Jak syn Tuska trafił do pracy na lotnisku

Data: 2017-06-20 18:44:55
Autor: u2
Jak syn Tuska trafił do pracy na lotnisku
http://niezalezna.pl/100876-jak-syn-tuska-trafil-do-pracy-na-lotnisku-zeznania-przed-komisja-ds-amber-gold

Jak syn Tuska trafił do pracy na lotnisku? Zeznania przed komisją ds. Amber Gold

- Michała Tuska znam, no jak był dziennikarzem "Gazety Wyborczej"... myślę, że gdzieś od roku 2007. Pan Michał Tusk został u nas zatrudniony w 2012 r., a znałem go kilka lat wcześniej" -  mówił dziś przed komisją śledczą prezes Portu Lotniczego w Gdańsku Tomasz Kloskowski. Przyznał, że to on zatrudnił Tuska na gdańskim lotnisku.

W połowie 2011 r. spółka Amber Gold przejęła większościowe udziały w liniach lotniczych Jet Air, następnie w niemieckich OLT Germany, a pod koniec 2011 r. w liniach Yes Airways. Powstała wtedy marka OLT Express, pod którą działały linie OLT Express Regional (z siedzibą w Gdańsku, wykonujące rejsowe połączenia krajowe) oraz OLT Express Poland (z siedzibą w Warszawie, które wykonywały czarterowe przewozy międzynarodowe). Linie OLT Express rozpoczęły działalność 1 kwietnia 2012 r.

W trakcie przesłuchania szef gdańskiego lotniska zeznał, że szefa Amber Gold Marcina P. poznał w połowie 2011 r. Jak tłumaczył, wstępną fazą negocjacji z przewoźnikami zajmował się wówczas dział marketingu lotniska, ale "w pewnym momencie wchodzę ja". "Mieliśmy spotkanie w obecności kierownika działu marketingu, moim, pana Marcina P., na którym - z tego co pamiętam - Marcin P. przedstawił się jako inwestor, który będzie inwestował w Jet Air i w przyszłości będzie rozwijał siatkę połączeń" - relacjonował Kloskowski.

Zaznaczył jednocześnie, że wcześniej nie znał szefa Amber Gold, jego przeszłości, nie wiedział też czym zajmowała się jego firma. "Powiem szczerze, że jak kierownik marketingu zaprosił mnie na to spotkanie, to sam zadałem pytanie: a kto to jest właściciel Amber Gold?" - zeznał świadek.

Joanna Kopcińska (PiS) dopytywała świadka, czy jako prezes portu lotniczego sprawdzał firmę Amber Gold, jako potencjalnego inwestora. "Nie miałem takiej potrzeby, aby się interesować. Nie jest to praktykowane w biznesie lotniczym żebyśmy swoich kontrahentów, zwłaszcza na pierwszym spotkaniu sprawdzali wywiadowniami gospodarczymi" - odparł niezbyt przekonująco Kloskowski.

W trakcie przesłuchania członkowie komisji nawiązali też do wątku Michała Tuska, syna ówczesnego premiera Donalda Tuska, który współpracował z OLT Express, a także z gdańskim lotniskiem. "Od kiedy zna pan Michała Tuska?" - pytała Kopcińska.
  Michała Tuska znam, no jak był dziennikarzem "Gazety Wyborczej", myślę, że gdzieś od lat 2007. Pan Michał Tusk został u nas zatrudniony w 2012 r., a znałem go kilka lat wcześniej
- odpowiedział Kloskowski. Przyznał jednocześnie, że to on zatrudnił Tuska na gdańskim lotnisku.

Kloskowski poinformował również, że w momencie zatrudniania Tuska miał świadomość, że pracuje on w OLT i świadczy dla tej spółki usługi PR. "Ja m.in. poleciłem pana Michała Tuska panu Jarosławowi Frankowskiemu (były dyrektor zarządzający OLT Express)" - oświadczył świadek.

