Jak starym gratem zabic innych kierowców

Data: 2009-11-25 17:14:25
Autor: Robert_J
Jak starym gratem zabic innych kierowców
Gosc nie lamac zadnych przepisow(?) zabił by pare osob.

Gość by zabił? Bo ja mam wrażienie że to Ty raczej...

Wiem moja wina, ze nie poczekałem, az ten skonczy wyprzedzac

Sam sobie wyjaśniasz sytuację i jeszcze czepiasz się facia z Tico...

nie spodziewałem sie, że samochód(taczka) moze byc tak mułowata

Uwierz mi że niektórzy kierowcy są bardziej mułowaci ;-).

Jak starym gratem zabic innych kierowców