Jak starym gratem zabic innych kierowców

Data: 2009-11-25 14:33:33
Autor: JS
Jak starym gratem zabic innych kierowców
Po pierwsze primo: gdzie to wolno jechać 140 km/h na drodze dwukierunkowej?
Po drugie "primo": gdzie to wolno wyprzedzać pojazd jad±cy z maksymaln± szybko¶ci± dozwolon± na danym odcinku?
Jacek

Data: 2009-11-25 14:38:12
Autor: Cavallino
Jak starym gratem zabic innych kierowców
Użytkownik "JS" <maps@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:hejcbm$9cj$1nemesis.news.neostrada.pl...
Po pierwsze primo: gdzie to wolno jechać 140 km/h na drodze dwukierunkowej?
Po drugie "primo": gdzie to wolno wyprzedzać pojazd jad±cy z maksymaln± szybko¶ci± dozwolon± na danym odcinku?

KAPELUSZ PLONK WARNING

Data: 2009-11-25 14:51:50
Autor: Michał Gut
[...]

lol
ale on ma racje:D
przynajmniej pod katem przepisow pord

Data: 2009-11-25 14:52:29
Autor: Cavallino
Jak starym gratem zabic innych kierowców
Użytkownik "Michał Gut" <michal@wytnijizostawsamadomenesircomp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hejccb$osb$1portraits.wsisiz.edu.pl...
[...]

Akurat tych, które s± tylko dla bezmózgich kapeluszników.

Data: 2009-11-25 15:18:43
Autor: Krzysiek Kielczewski
Jak starym gratem zabic innych kierowcĂłw
On 2009-11-25, Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote:

KAPELUSZ PLONK WARNING

lol
ale on ma racje:D
przynajmniej pod katem przepisow pord

Akurat tych, które s± tylko dla bezmózgich kapeluszników.

Bezmózgi to jest miszcz prostej, który nie wie jakie przepisy akurat
łamie i kompletnie nie zdaje sobie sprawy z zagrożenia jakie tym
powoduje.

Krzysiek Kiełczewski

Data: 2009-11-25 17:45:17
Autor: Robert_J
Jak starym gratem zabic innych kierowców
Akurat tych, które s± tylko dla bezmózgich kapeluszników.

K...., Ty naprawdę jeste¶ pojebany. I to solidnie. To jest moja przemy¶lana opinia, a nie bluzg pod wpływej chwili. Człowieku, Ty nie potrafisz uznać że kto¶ może jeĽdzić przepisowo? Ja też często podróżuję 150 zamiast 90, ale do k... nędzy nie wyzywam od kapeluszów tych, którzy jad± przepisowo. A Ty nie potrafisz napisać posta, w którym nie da się wyczuć pogardy dla wszystkich my¶l±cych inaczej niż Cacallino. Naprawdę powiniene¶ zacz±ć się leczyć...
Ciekaw jestem czy kto¶ potwierdzi moj± opinię ;-)

Data: 2009-11-25 16:55:01
Autor: to
Jak starym gratem zabic innych kierowców
Robert_J wrote:

K...., Ty naprawdÄ™ jesteĹ› pojebany. I to solidnie. To jest moja
przemyślana opinia, a nie bluzg pod wpływej chwili.

To rzuć teraz jakimś bluzgiem, tak dla porównania...

Człowieku, Ty nie
potrafisz uznać że ktoś może jeździć przepisowo? Ja też często podróżuję
150 zamiast 90, ale do k... nędzy nie wyzywam od kapeluszów tych, którzy
jadą przepisowo. A Ty nie potrafisz napisać posta, w którym nie da się
wyczuć pogardy dla wszystkich myślących inaczej niż Cacallino. Naprawdę
powinieneś zacząć się leczyć... Ciekaw jestem czy ktoś potwierdzi moją
opiniÄ™ ;-)

Może i powinien, ale raczej za śmiecenie informacjami o plonkach, które nikogo nie interesują.

--
cokolwiek

Data: 2009-11-25 20:10:32
Autor: Przemysław Bernat
Dnia Wed, 25 Nov 2009 17:45:17 +0100, Robert_J napisał(a):

[...]

Za chwilę Cavailino splonkuje cał± pl.misc.samochody za popieranie
kapelusznictwa. Jest biednym frustratem, który musi być najszybciejszy w
całej wsi. Ciekaw jestem czy po kilkukilometrowej trasie pokonanej rajdowym
tempem, taki Cavalino leci biegiem z parkingu do domu? Na drodze tak się
spieszy, to na chodniku pewnie też LOL

--
Pozdrawiam,

Przemek

Data: 2009-11-25 21:48:01
Autor: Cavallino
Użytkownik "Przemysław Bernat" <pbernat@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:

Za chwilę Cavailino splonkuje cał± pl.misc.samochody za popieranie
kapelusznictwa.

Jak będzie trzeba to jak najbardziej.
Ale aż tylu kapeluszy tu nie ma, spokojna głowa.

Jest biednym frustratem,

PLONK

Data: 2009-11-25 21:14:28
Autor: masti
Jak starym gratem zabic innych kierowców
Dnia pięknego Wed, 25 Nov 2009 21:48:01 +0100, osobnik zwany Cavallino
wystukał:

PLONK

nudny jesteś z tym swoim plonkowaniem. ja rozumiem, że teraz nawet ja sie idizie do kbla to się to ogłasza na fejsbuku czy innej NK ale oszczędź nam takich nic niewnoszących wypowiedzi

PLONKER PLONK WARNING

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2009-11-25 22:44:35
Autor: Cavallino
Użytkownik "masti" <gone@to.hell> napisał w wiadomości news:d5651ed342471b616583f5591527d0cef650.pl.eu.org...
Dnia pięknego Wed, 25 Nov 2009 21:48:01 +0100, osobnik zwany Cavallino
wystukał:

PLONK

nudny jesteĹ› z tym swoim plonkowaniem.

