Jak sprzedawcy telefony sprzedają...

Data: 2011-09-21 19:44:57
Autor: J.F.
Jak sprzedawcy telefony sprzedają...
Dnia Tue, 20 Sep 2011 10:31:27 +0200, Marcin N napisał(a):
Kupuję dla córki telefon. Wybrała sobie nowy model LG (C330) - reklamowany wszędzie w fajnym biało-niebieskim kolorze.
[...]
Zamówiłem gdzie indziej podkreślając dwukrotnie, że ma być niebieski. Sprawdzili w hurtowni, zapewnili, że taki właśnie będzie. Przyszedł czarny! Oddałem. [...]
Tak, kryzys jest potrzebny. Znowu zapomnieli, że klient też jest ważny.

jak jest kryzys, to sie wyprzedaje zapasy magazynowe, a nie zamawia nowych
telefonow w 10 roznych kolorach :-)

J.

Data: 2011-09-21 20:34:43
Autor: Marcin N
W dniu 2011-09-21 19:44, J.F. pisze:
[...]

Nie do końca. W czasie kryzysu ludzie oszczędzają i sprzedaż spada. Sprzedawca przypomina sobie, że klient - jego pan. I zaczyna się starać, zachwalać, dorzucać gratisy, itd. Nawet zachcianki potrafią wtedy spełniać, byleby sprzedać.

Data: 2011-09-22 23:33:32
Autor: John Doe
Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w wiadomości news:j5dao3$l5r$1news.onet.pl...
[...]

Dlatego wezmą farbki i mu przemalują ten telefon na niebiesko?

Data: 2011-09-27 07:57:30
Autor: J.F.
Dnia Wed, 21 Sep 2011 20:34:43 +0200, Marcin N napisał(a):
[...]

Klient prosi zeby mu wyslac niebieski, to mu sie mowi ze mu sie wysle
niebieski :-)

J.

Jak sprzedawcy telefony sprzedają...