trupa?