Tak jak kapelusznicy ze swoim kapeluszowaniem i chamidła z personalnymi wycieczkami.
Więc śmiało wal petycję, aby skończyli z tym niecnym procederem na tej grupie.

Data: 2009-11-25 22:04:29
Autor: Przemysław Bernat
Jak starym gratem zabic innych kierowców
Dnia Wed, 25 Nov 2009 21:48:01 +0100, Cavallino napisał(a):

PLONK

Trafiony, zatopiony ROTFL

--
Pozdrawiam,

Przemek

Data: 2009-11-25 23:01:46
Autor: Jan Strybyszewski
Cavallino pisze:
[...]

ZA to mamy dwoch mordercow staruszek i 5 dzieci

Jest biednym frustratem,

Buhahaha zalosny Caballino kibol

PLONK

Data: 2009-11-26 15:59:11
Autor: radekp@konto.pl
Jak starym gratem z abic innych kierowc ów
Wed, 25 Nov 2009 21:48:01 +0100, w <hek561$b5v$1@news.onet.pl>, "Cavallino"
<cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(-a):

Ale aż tylu kapeluszy tu nie ma, spokojna głowa.

Wyczy¶ć KF to automagicznie się pojawi±, heh.

Data: 2009-11-26 16:07:12
Autor: Cavallino
Jak starym gratem zabic innych kierowców
Użytkownik <radekp@konto.pl> napisał w wiadomo¶ci news:at5tg5detpec600qe3l6e59vfrvnqp7f4h4ax.com...
Wed, 25 Nov 2009 21:48:01 +0100, w <hek561$b5v$1@news.onet.pl>, "Cavallino"
<cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(-a):

Ale aż tylu kapeluszy tu nie ma, spokojna głowa.

Wyczy¶ć KF to automagicznie się pojawi±

Mowy nie ma.
Nie po to ¶mieci sprz±tam od kilku miesięcy, żeby teraz je sobie pod nogi wysyłam.
Niech gnij± gdzie ich miejsce.

Data: 2009-11-26 15:58:09
Autor: radekp@konto.pl
Jak starym gratem z abic innych kierowc ów
Wed, 25 Nov 2009 20:10:32 +0100, w
<1bhq6heuv9u2p$.cxxakfky2ifv.dlg@40tude.net>, Przemysław Bernat <pbernat@wp.pl>
napisał(-a):

Ciekaw jestem czy po kilkukilometrowej trasie pokonanej rajdowym
tempem, taki Cavalino leci biegiem z parkingu do domu? Na drodze tak się
spieszy, to na chodniku pewnie też

:))))

Data: 2009-11-25 21:39:01
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2009-11-25, Robert_J <rob_33@wp.pl> wrote:

[...]

A jak my¶lisz, wszyscy chc± zapierdalać czy niektórzy chc± również
dojechać do domu?

Krzysiek Kiełczewski

Data: 2009-11-25 23:03:58
Autor: Jotte
Jak starym gratem zabic innych kierowców
W wiadomo¶ci news:hejmv2$ga0$1inews.gazeta.pl Robert_J <rob_33@wp.pl>
pisze:

[...]
Twoja opinia jest błędna, a w każdym razie niepełna.
Tego debila trzeba przede wszystkim izolować, ew. leczenie to odleglejsza kwestia.

--
Jotte

Data: 2009-11-26 08:54:51
Autor: Robert_J
Jak starym gratem zabic innych kierowców
Twoja opinia jest błędna, a w każdym razie niepełna.
Tego debila trzeba przede wszystkim izolować, ew. leczenie to odleglejsza kwestia.

Może masz rację. Powiem Ci jeszcze że rzeczony Cavallino ma też inne fobie. Np. rusofobię, wyrazem której s± jego posty na grupie telewizja ;-)). Czyli faktycznie należy go izolować...

Data: 2009-11-26 11:11:04
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Robert_J pisze:
[...]

Tylko jak on wyczuwa moment gdy kto¶ wrzuca go do KF'a?!? Zawsze wtedy sam pisze "PLONK". :P

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
[WRC] GG:291246/skype:kenickie_PL | "Motocykl czy samochód powinien być

Data: 2009-11-26 11:28:13
Autor: Cavallino
Jak starym gratem zabic innych kierowców
Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <mójnick@box43.pl> napisał w wiadomo¶ci news:helkb3$u5f$1news.dialog.net.pl...
Robert_J pisze:
[...]

Możecie się i¶ć lizać po fiutkach na priv?

Data: 2009-11-26 16:03:59
Autor: Jotte
Jak starym gratem zabic innych kierowców
W wiadomo¶ci news:helkb3$u5f$1news.dialog.net.pl Marcin "Kenickie" Mydlak
<mójnick@box43.pl> pisze:

[...]
A ja tam nikogo nie wrzucam, czytam sobie takich jakbym maUpę w ZOO ogl±dał.

--
Jotte

Data: 2009-11-26 16:04:31
Autor: Jotte
Jak starym gratem zabic innych kierowców
W wiadomo¶ci news:helc8e$7dn$1inews.gazeta.pl Robert_J <rob_33@wp.pl>
pisze:

[...]
To on tam też grasuje? Ja nie wiem, czytam tylko 3-4 grupy news, o tematyce wymagaj±cej konkretnej wiedzy. Tam go zauważyłem. Szybko został pogoniony, ale widać przeniósł się na wg niego mniej wymagaj±ce. Ale i tu choćby przecież trzeba co¶ wiedzieć i - jak widać - już go przeganiaj±.
Ale izolować to go trzeba nie tyle za skrajn±, neptyczna wręcz głupotę, spaczone ego i kretyńskie trollowanie. Co¶ przez skórę czuję, że on to o czym wypisuje faktycznie może wyrabiać na drodze.

