Jak szukać "określonego" prawnika?

Data: 2012-03-31 14:23:33
Autor: Krzysztof Jodłowski
Jak szukać "określonego" prawnika?
ę trąbi o niedopuszczalności otwierania tej profesji... A gdyby-tak
koroporacje publikowały statystyki "tyle bierze, tyle wygrał, tyle
przegrał, tyle [...]" )

Wiesz... To tak jak z lekarzami...

--
Krzysztof

Data: 2012-03-31 15:18:22
Autor: maruda
W dniu 2012-03-31 14:23, Krzysztof Jodłowski pisze:
ę trąbi o niedopuszczalności otwierania tej profesji... A gdyby-tak
koroporacje publikowały statystyki "tyle bierze, tyle wygrał, tyle
przegrał, tyle [...]" )

Wiesz... To tak jak z lekarzami...

No wiem. Dlatego te obie profesje (i jeszcze parędziesiąt innych) wymagają opłacenia sowitego haraczu "samorządom zawodowym", aby ich błędy znikały w niepamięci i nikt nie mógł ich wywlec.

.... ale ja nadal potrzebuję prawnika od "usług dla ludności"
:)

--
Dziękuję. Pozdrawiam           Ten Maruda

Data: 2012-03-31 17:42:27
Autor: Liwiusz

Pogooglaj o swoim problemie, nieraz prawnicy prowadzą całe blogi poświęcone danemu zagadnieniu, tam może znajdziesz specjalistę, który obcuje z daną gałęzią prawa - www.blogiprawne.blogspot.com

--