Jak syn polskich roboli stał się gwiazdą niemieck iego rapu...

Data: 2010-02-26 14:28:12
Autor: Woland
Jak syn polskich roboli stał się gwiazdą niemieck iego rapu...
Otwieram sobie naszą klasę i widzę zaproszenie od niejakiego Artura
Mazura.. Zaproszenia nie zaakceptowałem, bo buraka nigdy nie
lubiłem... Jego rodzice przeprowadzili się z Opola do Wrocławia, gość
chodził ze mną do tej samej podstawówki.. Był tak tępy, że ledwie
przechodził z klasy do klasy.. W wieku kilkunastu lat miał wciąż
problemy z tabliczką mnożenia.. Piątki zbierał tylko z WFu i języka
niemieckiego.. Głupek biegał po boisku zawsze w tej samej wytartej
koszulce Borussia Dortmund za co zresztą nie raz dostawał wpierdol od
patriotycznie nastawionej młodzieży.. Przymilał się do mnie, z uwagi
na moje niemieckie nazwisko i na fakt, że byłem zwolniony z nauki
niemieckiego o czym wszyscy wiedzieli..  Wstyd było się z pajacem
zadawać, nawet pomimo tego, że był ode mnie kilka lat starszy... Witał
mnie po niemiecku przy wszystkich, siarę mi robił, że chodziłem po
kątach...

A teraz proszę, otwieram naszą klasę i dowiaduję się, że stał się
wschodzącą gwiazdą niemieckiego rapu...

Se głupek dziarę pierdolnął: http://nasza-klasa.pl/profile/29890580/gallery/album/2/10

Jeden z jego kawałków: http://www.youtube.com/watch?v=8BK65259pAg

Data: 2010-02-26 14:34:32
Autor: Woland
Jak syn polskich roboli stał się gwiazdą niem ieckiego rapu...
Zdjęcie rodzinne z negrem: http://nasza-klasa.pl/profile/29890580/gallery/album/2/18

Już wiele razy przeżywałem szok za sprawą naszej klasy.. A to kolega
ze studiów zapierdalający w UK na wózkach widłowych, a to koleżanka-
islamska konwertytka, znajomy z mężem. Ale to bije wszystko na głowę...

Data: 2010-02-26 15:00:36
Autor: Woland
Jak syn polskich roboli stał się gwiazdą niem ieckiego rapu...
Patric Pattersson napisał(a):

wystarczy do niego napisac i zapytac jak sie nazywasz

On nie wie, jak się obecnie nazywam.. Po studiach zmieniłem nazwisko
na polsko-brzmiące w urzędzie stanu cywilnego.. Starego używam na
potrzeby prywatne i między innymi na portalu nasza-klasa, żebym był
rozpoznawalny... Nie umieściłem tam jednak swoich zdjęć, ani danych
teleadresowych...

Data: 2010-02-28 12:12:20
Autor: Marek
Jak syn polskich roboli stał się gwiazdą niem ieckiego rapu...
On 27 Lut, 00:07, "Patric Pattersson" <ppatters...@yuckitie.yuck.org>
wrote:
Użytkownik "Woland" <tzva.adon...@lycos.com> napisał w wiadomościnews:4f8c07fc-46d1-4898-8730-e65ef45c7180v20g2000yqv.googlegroups.com...

> On nie wie, jak się obecnie nazywam.. Po studiach zmieniłem nazwisko
> na polsko-brzmiące w urzędzie stanu cywilnego.. Starego używam na
> potrzeby prywatne

A jakie ono było?
Hakenkroicenbaum?
a może
Pancerfaustenblum?

kurwa mać ale my nie wiemy jak się nazywałeś i nazywasz.
Patrick

Pewnie Kinderschaender, albo Komatrinker...

Data: 2010-02-28 21:22:02
Autor: raff
wrote:
[...]

albo Nazihilfenbaum

R.

Jak syn polskich roboli stał się gwiazdą niemieck iego rapu...