--
Jotte

Data: 2009-11-26 17:45:56
Autor: Robert_J
Jak starym gratem zabic innych kierowców
To on tam też grasuje?

Niestety też. Masz parę tekstów:
1."Wszystko co napędza kasę jest ruskom jest złe, choćby dlatego że potem oni
za t± kasę robi± różne mało ciekawe rzeczy, również pod naszym adresem" - tekst mocno "zimnowojenny" ;-)
2."...to może powodować przepływ kasy do ruskich, czego bym nie
chciał."
3."prymitywizm umysłowy homo-sovieticusa to Cię tylko trochę
tłumaczy." - to o jednym z uczestników dyskusji :-)
4."Nie chciałbym żeby choć złotówka ode mnie szła na ruskie kino."
Przykłady można mnożyć... Facet ma po prostu jakie¶ fobie i kompleksy....

Ja nie wiem, czytam tylko 3-4 grupy news, o tematyce wymagaj±cej konkretnej wiedzy.

W sumie większo¶ć grup takiej wiedzy wymaga. Najbardziej widziałbym go na grupie pl.filozofia, bo tam można pieprzyć bez sensu ;-)). Jego wiedza na grupie TV ogranicza się do klasyfikowania programów na "dobre" i "głupie". Czyli te, które Cavallino lubi oraz te, których nie lubi. I każdy kto uznaje inny podział jest głupi (to taki odpowiednik "Kapelusza" na tej grupie). Te grupy programów dzieli jeszcze na podkategorie "HD" i "nie HD" ;-)))

Co¶ przez skórę czuję, że on to o czym wypisuje faktycznie może wyrabiać na drodze.

Tego się najbardziej obawiam. Jest jeszcze jedna możliwo¶ć, ale raczej mało prawdopodobna. On może po prostu nie mieć auta ani prawa jazdy ;-))). A to pieprzenie tutaj dodaje mu pewno¶ci siebie....

Data: 2009-11-26 18:05:22
Autor: Jotte
Jak starym gratem zabic innych kierowców
W wiadomo¶ci news:hembc8$q8b$1inews.gazeta.pl Robert_J <rob_33@wp.pl>
pisze:

Facet ma po prostu jakie¶ fobie i kompleksy....
Może nie ma ani dziewczyny, ani chłopaka, jest brzydki, ¶mierdz± mu nogi, psy za nim szczekaj±, nie ma kumpli znielubił cały ¶wiat bez wyboru i odreagowuje gdzie może?

Ja nie wiem, czytam tylko 3-4 grupy news, o tematyce wymagaj±cej konkretnej wiedzy.
W sumie większo¶ć grup takiej wiedzy wymaga. Najbardziej widziałbym go na grupie pl.filozofia
A ja u psychiatry.

[...]
Słuchaj, a może ty trafiłe¶ w 10? Nie przyszło mi to do głowy.
Albo ma jak±¶ ruinę za 3k, nie stać go na nic lepszego i zamiast jak normalny, zdrowy człowiek cieszyć się, że w ogóle ma auto i postarać się o ¶rodki na lepsze to gryzie się w zapiekłej zawi¶ci i zgryzocie przekonany, iż maj±c extra brykę to on by dopiero pokazał jaki jest ¶wietny?
Trudno normalnemu poj±ć ¶cieżki, jakimi pod±ża umysł wariata.

--
Jotte

Data: 2009-11-26 18:24:36
Autor: radekp@konto.pl
Jak starym gratem z abic innych kierowc ów
Thu, 26 Nov 2009 17:45:56 +0100, w <hembc8$q8b$1@inews.gazeta.pl>, "Robert_J"
<rob_33@wp.pl> napisał(-a):

Przykłady można mnożyć... Facet ma po prostu jakie¶ fobie i kompleksy....

Ale za to jeĽdzi jak ruskie ;)

Data: 2009-11-26 18:56:43
Autor: Cavallino
Jak starym gratem zabic innych kierowców
Użytkownik <radekp@konto.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ceetg516eatniuoorovfh1i0lq44unrp5r4ax.com...
<rob_33@wp.pl> napisał(-a):

Przykłady można mnożyć... Facet ma po prostu jakie¶ fobie i kompleksy....

Ale za to jeĽdzi jak ruskie ;)

Możesz przestać wyci±gać odpady z klopa?

Data: 2009-11-25 23:01:02
Autor: Jan Strybyszewski
Cavallino pisze:
[...]

Morderca dzieci na pasach sie odezwal

Data: 2009-11-25 15:42:37
Autor: Mario
Cavallino pisze:
[...]

ROTFL
Znów kolega leki odstawił? ;)

Data: 2009-11-28 20:13:25
Autor: Piotrek
Jak starym gratem zabic innych kierowców
ROTFL
Znów kolega leki odstawił? ;)

jemu leki nie pomoga juz chyba :)
tylko taki pokoj bez klamek i bez dostepu do  internetu :)

--
pzdr
piotrek

Data: 2009-11-25 16:05:09
Autor: JS
Jak starym gratem zabic innych kierowców
q...a
a jak trochę wcze¶niej pisałem o durnocie stawiania fotoradarów i "misiaczków z suszareczk±" w szczerym polu (ale za to z tablic± D42 teren zabudowany), to na tej samej grupie mnie zeżreć chcieli.
To jak w końcu?
1. Szanujemy przepisy wszystkie jak leci.
2. Szanujemy przepisy o ile s± zgodne z naszym poczuciem sprawiedliwo¶ci.
3. Olewamy wszystko totalnie i gonimy ile fabryka dała.

