Jak starym gratem zabic innych kierowców

Data: 2009-11-26 14:33:39
Autor: Kuba \(aka cita\)
Jak starym gratem zabic innych kierowców
Andrzej wydusił z siebie te słowy:

Gosc nie lamac zadnych przepisow(?) zabił by pare osob.
Wiem moja wina, ze nie poczekałem, az ten skonczy wyprzedzac ale nie
spodziewałem sie, że samochód(taczka) moze byc tak mułowata

jak bez łamania przepisów.
A to, ze zajechał Ci droge, bo pierwszy zaczałes manewr wyprzedzania to sie nie liczy?

--
Kuba (aka cita) gg:1461968   www.cita.pl
Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)

Kupie R1100RT/K1200RS lub czegoś podobnego 10-12tys

Jak starym gratem zabic innych kierowców