Jak starym gratem zabic innych kierowców

Data: 2009-11-26 15:54:51
Autor: J.F.
Jak starym gratem zabic innych kierowców
Użytkownik "Andrzej" <xx@o2.pl> napisał
Przedemną tir 90km/h za nim 2 osobowe samochody.
Zaczynam, wyprzedzać, nagle pierwszy z samochodów jadący za tirem tez zaczyna wyprzedanie. Hamuje, bo mam juz 140km/h.

Bylo tez wcisnac klakson, moze nastepnym razem by spojrzal w lusterko.

Myślę długa prosta, nic nie widac z naprzeciwka jade za nim. Ale po paru sekundach okazuje sie ze to tico czy coś w tym stylu i jedzie 95km/h
Jedziemy tak z 5s. i widze, ze z naprzeciwka zbliża sie samochód. za mna tez tez juz jada. Hamuje, ci za mna tez i chowamy sie za tira.

Ale zostawiliscie miejsce dla ticolota, czy niech spada na koniec kolejki ?
A on was zrobil w konia i zdazyl :-)

W ostatniej chwili udalo sie uciec.
Gosc nie lamac zadnych przepisow(?) zabił by pare osob.
Wiem moja wina, ze nie poczekałem, az ten skonczy wyprzedzac ale nie

No wlasnie - sam bys zabil :-)

spodziewałem sie, że samochód(taczka) moze byc tak mułowata

No coz, zawsze trzeba brac pod uwage. W koncu nie musi byc mul - moze wyprzedzany szybko jedzie, moze przyspieszyl, moze z gorki sie zrobilo ..

J.

Jak starym gratem zabic innych kierowców