Osobi¶nie najbardziej mi bliska jest opcja 2
Jacek

Data: 2009-11-25 21:43:46
Autor: Cavallino
Jak starym gratem zabic innych kierowców
Użytkownik "JS" <maps@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:hejh7u$if7$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

I bardzo dobrze, jeszcze będ± z Ciebie ludzie.

Data: 2009-11-26 13:24:13
Autor: Krzysztof Zietara
On Wed, 25 Nov 2009 16:05:09 +0100, JS wrote:

1. Szanujemy przepisy wszystkie jak leci.
2. Szanujemy przepisy o ile są zgodne z naszym poczuciem sprawiedliwości.
3. Olewamy wszystko totalnie i gonimy ile fabryka dała.

Osobiśnie najbardziej mi bliska jest opcja 2
Jacek

Co znaczy że kodeks można wywalić na śmietnik, bo przecież 99,9% kierowców
jeździ zgodnie ze "swoim poczuciem sprawiedliwości" i ma ważne powody czy to
do jazdy 80 w zabudowanym, czy to do wyprzedzania na czwartego, czy to do
parkowania na ścieżkach rowerowych. Psychopatów którzy stwarzają
niebezpieczeństwo świadomi i z premedytacją jest bardzo mało.

Tego chcesz?

Tarhimdugurth
--
 [S1 - za sygnaturkÄ™]

Data: 2009-11-26 14:32:52
Autor: Cavallino
Użytkownik "Krzysztof Zietara" <tarhim@chruptak.eu.org> napisał w wiadomości news:slrnhgt0bu.r7d.tarhimchruptak.eu.org...
[...]

Nie.
Wystarczy usunąć z niego bzdurne zapisy, które nie współgrają z tym co ludzie oczekują.
Wiele elementów w nim jest niezbędne do sensownego poruszania się (np. reguła prawej ręki), ale jest kilka takich które są całkowicie nieuprawnione i odzwierciedlają TYLKO widzimisie władz i są po to, aby władzom było wygodniej.

Data: 2009-11-26 15:39:06
Autor: Krzysztof Zietara
On Thu, 26 Nov 2009 14:32:52 +0100, Cavallino wrote:

Co znaczy że kodeks można wywalić na śmietnik

Nie.
Wystarczy usunąć z niego bzdurne zapisy, które nie współgrają z tym co ludzie oczekują.

A które to ustalimy jak, w głosowaniu bezpośrednim?

[...]

Owszem, np. tablice rejestracyjne albo znaki zakazu.

Tarhimdugurth
--
 [S1 - za sygnaturkÄ™]

Data: 2009-11-26 16:50:38
Autor: Jotte
Jak starym gratem zabic inny ch kierowcĂłw
W wiadomości news:slrnhgt88s.r7d.tarhimchruptak.eu.org Krzysztof Zietara
<tarhim@chruptak.eu.org> pisze:

Co znaczy że kodeks można wywalić na śmietnik
Nie.
Wystarczy usunąć z niego bzdurne zapisy, które nie współgrają z tym co
ludzie oczekujÄ….
A które to ustalimy jak, w głosowaniu bezpośrednim?
Jak to jak?
Nie bądź niepoważny - Kałvalino powie. ;)

--
Jotte

Data: 2009-11-26 18:52:00
Autor: Cavallino
Użytkownik "Krzysztof Zietara" <tarhim@chruptak.eu.org> napisał w wiadomości news:slrnhgt88s.r7d.tarhimchruptak.eu.org...
[...]

Całkiem niegłupi pomysł.
Będzie kilka okazji w niedługim czasie, co by się naród mógł wypowiedzieć.

[...]

I bezwzględne limity prędkości, których używa się ZAMIAST budowy dróg i prawidłowego oznaczenia konkretnych odcinków.

Data: 2009-11-26 19:01:49
Autor: radekp@konto.pl
Jak starym gratem z abic innych kierowc ów
Thu, 26 Nov 2009 18:52:00 +0100, w <hemf7u$kmn$1@news.onet.pl>, "Cavallino"
<cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(-a):

I bezwzględne limity prędko¶ci, których używa się ZAMIAST budowy dróg i prawidłowego oznaczenia konkretnych odcinków.

W Polsce nie ma bezwzględnych limitów prędko¶ci.

Data: 2009-11-26 19:17:32
Autor: Cavallino
Jak starym gratem zabic innych kierowców
Użytkownik <radekp@konto.pl> napisał w wiadomo¶ci news:vjgtg5h0efu3k4u4r1fuqm8sjbtlusshcg4ax.com...
[...]

S±.
90 km/h poza miastem na zwykłej drodze np.
Niezależnie od tego czy jest ona prosta przez następne 10 km, czy jest pokręcon± górsk± serpentyn± o kiepskiej nawierzchni.

Lub 50 km/h w mie¶cie - tyle samo na trzypasmowej bezkolizyjnej drodze przelotowej i na w±skiej drodze szeroko¶ci 1 samochodu pod szkoł±.

I dopóki tak będzie - to ja takie sytuacje mam gdzie¶ i sam sobie ustalam ile w danym miejscu można jechać.
I zapewniam Cię, że mam o tym lepsz± wiedzę, niż poseł w Sejmie zapatrzony w kartkę papieru, który nie do¶ć że nie widzi danego odcinka drogi, w danym momencie, w danych warunkach (również pogodowych), a często nawet nie zbliżył się w życiu do niej na mniej niż 100 km.

