Jak szybko i sprawnie jeździć po mieście

Data: 2009-06-18 10:01:47
Autor: Kuba Stasiak
Jak szybko i sprawnie jeździć po mieście
Przeczytałem i przy dwuletnim stażu  codziennej jezdy po mieście ten artykuł jest do niczego. Jak zauważył Kosu dla niedzielnych rowerzystów też on się nie nadaje, bo po rpostu bedą się bali. Pomysł na artykuł fajny, wykonanie fatalne, marnujące Twój i nasz czas.

Data: 2009-06-18 12:24:45
Autor: mocniak
Użytkownik Kuba Stasiak napisał:
[...]

Nie wszystko musi być pod niedzielnych rowerzystów.

--
Mocniak

Data: 2009-06-18 12:24:51
Autor: fabian
Kuba Stasiak wrote:
[...]

Moim zdaniem nadaję się dla tych, którzy potrafią jeździć ale mają bardzo mało doświadczenie w jeździe po mieście i przeczytanie poradnika skróci własne poszukiwania.

Fabian.

Jak szybko i sprawnie jeździć po mieście