Jak szybko X360 zaczyna się psuć? W czym nowe są lepsze?

Data: 2009-10-25 00:35:23
Autor: DeSola
Jak szybko X360 zaczyna się psuć? W czym nowe są lepsze?
Ja mam mojego klocka ponad rok. Mysle, ze nie ma sie co bac o RODA (bardziej dotyczyl starszych wersji).

Jakis miesiac temu moj xbox nagle przestal widziec plyty - moglem tylko otworzyc i zamknac szufladke, nic wiecej.

Wygooglalem, ze to typowy problem xboxa 360 mialo to nawet jakas nazwe w sieci. Od razu pokazalo sie pelno porad w sieci dotyczacych naprawy tego uszkodzenia.

Otoz zgodnie z filmami na youtubie i na www nalezalo wziasc pada i mocno kilka razy przypier**** w obudowe xboxa 360. Zrobilem tak i pomoglo od razu =) co mnie troszke zszokowalo. Wiec generalnie sugerowalbym, zeby nie oczekiwac od xboxa 360 duzo jesli chodzi o bezawaryjnosc i jakosc wykonania.

pozdrawiam

M.

Data: 2009-10-25 04:45:07
Autor: Marcin
[...]

A nie mogłeś odesłać do naprawy gwarancyjnej? Zaoszczędziłbyś sobie szoku.

Jak szybko X360 zaczyna się psuć? W czym nowe są lepsze?