Data: 2009-11-26 19:45:32
Autor: radekp@konto.pl
Jak starym gratem z abic innych kierowc ów
Thu, 26 Nov 2009 19:17:32 +0100, w <hemgpm$otk$1@news.onet.pl>, "Cavallino"
<cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(-a):

>W Polsce nie ma bezwzględnych limitów prędko¶ci.

S±.

Nie ma. Każdy można zmienić znakami.

Data: 2009-11-26 19:48:42
Autor: Cavallino
Jak starym gratem zabic innych kierowców
Użytkownik <radekp@konto.pl> napisał w wiadomo¶ci news:06jtg51r6kqh198b7qgmsou99rf2lmale64ax.com...
> [...]
<cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(-a):

>W Polsce nie ma bezwzględnych limitów prędko¶ci.

Jasne.
Mówiłem o takich które obowi±zuj± gdy nie ma znaków.
Niech Ci będzie że domy¶lnych, a nie bezwzględnych - tak lepiej?

Data: 2009-11-26 20:02:05
Autor: radekp@konto.pl
Jak starym gratem z abic innych kierowc ów
Thu, 26 Nov 2009 19:48:42 +0100, w <hemii8$u1g$1@news.onet.pl>, "Cavallino"
<cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(-a):

Niech Ci będzie że domy¶lnych, a nie bezwzględnych - tak lepiej?

No i dobrze, że s± domy¶lne, a nie ma znaków za każdym skrzyżowaniem.

Data: 2009-11-26 20:10:46
Autor: Cavallino
Jak starym gratem zabic innych kierowców
Użytkownik <radekp@konto.pl> napisał w wiadomo¶ci news:t4ktg5h3je7ka2pitg1pdgdbdgjftioe6o4ax.com...
[...]

Nie wiem czy dobrze, skoro nie oddaj± sob± NIC.
Latem za wolno, w zimie za szybko, dla malucha tak samo jak dla s-klasy.
Totalnie do niczego.

Data: 2009-12-01 20:13:34
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Thu, 26 Nov 2009 19:45:32 +0100, radekp@konto.pl napisał(a):

S±.

Nie ma. Każdy można zmienić znakami.

Owszem nie. Tylko na terenie zabudowanym można podnie¶ć, poza nim już tylko
obniżac. --
     ___________ (R)

Data: 2009-11-27 11:38:40
Autor: Krzysztof Zietara
On Thu, 26 Nov 2009 18:52:00 +0100, Cavallino wrote:

A które to ustalimy jak, w głosowaniu bezpośrednim?

Całkiem niegłupi pomysł.
Będzie kilka okazji w niedługim czasie, co by się naród mógł wypowiedzieć.

W głosowaniu bezpośrednim? Przegapiłem jakieś ogólnokrajowe referenda?

Owszem, np. tablice rejestracyjne albo znaki zakazu.

I bezwzględne limity prędkości, których używa się ZAMIAST budowy dróg i prawidłowego oznaczenia konkretnych odcinków.

MoĹĽe mieszkasz w jakiejĹ› innej Polsce, bo w tej gdzie ja siedzÄ™ to limitĂłw
siÄ™ uĹĽywa oprĂłcz budowy i przebudowy drĂłg, przynajmniej w ostatnich latach.

Tarhimdugurth
--
 [S1 - za sygnaturkÄ™]

Data: 2009-11-27 12:48:11
Autor: Cavallino
[...]

Chodzi o okazje do zrobienia referendum praktycznie bezkosztowo.

[...]

Nie żartuj, te promile dróg co to są przebudowane przez ostatnie 20 lat nie wyrównują nawet tego co się zdematerializowało na pozostałych przez ten czas, o wzroście natężenia ruchu nie wspomijąc.
Pomijalna sprawa.

I szybko siÄ™ to nie zmieni.

Data: 2009-11-27 11:59:06
Autor: Krzysztof Zietara
On Fri, 27 Nov 2009 12:48:11 +0100, Cavallino wrote:

Będzie kilka okazji w niedługim czasie, co by się naród mógł wypowiedzieć.

W głosowaniu bezpośrednim? Przegapiłem jakieś ogólnokrajowe referenda?

Chodzi o okazje do zrobienia referendum praktycznie bezkosztowo.

A to to tak. Możesz zacząć zbierać podpisy. :)

[...]

Tak, i w ogĂłle nie mamy autostrad razem z ekspresĂłwkami. O zmianach w
miastach nie wspominajÄ…c.

Tarhimdugurth
--
 [S1 - za sygnaturkÄ™]

Data: 2009-11-27 13:01:48
Autor: Cavallino
[...]

Mam swojÄ… robotÄ™, a durne przepisy po prostu olewam.
Tak Ĺ‚atwiej i skuteczniej.

Nie ĹĽartuj, te promile drĂłg co to sÄ… przebudowane przez ostatnie 20 lat nie
wyrównują nawet tego co się zdematerializowało na pozostałych przez ten
czas, o wzroście natężenia ruchu nie wspomijąc.
Pomijalna sprawa.

Tak, i w ogĂłle nie mamy autostrad razem z ekspresĂłwkami.

j.w.
Daj znać czego z powyższego tekstu nie zrozumiałeś.

O zmianach w
miastach nie wspominajÄ…c.

No ja widzę zmiany, czas przejazdu wydłużył się tak 4 krotnie.

Data: 2009-11-27 12:33:09
Autor: Krzysztof Zietara
On Fri, 27 Nov 2009 13:01:48 +0100, Cavallino wrote:

[...]

Jakieś 60 lat zapóźnienia ciężko wyrównać w 5.

O zmianach w
miastach nie wspominajÄ…c.

No ja widzę zmiany, czas przejazdu wydłużył się tak 4 krotnie.

