Jak starym gratem zabic innych kierowców

Data: 2009-11-25 17:45:58
Autor: Grzegorz
Jak starym gratem zabic innych kierowców
Hello Andrzej !:

Gosc nie lamac zadnych przepisow(?)

Nie wolno zaczynać manewru wyprzedzania, je¶li inny z tyłu zasygnalizował ..... Ja zazwyczaj daję znak długimi, żeby się takie nie pchały ....

Ale - ile wolno było tam jechać ????

No i - trza było po garach dać, go¶cia do 160 rozpędzić, miałby może jedyn± tak/ szansę w Ticolocie :-D !!!

pzdrw.
--
Grzegorz

Data: 2009-11-25 16:56:18
Autor: to
Grzegorz wrote:

Gosc nie lamac zadnych przepisow(?)

Nie wolno zaczynać manewru wyprzedzania, jeśli inny z tyłu
zasygnalizował ..... Ja zazwyczaj daję znak długimi, żeby się takie nie
pchały ....

Raczej jeśli ktoś z przodu zasygnalizował lub ktoś z tyłu rozpoczął.

--
cokolwiek

Data: 2009-11-25 18:07:08
Autor: Krystian Zaczyk
Użytkownik "Grzegorz" <bzdura@tuniemamaila.pl> napisał :

Nie wolno zaczynać manewru wyprzedzania, je¶li inny z tyłu zasygnalizował

Mylisz się.
Nie wolno zaczynać manewru wyprzedzania, jeżeli jad±cy *z przodu*
zasygnalizował zamiar wyprzedzania.
Nie wolno zaczynać maneweu, jeżeli jad±cy z tyłu *rozpoczał wykonywanie
manewru*.
Abstrahuję od opisanej sytuacji, poprawiam jedynie błędn± informację, któr±
podałe¶.

Krystian

Jak starym gratem zabic innych kierowców