Dopytywany skąd "taka troska o tego przewoźnika" m.in. w kontekście polecania osób, które mogłyby dla niego pracować Kloskowski stwierdził, że tak niewielkie lotnisko jakie znajduje się w Gdańsku nie miało szans na hubowego przewoźnika. "Jeżeli pojawia się przewoźnik, taki jak OLT, który mówi, że będzie miał bazę w Gdańsku, że to będzie baza hubowa (...), to jest to wielka szansa dla tego lotniska i należało zrobić wszystko żeby pomóc" - mówił.

"Oczywiście nie wiedziałem, że to jest oszust, i nie wiedziałem, że oszuka mnie i moją firmę" - zaznaczył.

Kloskowski poinformował jednocześnie, że po działalności spółek OLT pozostało ok. 4,5 mln zł długu wobec gdańskiego lotniska, z czego zdecydowana większość tej kwoty pochodziła z nieuiszczonych opłat za starty i lądowania oraz odprawionych pasażerów. Jak dodał, gdańskiemu lotnisku udało się jednak odzyskać 600 tys. zł z VAT. "Czyli pan Marcin P. oszukał nas na 4 mln zł" - doprecyzował.

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2017-06-20 19:04:08
Autor: Dark Ice
Jak syn Tuska trafił do pracy na lotnisku czyli koryto dla Misiewicza
pajac "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:59495109$0$5140$65785112news.neostrada.pl...
http://niezalezna.pl/100876-jak-syn-tuska-trafil-do-pracy-na-lotnisku-zeznania-przed-komisja-ds-amber-gold

Jak syn Tuska trafił do pracy na lotnisku? Zeznania przed komisją ds. Amber Gold

Pójdźmy dalej! Jak np. pewna pani nie mająca pojęcia o ubezpieczeniach dostała fuchę w zarządzie PZU? Jak taki np. Misiewicz, pomocnik aptekarza dostał fuchę w MON? Jak pewna stauszka która pozyczyła J.Kaczyńskiemu kasę dostała żłób w państwowej firmie? Itd. itd. Chcesz więcej? Więc chłopino nie pierdol o synu Tuska bo wymienię ci jak to PiS obdarował przez ostanie lata swojaków korytami i żlobami o pani na Sycewie nie wspominając. "Ojczyznę dojną racz nam zwrócić Pani!" (c) A.Duda. Z łaski Nowogrodzkiej prezydent.

CL

Data: 2017-06-20 20:13:58
Autor: u2
Jak syn Tuska trafił do pracy na lotnisku
W dniu 20.06.2017 o 19:04, Dark Ice pisze:
Pójdźmy dalej!

first things first piździak:)))))))))))))))

Data: 2017-06-20 21:28:41
Autor: Dark Ice
DOJNA ZMIANA

Data: 2017-06-21 19:01:41
Autor: Lepudruk
Użytkownik "Dark Ice" <ciemny.lud@kupi.to> napisał w wiadomości
[...]

Oglądałem przesłuchanie młodego Tuska. Czysty cyrk. Michałek nabijał się z
przesłuchujących go posłów (obrażali się i grozili, że chroni ich
immunitet - sic!). Młoda Wannowa swoją złość wyładowywała na Giertychu,
który powiedział jej wprost, że to są metody Gestapo. Ta wyłaczyła mu
mikrofon! Wg "komisji" to rodzina Tusków zorganizowała ten złoty interes, a
durnie chcący się wzbogacić uwierzyli, że sztabka złota rośnie i ten
całonocny urobek trafi do ich kieszeni. Ten dureń u2 oczywiście zasra forum
bajdami z Nowogrodzkiej w które już nawet motłoch nie chce wierzyć. Taki
starszy pan powiedział mi, że na nich głosował, a Sadurska za jedną fuchę
dostanie na miesiąć tyle co on przez 6 lat! Tak się zdenerwował, że
poleciały mu łzy. Odszedł szepcząc coś pod nosem.

--
Lepudruk

Jak syn Tuska trafił do pracy na lotnisku