Samochodów przybywa, a centra miast z gumy nie są. Można sobie zrobić
Detroit albo Los Angeles, ale to jednak mało popularna opcja.

Tarhimdugurth
--
 [S1 - za sygnaturkÄ™]

Data: 2009-11-27 13:56:53
Autor: Cavallino
[...]

Pisałem o 20 latach i o pogorszeniu się jakości jazdy przez te 20 lat.
Więc nie chodzi nawet o wyrównywanie, tylko o trzymanie choćby kiepskiego poziomu.
Dla mnie to jest jednoznaczne z "nic nie robić".

No ja widzę zmiany, czas przejazdu wydłużył się tak 4 krotnie.

SamochodĂłw przybywa, a centra miast z gumy nie sÄ….

Ano właśnie
Leży wszystko - i tama na przybywanie złomów i proporcjalne dobudowywanie dróg, polepszanie tych co są, a nawet ich utrzymywanie.

Data: 2009-11-27 13:20:23
Autor: Krzysztof Zietara
On Fri, 27 Nov 2009 13:56:53 +0100, Cavallino wrote:

Jakieś 60 lat zapóźnienia ciężko wyrównać w 5.

Pisałem o 20 latach i o pogorszeniu się jakości jazdy przez te 20 lat.

Ale przez te 20 lat mieliśmy trochę rzeczy na głowie, więc infrastruktura
(która nie była przystosowana do odpowiedniego natężenia ruchu) została
zapuszczona, nikt temu chyba nie przeczy.

Więc nie chodzi nawet o wyrównywanie, tylko o trzymanie choćby kiepskiego poziomu.

Poziom dróg jakoś tam trzymamy, zwłaszcza w stosunku do kolei.

[...]

Znaczy wiesz, złomy złomami - poziom samochodów na tysiąc mieszkańców i tak się będzie wyrównywał ze starą unią, co najwyżej wolniej. I wiadomo,
że pojemność miast nie wzrośnie odpowiednio, chyba że chcesz wyburzyć 1/3
budynków (a doświadczenie pokazuje że to nieszczególnie dobry pomysł).

Tarhimdugurth
--
 [S1 - za sygnaturkÄ™]

Data: 2009-11-27 15:04:32
Autor: Cavallino
Użytkownik "Krzysztof Zietara" <tarhim@chruptak.eu.org> napisał w wiadomości news:slrnhgvkgo.r7d.tarhimchruptak.eu.org...
[...]

Afery, rozkradanie czego się da, walkę o stołki i tego typu zajęcia.

Czesi czy Chorwaci, a nawet Węgrzy jakoś dawali radę, a mieli więcej zajęć.

, więc infrastruktura
(która nie była przystosowana do odpowiedniego natężenia ruchu) została
zapuszczona, nikt temu chyba nie przeczy.

I o tym mowa.
A wtedy był stan fatalny.

Więc nie chodzi nawet o wyrównywanie, tylko o trzymanie choćby kiepskiego
poziomu.

Poziom dróg jakoś tam trzymamy, zwłaszcza w stosunku do kolei.

Bzdura totalna.
Poziom drĂłg to katastrofa, a kolej jest jeszcze gorsza.

[...]

drĂłg, polepszanie tych co sÄ…, a nawet ich utrzymywanie.

Znaczy wiesz, złomy złomami - poziom samochodów na tysiąc mieszkańców
i tak się będzie wyrównywał ze starą unią,

I ok.
Pod warunkiem że jakość i ilość dróg będzie to robić w tym samym tempie.

co najwyĹĽej wolniej. I wiadomo,
że pojemność miast nie wzrośnie odpowiednio, chyba że chcesz wyburzyć 1/3
budynków (a doświadczenie pokazuje że to nieszczególnie dobry pomysł).

Nie budynki są problemem, tylko nakłady i rozwiązania komunikacyjne (prawne pewnie też).
Palcem mogę wskazać miejsca w moim mieście, w którym wybudowanie kilkupoziomowych węzłów zamiast korkujących się skrzyżowań i rond załatwiłoby problem w okolicy na wiele lat.
Miejsce jest, tylko chęci i kasy niet.

Data: 2009-11-27 15:14:28
Autor: Cavallino
Jak starym gratem zabic inny ch kierowcĂłw
Użytkownik "Krzysztof Zietara" <tarhim@chruptak.eu.org> napisał w wiadomości news:

Poziom drĂłg jakoĹ› tam trzymamy

Fajnie oddaje to jak to jest z tym trzymaniem.
Na 4% drĂłg.
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,7303723,86_proc__drog_krajowych_w_Polsce_ma_najwyzszy_poziom.html

Data: 2009-11-26 16:01:21
Autor: radekp@konto.pl
Jak starym gratem z abic innych kierowc ów
Thu, 26 Nov 2009 14:32:52 +0100, w <hem023$bof$1@news.onet.pl>, "Cavallino"
<cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(-a):

Wystarczy usun±ć z niego bzdurne zapisy, które nie współgraj± z tym co ludzie oczekuj±.

Nie, akurat przepisy s± w nim dobre (no, parę drobnych wyj±tków będzie).

Data: 2009-11-26 16:07:33
Autor: Cavallino
Jak starym gratem zabic innych kierowców
Użytkownik <radekp@konto.pl> napisał w wiadomo¶ci news:t06tg5tt9gva8jkpasdbbojb0oahb6j44n4ax.com...

No o tym mówię.

Data: 2009-11-27 00:26:52
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Thu, 26 Nov 2009 16:01:21 +0100, radekp@konto.pl napisał(a):

Wystarczy usun±ć z niego bzdurne zapisy, które nie współgraj± z tym co ludzie oczekuj±.
Nie, akurat przepisy s± w nim dobre (no, parę drobnych wyj±tków będzie).

