Jak szybko X360 zaczyna się psuć? W czym nowe są lepsze?

Data: 2009-10-24 12:10:51
Autor: Meanthord
Jak szybko X360 zaczyna się psuć? W czym nowe są lepsze?
Użytkownik "Wooyek" <wooyek@(nospam)epf.pl> napisał w wiadomości news:hbuj7b$ofh$1inews.gazeta.pl...
1) Kumpel bardzo dba o sprzęt i nie ma z nim żadnych problemów, ale używa swojego X-a nieprzerwanie już od 3 lat. Martwię się trochę, czy lada moment konsola nie zacznie się sypać ze względu na swój "przebieg" - wiadomo, nic nie jest wieczne. Jak to wygląda z Waszego doświadczenia - mam powody do obaw, czy raczej do niezbyt częstego grania mogę się skusić?

    To zalezy za jaka kwote chce Ci sprzedac konsole. Biorac pod uwage, ze konsoli skonczyla sie juz gwarancja na ROD zadna cena wieksza, niz 200 zl nie wchodzi w gre i za tyle mozesz zaryzykowac.

2) Wspomniany X360 był kupiony praktycznie w momencie debiutu w Polsce - wnioskuję więc, że jest to pierwsza wersja. Jakie poprawki zostały wprowadzone w nowszych konsolach? W czym taki np. Elite dostępny dziś w sklepach byłby lepszy (poza większym dyskiem i HDMI)?

    Inna plyta glowna.

Pozdr.
Meanthord

Data: 2009-10-24 13:17:46
Autor: Wooyek
[...]

No tak, ale czym to się przejawia dla szarego użytkownika? ;)

Data: 2009-10-24 15:14:51
Autor: Dysiek
Jak szybko X360 zaczyna się psuć? W czym nowe są lepsze?
Inna plyta glowna.

No tak, ale czym to się przejawia dla szarego użytkownika? ;)

Mniej sie grzeje i szansa na padniecie jest duzo duzo mniejsza. W nowych X-ach ROD-y praktycznie nie wystepuja.

Jak chcesz nowego X-a to w Saturnie jest dobre promo - Elite + Forza 3 za 1050 zl.

Pozdrawiam
Dysiek

Data: 2009-10-24 17:03:35
Autor: domin
Dysiek pisze:
Inna plyta glowna.
No tak, ale czym to się przejawia dla szarego użytkownika? ;)

Mniej sie grzeje i szansa na padniecie jest duzo duzo mniejsza. W nowych X-ach ROD-y praktycznie nie wystepuja.

ciagna mniej pradu od wczesniejszych, na poczatku bylo 203w, pozniej 175w, teraz nowe oparte na jasperze ciagna 150w

Data: 2009-10-24 22:29:24
Autor: Wooyek
Jak szybko X360 zaczyna się psuć? W czym nowe są lepsze?
Jak chcesz nowego X-a to w Saturnie jest dobre promo - Elite + Forza 3 za 1050 zl.

1170 zł niestety...

Data: 2009-10-24 23:43:49
Autor: Dysiek
Jak szybko X360 zaczyna się psuć? W czym nowe są lepsze?
1170 zł niestety...

Masz racje, zle luknalem. Mimo wszystko i tak sie oplaca.

Pozdrawiam
Dysiek

Data: 2009-10-27 17:41:11
Autor: Dysiek
Jak szybko X360 zaczyna się psuć? W czym nowe są lepsze?
Masz racje, zle luknalem. Mimo wszystko i tak sie oplaca.

A na reklamie RTV Euro AGD widzialem Elite za 1070 zl + dwie gry (Lego costam, a drugiej w ogole nie pamietam).

Pozdrawiam
Dysiek

Data: 2009-10-27 18:54:00
Autor: Wooyek
[...]

Lego-Batman-cośtam, a druga to Pure. Ciekawy zestaw, ale Forzę tak czy siak bym musiał dokupić, w demo Pure grałem na PC (i mnie odrzuciło), a Lego-Batman-cośtam mnie niezbyt pociaga ;)

Ostatecznie zdecydowałem się na zakup konsoli od kumpla - szkoda mi kasy na nówkę, bo nie wiem, czy na pewno mi się spodoba. Już kiedyś się napalałem na Gran Turismo 4 i na pożyczonej konsoli okazało się, że szału nie ma...

A jak mi się spodoba, to najwyżej sprzedam zanim się zepsuje i kupię sobie nową - przed świętami pewnie jakieś promocje też będą ;)

Data: 2009-10-27 19:57:46
Autor: Dysiek
[...]

Sprzedajesz te dwie, kupujesz Forze 3 i cieszysz sie Xem za 1070 zl.

Dysiek

Data: 2009-10-29 11:02:13
Autor: kamil

"Dysiek" <brak@brak.pl> wrote in message news:hc7frc$g8o$1inews.gazeta.pl...
[...]

Albo kupujesz dwie przechodzone konsole po 250zl kazda (na zapas, gdyby pojawil sie RROD;) i cieszysz sie z 400zl w kieszeni ;)

Data: 2009-10-29 20:18:39
Autor: Wooyek
> [...]

Albo kupujesz dwie przechodzone konsole po 250zl kazda (na zapas,
gdyby pojawil sie RROD;) i cieszysz sie z 400zl w kieszeni ;)

A czy RROD jest w praktyce jednoznaczny z koniecznością wywalenia konsoli na śmietnik? Jak wygląda sprawa serwisowania w nieautoryzowanych (tańszych?) serwisach?

Jak jest z awaryjnością, już się mniej więcej dzięki Wam zorientowałem. A jak jest z naprawialnością?

Data: 2009-10-30 15:05:00
Autor: kamil

"Wooyek" <wooyek@(nospam)epf.pl> wrote in message news:hccpqh$52$1inews.gazeta.pl...

> [...]

Jak jest z awaryjnością, już się mniej więcej dzięki Wam zorientowałem. A jak jest z naprawialnością?

A tego nie wiem, bo moja uparcie od prawie 2 lat dziala (kupilem sobie na swieta w 2007r). Przez pierwszy rok uzywana kilkanascie godzin w tygodniu, teraz 2-3 razy w miesiacu wlacze cos na pare godzin w weekend.

Pozdrawiam
Kamil

Jak szybko X360 zaczyna się psuć? W czym nowe są lepsze?