Jak szmata ze szmatą

Data: 2011-03-26 22:00:53
Autor: u2
Jak szmata ze szmatą
... Bronek gafa pozuje na generalissimusa :

http://niepoprawni.pl/blog/3973/jak-szmata-ze-szmata

"(http://wpolityce.pl/view/9174/Prezydent_Komorows...), dowiedziałem się
o kolejnej wykładni rzeczywistości, jakiej udzielił namiestnik rosyjski,
tym razem akurat wykorzystując gnidowe Wprost (wspierane w tym przypadku
przez WSI - Polsat).

Że się znów zdenerwowałem, to rzecz oczywista. Że nie będę tego czytać w
tym lisim szambie - to kolejne oczywiste. Jednak nie sposób nie spytać:
ile jeszcze dowodów zaprzaństwa ma dać ten namiestnik, żeby wszyscy
Polacy w końcu zrozumieli, że z polskim interesem narodowym i polską
tradycją ten osobnik nie ma nic wspólnego? Co trzeba zrobić, żeby prawda
dotarła do Polaków? Czy faktycznie wystarczy "przykryć" tą prawdą te
wszystkie zbydlęcone media? Czy można wierzyć, że wtedy Polacy będą
chcieli zrozumieć, że mogą, po prostu fizycznie mogą pojąć, co im się od
lat wmawia? I odrzucić to? Pokażą to pewnie dopiero wybory. Chociaż
wierzę, że przynajmniej symptomy zmiany zobaczymy już w ROCZNICĘ.

Wiem jedno: trzeba na każdy możliwy sposób robić to, co do nas należy,
tj. przekonywać ludzi, z którymi się stykamy do tego, by zaczęli myśleć.

O Polsce warto myśleć. I dla Niej pracować. "

Jak szmata ze szmatą