Sa do d..., a nei dobre. --
     ___________ (R)

Data: 2009-11-26 16:27:02
Autor: Robert_J
Jak starym gratem zabic inny ch kierowcĂłw
Wystarczy usunąć z niego bzdurne zapisy, które nie współgrają z tym co ludzie oczekują.

Wiesz, ludzie oczekują darmowej telewizji, darmowego internetu, darmowej służby zdrowia, darmowych przejazdów itd. Najlepiej wszystkiego darmowego ;-). I jeszcze chcą nie płacić podatków. Czy to oznacza że należy dostosować do tego prawo?

...jest kilka takich które są całkowicie nieuprawnione i odzwierciedlają TYLKO widzimisie władz i są po to, aby władzom było wygodniej.

A jesteś w stanie uzasadnij powiązanie ograniczenia prędkości z wygodą władz?

Data: 2009-11-26 18:28:58
Autor: Jan Strybyszewski
Cavallino pisze:
[...]

Ludzie oczekuja 50 w miescie... cavalinno "to nie ludzie"

Data: 2009-11-26 18:43:24
Autor: Jotte
Jak starym gratem zabic inny ch kierowcĂłw
W wiadomości news:hemdt2$5tr$2inews.gazeta.pl Jan Strybyszewski
<ktos@w.pl> pisze:

Ludzie oczekuja 50 w miescie...
SkÄ…d taka teza? SkÄ…d wiesz czego oczekujÄ… ludzie?
BTW - gdzieś oglądałem program (nie podam gdzie - nie pamiętam), w którym pokazano badania wykazujące, że w czasie 2 lat zmniejszenie prędkości dozwolonej na obszarze zabudowanym z 60 na 50 w żaden sposób nie wpłynęło na poprawę bezpieczeństwa ani na zmniejszenie liczby kolizji. W programie wystąpli też jacyś polucjanci z drogówki twierdząc naturalnie coś przeciwnego, podawali swoje (w żaden sposób nie weryfikowalne) dane, ale nie byli wystarczająco sprawni umysłowo (co wszak wszak dziwi) i w toku dyskusji polegli na całej linii.

cavalinno "to nie ludzie"
To nie ulega wątpliwości.

--
Jotte

Data: 2009-11-26 18:53:03
Autor: radekp@konto.pl
Jak starym gratem z abic innych kierowc ów
Thu, 26 Nov 2009 18:43:24 +0100, w <hememm$dnj$1@news.dialog.net.pl>, "Jotte"
<tjp3@wirtualna.spam.wypad.polska> napisał(-a):

że w czasie 2 lat zmniejszenie prędko¶ci dozwolonej na obszarze zabudowanym z 60 na 50 w żaden sposób nie wpłynęło na poprawę bezpieczeństwa ani na zmniejszenie liczby kolizji.

A jak miałoby wpłyn±ć (znacz±co) skoro ¶rednia prędko¶ć w mie¶cie to 10kmh?
A po pustych dwupasmówkach i tak wszyscy jad± 80-90kmh?

Data: 2009-11-26 20:59:39
Autor: Jan Strybyszewski
<ktos@w.pl> pisze:

Ludzie oczekuja 50 w miescie...
SkÄ…d taka teza? SkÄ…d wiesz czego oczekujÄ… ludzie?

Bylo zobaczyc ankiety aprpo wprowadzenie "50". Piesi to tez ludzie

[...]

Spadla liczba zabitych szczegolnie pieszych

[...]

Rozumiem dane oficjalne policji sa be bo nie pasuja do bzdurnej tezy,

cavalinno "to nie ludzie"
To nie ulega wątpliwości.

Data: 2009-11-26 21:10:19
Autor: Jotte
Jak starym gratem zabic inny ch kierowcĂłw
W wiadomości news:hemmnj$d6q$5inews.gazeta.pl Jan Strybyszewski
<ktos@w.pl> pisze:

Ludzie oczekuja 50 w miescie...
SkÄ…d taka teza? SkÄ…d wiesz czego oczekujÄ… ludzie?
Bylo zobaczyc ankiety aprpo wprowadzenie "50".
Proszę podać źródło.

Piesi to tez ludzie
Zanim wsiądą do auta czy po wyjściu z niego?

[...]
Dowód będzie albo jakieś źródło?

[...]
Z tym "rozumiem" to trochÄ™ taka fanfaronada...

--
Jotte

Data: 2009-11-28 20:12:41
Autor: aari^^^
Jak starym gratem zabic innych kierowcĂłw
Dnia Thu, 26 Nov 2009 20:59:39 +0100, Jan Strybyszewski powiedział:

BTW - gdzie¶ ogl±dałem program (nie podam gdzie - nie pamiętam), w którym pokazano badania wykazuj±ce, że w czasie 2 lat zmniejszenie prędko¶ci dozwolonej na obszarze zabudowanym z 60 na 50 w żaden sposób nie wpłynęło na poprawę bezpieczeństwa ani na zmniejszenie liczby kolizji.
Spadla liczba zabitych szczegolnie pieszych

To ciekawe, szczerze przyznam, bo co z tego, że zmienili limit z 60 na 50,
skoro wszyscy jeżdż± tak samo jak wcze¶niej? :)

Pozdrawiam.

--
Bright light is the end of the black light district.

Data: 2009-11-28 22:27:44
Autor: jerzu
Jak starym gratem z abic innych kierowc ów
On Sat, 28 Nov 2009 20:12:41 +0100, "aari^^^"
<aari@this.email.is.invalid.pl> wrote:

To ciekawe, szczerze przyznam, bo co z tego, że zmienili limit z 60 na 50,
skoro wszyscy jeżdż± tak samo jak wcze¶niej? :)

Przecież trzeba to jako¶ uzasadnić. Pomocna jest statystyka.

