Jak starcy chronili się przed łupeniem

Data: 2009-03-07 23:52:38
Autor: Przemek V
Jak starcy chronili się przed łupeniem

Użytkownik "Czapla" <kumie1WYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:2dc3.00000137.49b2f965newsgate.onet.pl...

Stosowaliście jakieś inne metody?

Generalnie wszyscy się ostrzegali błyskaniem długimi, punktów karnych nie było, fotoradarów nie było a drogówka była maksymalnie skorumpowana.

Data: 2009-03-07 23:56:42
Autor: Czapla
Jak starcy chronili się przed łupeniem
Generalnie wszyscy się ostrzegali błyskaniem długimi,

Zawsze wtedy stosowałem objazd. Niestety, czasami nie ostrzegli...:( Poza tym samochodów wtedy było tak mało, że czasami nikt nie zdążył ostrzec...

Pozdrawiam

Czapla

Data: 2009-03-08 11:29:36
Autor: Pa_blo

Użytkownik "Przemek V" <miatamad@poczta.onet.naszaojczyzna> napisał w wiadomości news:goutv9$ll9$1atlantis.news.neostrada.pl...

była maksymalnie skorumpowana.

A dlaczego piszesz w czasie przeszlym?
Jak brali, tak biora ... no moze nie tak bezczelnie ale nadal biora.

Picasso

Data: 2009-03-08 19:31:54
Autor: Axel

"Przemek V" <miatamad@poczta.onet.naszaojczyzna> wrote in message news:goutv9$ll9$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

Ale byly trafipaxy...

--
Axel

Data: 2009-03-08 20:27:46
Autor: Przemek V

Użytkownik "Axel" <alexb@polbox.NOSPAM.pl> napisał w wiadomości news:gp12uu$imj$1inews.gazeta.pl...

[...]

Mnie pierwszy raz videorejestratorem nakręcili w 1992 roku w DC z Renault 21 kombi. Ustawiali się za mną na światłach, ja i oni maksymalny but a że Uno Turbo i.e. przyspieszało ładnie to trochę niegrzeczych prędkości było. Jechali tak za mną Puławską z Pyr aż do Odyńca i dopiero gdy wjechałem na podwórko i panowie założyli czapki załapałem. Oglądanie filmu bolało. Pamiętam, że jeszcze W124 kombi z videorejestratorem się kręciło po mieście.

Data: 2009-03-08 22:06:48
Autor: J.F.
On Sun, 8 Mar 2009 19:31:54 +0100,  Axel wrote:
[...]

Jeden na caly kraj czy dwa ? :-)

Cos mi sie obila o uszu Karta Dzentelmena Jezdni, ale google milczy ..

J.

Jak starcy chronili się przed łupeniem