Jak szukano MH370

Data: 2014-03-25 21:33:57
Autor: nowyr
Jak szukano MH370

"Big Jack" <aaaaa@bbbbb.zz> wrote in message news:lgsk79$pt$1node2.news.atman.pl...
Za http://technologie.gazeta.pl/internet/1,104530,15679409,Jak_brytyjska_firma_Inmarsat_zdolala_wysledzic_gdzie.html#TRNajCzyt

Mnie to ¶mierdzi. Może tyle dni potrzebowali żeby napisać wiarygodn± bajeczkę, któr± trudno zakwestionować.
Skoro wył±czono ACARS, a on dalej nadawał, a co gorsze może był inny nadajnik, skrycie zamontowany przez producenta, o którym nie wiedzieli ani linia ani kraj to podpada to pod PRISM. Ukryte funkcje szpieguj±ce kupuj±cego bez jego wiedzy. Ciekawe czy znaj± dokładn± pozycję i teraz ¶ciemniaj±?

Data: 2014-03-26 19:36:58
Autor: Mikolaj Machowski
Jak szukano MH370
nowyr napisał:

"Big Jack" <aaaaa@bbbbb.zz> wrote in message news:lgsk79$pt$1node2.news.atman.pl...
Za http://technologie.gazeta.pl/internet/1,104530,15679409,Jak_brytyjska_firma_Inmarsat_zdolala_wysledzic_gdzie.html#TRNajCzyt

Mnie to śmierdzi. Może tyle dni potrzebowali żeby napisać wiarygodną bajeczkę, którą trudno zakwestionować.
Skoro wyłączono ACARS, a on dalej nadawał, a co gorsze może był inny nadajnik, skrycie zamontowany przez producenta, o którym nie wiedzieli ani linia ani kraj to podpada to pod PRISM. Ukryte funkcje szpiegujące kupującego bez jego wiedzy. Ciekawe czy znają dokładną pozycję i teraz ściemniają?
Nie sądzę, oficjalne wyjaśnienie trzyma się kupy. Jeśli idzie się
w teorie spiskowe to raczej sygnały z transpondera przechwyciły satelity
szpiegowskie USA/UK a 2 tygodnie zajęło odtajnienie danych
i scrossowanie ich z danymi Inmarsatu. Co nadal nie daje zbyt wysokiej
precyzji.

m.

Data: 2014-03-28 22:43:45
Autor: Dariusz K. Ładziak
Jak szukano MH370
Użytkownik Mikolaj Machowski napisał:

Nie s±dzę, oficjalne wyja¶nienie trzyma się kupy. Je¶li idzie się
[...]

A niby jak satelity maj± przechwycić sygnał z _transpondera_ jeżeli ów transponder nie znajduje się w zasięgu jakiegokolwiek radaru wtórnego? Rozumiesz w ogóle znaczenie nazwy "transponder"? Wiesz jak działa radar wtórny i jaka moc ma jego nadajnik?

--
Darek

Data: 2014-03-26 20:49:04
Autor: /dev/SU45
Jak szukano MH370

Mnie to śmierdzi. Może tyle dni potrzebowali żeby napisać wiarygodną
bajeczkę, którą trudno zakwestionować.
Skoro wyłączono ACARS, a on dalej nadawał,

Kolejny smoleńszczak?

Wyłączono nie nadajnik, ale transmisję. I szły tylko pingi.

Data: 2014-03-27 15:08:46
Autor: nowyr
Jak szukano MH370

"/dev/SU45" <nie.ma.zupelnie@w.pl> wrote in message news:53332f30$0$2377$65785112news.neostrada.pl...

Wyłączono nie nadajnik, ale transmisję. I szły tylko pingi.

No właśnie cały w tym kłopot, że nie dokładnie wiadomo co wyłączono.

Jak szukano MH370