Jak szukać zagranicznych inwestorów dla polskiej firmy z branży wydawniczej i e-businessu?

Data: 2011-10-14 16:32:46
Autor: Dominik Delowski
Jak szukać zagranicznych inwestorów dla polskiej firmy z branży wydawniczej i e-businessu?
Może trochę off-topic, ale nie znalazłem lepszego działu na forum żeby
zapytać. W jaki
 sposób najlepiej (efektywnie) szukać strategicznego inwestora
zagranicznego (preferowane
 kraje arabskie lub azjatyckie) dla polskiej firmy z branży
wydawniczej (anglojęzyczne
 publikacje biznesowe, reklama, promocja, wystawy światowe) i e-
businessu (2 wielojęzyczne
 portale internetowe). Chodzi mi o jakieś konkretne wskazówki, ale
byłbym wdzięczny choćby za
 naprowadzenie na temat...
 Pozdrawiam.

Jak szukać zagranicznych inwestorów dla polskiej firmy z branży wydawniczej i e-businessu?