Data: 2009-11-28 21:34:17
Autor: masti
Jak starym gratem zabic innych kierowców
Dnia pięknego Sat, 28 Nov 2009 22:27:44 +0100, osobnik zwany jerzu
wystukał:

On Sat, 28 Nov 2009 20:12:41 +0100, "aari^^^"
<aari@this.email.is.invalid.pl> wrote:

To ciekawe, szczerze przyznam, bo co z tego, ĹĽe zmienili limit z 60 na
50, skoro wszyscy jeżdżą tak samo jak wcześniej? :)

Przecież trzeba to jakoś uzasadnić. Pomocna jest statystyka.

kłamstwa dzielimy na zwykłe, wierutne i statystyki :)

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2009-11-28 23:00:02
Autor: jerzu
On Sat, 28 Nov 2009 21:34:17 +0000 (UTC), masti <gone@to.hell> wrote:

kłamstwa dzielimy na zwykłe, wierutne i statystyki :)

Trafiłe¶ w samo sedno :-)

Data: 2009-11-25 14:39:54
Autor: Andrzej
JS pisze:
[...]
Czyli wyprzedzaj±c cos jad±cego 89km/h mogę przyspieszyć do 90km/h?
Przez wioski jade 60km/h, poza ok. 100-110km/h. Ja wyprzedzam to do 150km/h na 2kierunkowej

Data: 2009-11-25 14:42:04
Autor: Cavallino
Jak starym gratem zabic innych kierowców

Olej kapeluszników, szkoda nerwów.

Data: 2009-11-25 14:49:57
Autor: Krzysztof Zietara
Jak starym gratem zabic innych kierowcĂłw
On Wed, 25 Nov 2009 14:39:54 +0100, Andrzej wrote:

Czyli wyprzedzając cos jadącego 89km/h mogę przyspieszyć do 90km/h?

Jak się chcesz trzymać przepisów, to tak.

--
 [S1 - za sygnaturkÄ™]

Data: 2009-11-26 15:41:10
Autor: Krzysztof Zietara
On Wed, 25 Nov 2009 15:58:18 +0100, Andrzej wrote:

Czyli wyprzedzając cos jadącego 89km/h mogę przyspieszyć do 90km/h?

Jak się chcesz trzymać przepisów, to tak.

No to kicha :)

Takie życie - jak patrzeć po przepisach to po mandaciku dla wszystkich
zainteresowanych się należy, z tirem włącznie :>

--
 [S1 - za sygnaturkÄ™]

Data: 2009-11-25 23:02:43
Autor: Jan Strybyszewski
Andrzej pisze:
JS pisze:
[...]

Ladnie .... 500zł i 10pkt karnych moze jeszcze podwona ciagla i pasy i po prawie jazdy

Data: 2009-11-26 15:24:32
Autor: Andrzej
Jan Strybyszewski pisze:
Andrzej pisze:
JS pisze:
[...]

Robie to dla bezpieczeństwa. Swojego i innych. Chce jak najszybciej zakończyć manewr. Co w tym złego ?

Data: 2009-11-26 18:12:45
Autor: Jan Strybyszewski
Andrzej pisze:
Jan Strybyszewski pisze:
Andrzej pisze:
JS pisze:
[...]

Manewr nalezy zaplanowac zgodnie z przepisami. Jesli nei dalo sie wyprzedzic przy 90km/h to znaczy ze manewr byl zle przeprowadzony.

Dobra :) zartowalem wczoraj sprawdzilem maksa Thalii 182km/h wedle GPS

Data: 2009-11-26 17:32:18
Autor: Massai
Jan Strybyszewski wrote:

Andrzej pisze:
> [...]

wyprzedzic przy 90km/h to znaczy ze manewr byl zle przeprowadzony.

Dobra :) zartowalem wczoraj sprawdzilem maksa Thalii 182km/h wedle GPS

Ale musiała być wichura ;-)

--
Pozdro
Massai

Data: 2009-11-26 20:49:39
Autor: Jan Strybyszewski
Massai pisze:

Dobra :) zartowalem wczoraj sprawdzilem maksa Thalii 182km/h wedle GPS

Ale musiała być wichura ;-)

Z wichura i gorka to  i 200 by wyszlo. W koncu cale 100KM

Data: 2009-11-26 19:38:58
Autor: Karolek
Jan Strybyszewski pisze:

Dobra :) zartowalem wczoraj sprawdzilem maksa Thalii 182km/h wedle GPS

ROTFL.
Silnik od kosiarki? :>

--
Karolek

Data: 2009-11-26 20:50:48
Autor: Jan Strybyszewski
Karolek pisze:
Jan Strybyszewski pisze:

Dobra :) zartowalem wczoraj sprawdzilem maksa Thalii 182km/h wedle GPS

ROTFL.
Silnik od kosiarki? :>

Ale sprawny a nie jak w twoim szpachlu z niemieckiego szrotu gdzie ze 120KmM polowa sie rozbiegla po pastwiskach

Data: 2009-11-26 21:49:47
Autor: Karolek
Jan Strybyszewski pisze:
Karolek pisze:
Jan Strybyszewski pisze:

[...]

ROTFL^2
Co to KmM?
Zapewne posiadasz ta sama gowniana szklana kule co maslag, skoro uwazasz ze wiesz czym jezdze :P
Jednak ten szpachel ma 143KM i ciagle osiaga ksiazkowa predkosc maksymalna w przeciwienstwie do padaki jaka jest thalia.

--
Karolek

Jak starym gratem zabic innych kierowców