Jak sprzedawcy telefony sprzedają...

Data: 2011-09-20 10:31:27
Autor: Marcin N
Jak sprzedawcy telefony sprzedają...
Jestem wściekły.

Kupuję dla córki telefon. Wybrała sobie nowy model LG (C330) - reklamowany wszędzie w fajnym biało-niebieskim kolorze.

Zamówiłem w internecie - bo oczywiście żaden "normalny" sklep nie miał tego modelu. Przyszedł czarny. Opieprzyłem sprzedawcę, który tłumaczył się, że niebieskich mu zabrakło więc dał inny. Po 10 dniach oddał pieniądze.

Zamówiłem gdzie indziej podkreślając dwukrotnie, że ma być niebieski. Sprawdzili w hurtowni, zapewnili, że taki właśnie będzie. Przyszedł czarny! Oddałem.

Zadzwoniłem do LG z pytaniem GDZIE KUPIĘ ten piep** telefon. Nie wiedzą. Nie mają takich danych.

Tak, kryzys jest potrzebny. Znowu zapomnieli, Ĺźe klient teĹź jest waĹźny.

Data: 2011-09-20 11:06:35
Autor: Yaro
Jak sprzedawcy telefony sprzedają...

Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w wiadomości news:j59j0u$16s$1news.onet.pl...
Jestem wściekły.

ciach

Tak, kryzys jest potrzebny. Znowu zapomnieli, że klient też jest ważny.

tak kryzys jest potrzebny, nie bedziesz miał takich problemów..

Jarek

Data: 2011-09-20 11:31:10
Autor: Big Jack
Jak sprzedawcy telefony sprzedają...
W wiadomości
*Yaro* napisał(-a):

tak kryzys jest potrzebny, nie bedziesz miał takich problemów..

To nie jest problem Marcina tylko sprzedawców, którzy wciskają co innego pod płaszczykiem tego co się zamawia. I nic nikomu do tego, że to ten sam telefon tylko w innym kolorze.

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2011-09-20 22:18:06
Autor: G Nowak
Jak sprzedawcy telefony sprzedają...
Tak, kryzys jest potrzebny. Znowu zapomnieli, że klient też jest ważny.

tak kryzys jest potrzebny, nie bedziesz miał takich problemów..

Znaczy reklamuje sie A a sprzedaje B?
I toma byc wg. ciebie ok?

"My kopytki nie przedajemy..." ;)

--
Pozdr

Data: 2011-09-21 19:44:57
Autor: J.F.
Dnia Tue, 20 Sep 2011 10:31:27 +0200, Marcin N napisał(a):
Kupuję dla córki telefon. Wybrała sobie nowy model LG (C330) - reklamowany wszędzie w fajnym biało-niebieskim kolorze.
[...]
[...]

jak jest kryzys, to sie wyprzedaje zapasy magazynowe, a nie zamawia nowych
telefonow w 10 roznych kolorach :-)

J.

Data: 2011-09-21 20:34:43
Autor: Marcin N
W dniu 2011-09-21 19:44, J.F. pisze:
[...]

Nie do końca. W czasie kryzysu ludzie oszczędzają i sprzedaż spada. Sprzedawca przypomina sobie, że klient - jego pan. I zaczyna się starać, zachwalać, dorzucać gratisy, itd. Nawet zachcianki potrafią wtedy spełniać, byleby sprzedać.

Data: 2011-09-22 23:33:32
Autor: John Doe
Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w wiadomości news:j5dao3$l5r$1news.onet.pl...
[...]

Dlatego wezmą farbki i mu przemalują ten telefon na niebiesko?

Data: 2011-09-27 07:57:30
Autor: J.F.
Dnia Wed, 21 Sep 2011 20:34:43 +0200, Marcin N napisał(a):
[...]

Klient prosi zeby mu wyslac niebieski, to mu sie mowi ze mu sie wysle
niebieski :-)

J.

Jak sprzedawcy telefony sprzedają...