Jak starcy chronili się przed łupeniem

Data: 2009-03-11 14:22:49
Autor: Mlody
Jak starcy chronili się przed łupeniem
Użytkownik "Czapla" <kumie1WYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:2dc3.00000137.49b2f965newsgate.onet.pl...

Ja mam obecnie działającą metodę.
Odpowiedni samochód :P
Jakoś odkąd mam granatowe Vento z trzema antenami - dwie na dachu - jedna od radia druga od GSM(pozostałość po porzednim właścicielu) i trzecia od CB na klapie,
jakoś mnie nie zatrzymują, fakt że nie przekraczam jakoś strasznie prędkości, ale i rutynówkę ostatnio tylko jedną złapałem, bo akurat zatrzymywali wszystko jak leci, ale podszedł tylko poprosił o dokumenty, rzucił okiem szybciutko oddał.
Akcje "trzeźwość" też ze trzy czy cztery razy mijałem na wjeździe do Warszawy i nie zatrzymywali.
Reakcje innych kierowców na ten samochód też bywają fajne, no czasami trochę mniej, mimo że Vento już dawno w większości kraju wyszły ze służby dalej się kojarzą ;)
Kiedyś miałem szczęście - wywinąłem się od 500zł mandatu i 10 punktów, pogadałem z Policjantem jak człowiek z człowiekiem, i okazało się że mamy wspólnych znajomych, to oddając dokumenty rzucił tylko z uśmiechem "To zabieraj to i uciekaj zanim się rozmyślę" :P
Generalnie na jakieś 5 kontroli gdzie mandat mi się należał, dostałem tylko jeden, łapóki nie dałem ani razu i nie dam, trzeba po prostu umieć się dogadać.

Pozdrawiam!
--
   Mlody
www.jetta.org.pl

Data: 2009-03-11 21:37:55
Autor: Czapla
Jak starcy chronili się przed łupeniem
Ja pamiętam taki tekst (nie mój:) "Panie władzo, przecież ten rzęch prawie się rozlatuje, jak ja mógłbym nim przekroczyć 70 km/h".
(z wczesnych lat siedemdziesiątych, stara Warszawa chyba).

Pozdrawiam

Czapla

Data: 2009-03-11 21:44:03
Autor: Czapla
Jak starcy chronili się przed łupeniem
Ja pamiętam taki tekst

I jeszcze jeden, ale to już z giełdy, lata osiemdziesiąte:

"Ile za te zwłoki"?

- "500 tysięcy"

- "ja nie pytam o przebieg, tylko o cenę" :)

Pozdrawiam

Czapla

Data: 2009-03-12 10:31:43
Autor: Artur\(m\)

Użytkownik "Mlody" <mlody@h(tutaj wpisz zero).pl> napisał w wiadomości
[...]

Właśnie.
Inteligentni:) jakoś sobie radzą - reszta daje łapówki.
:)

Artur(m)

Jak starcy chronili się przed łupeniem